Kertokaa tosiaan paljonko nämä maahanmuuttajat saavat sosiaalitukia enemmän? 100 € / kk? 500 € / kk? 900 € / kk? Tai prosenteissa; 30 % enemmän? Ja mihin väite perustuu; lähteet? Vastustan niiden antamista jatkossakin, mutta haluan tietää, kun tästä asiasta aina niin kovasti paasataan. Mistään mutu-läpästä en ole kiinnostunut.
No itse olen aiheesta jossain vaiheessa täällä kirjoittanut niin sanotaan nyt sitten oma tietämys asiasta. Eiköhän se perustuki ole kaikille ihan sama naaman väristä huolimatta mutta sitten taas harkinnanvarainen tuki ei ole välttämättä kaikille sama. Väitän edelleen et jotkut mamut saa paremmin harkinnanvaraista tukea kuin esim, veikko naapurista joka on viettänyt aika railakasta elämää viime vuosikymmenen. Ei mulla mitään summia ole sulle heittää mutta aika faktaa tietoa kuitenkin.
Broidi oli sossun tanttana kunnes kyrpiinty siihen totaalisesti. Kyllä sitä harkinnanvaraista syydetään aika rankalla kädellä joillekkin apinaryhmille. En usko et näin tapahtuu ihan jokaiselle mamulle (esim, jos on duunissa/raha asiat suht kunnossa, ja hakee tilapäistä apua sitä tuskin tulee sen paremmin kuin muillekkaan) mutta huomattavan usealle sitä rahaa jaetaan jos vaan osaa sitä kerjätä, ja nämähän osaa kyllä. Tuskin broidilla on mitään syytä mulle valehdella asioista. Hän kun on huomattavan paljon suvaitsevaimpi kuin minä.