3. kerro nyt viellä sekin että miten tuon alistamistavan kieltäminen lailla kenenkään "oikeuksia" polkee? kun sen saatanan kaavun pitäjä ei todellisuudessa halua sinne kaavun sisään vaan tahtoisi elää kuten vähemmän sairaiden musu miesten vaimot.. nuhteessa ja pelossa mutta kuitenkin itseään somistaen ja nauttien edes jossain määrin ihmisarvostaan.
Ensinnäkin sinun tulisi osoittaa, että kukaan ei ei haluaisi peittää kasvojaan kaavulla. Ja sitähän ei tule tapahtumaan, koska tiedämme varsin hyvin, että todella monille se on oma valintansa. Mainitsin tuossa jo aiemmin esimerkin itsekin sellaisesta.
Siispä, jos joku haluaa peittää kasvonsa huivilla uskonnollisista, kulttuurillisista tai vaikka vaikka henkilökohtaisista syistä ja sinä olet sitä heiltä kieltämässä, niin alistaja ja oikeuksien polkija olet silloin sinä itse.
Jos joku nainen ei tahdo itseään somistaa ja liikkua farkuissa tai topeissa vaan valitsee mieluummin vaikka kristityn nunnan kaavun, niin mikä sinä olet heille pukeutumismääräyksiä jakelemaan yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan mies?
Mun muslimi taustainen kaveri (itse asiassa KAKSI!) lens himasta about 15 vuotiaina, kerran ku eivät suostuneet isän vaateisiin lyödä äitiä ja siskoja (isä sanoi että muuten ne viel tekevät jotain pahojaan et naiset on heikkoja vastustamaan houkutusta ja lyönnit pitää muistissa ettei auta edes ajatella tekevänsä mitään). VITTU TÄLLÄISTÄ KU KUULEE omalta kaverilta NIIN VITTU!! Sua mä kaapeli vetelisin mieluusti turpaan niin että noi sun hölmöt juttus loppuis ja pääsisit kokemaan hetken miltä se tuntuu tuo muslimi naisen arki.
Miten tällä teikäläisen sössötyksellä, meuhkaamisella ja tragikoomisella uhoamisella on mitään tekemistä sen kanssa, että Suomessa on ja tulee olla jatkossa jokaisella vapaus pukeutua niin kuin huvittaa?
Sinulla on kova viha ulkomaalaisia kohtaan, joita väität alistajiksi ja väkivaltaisiksi, mutta puheidesi perusteella vaikutat paremminkin itse paljon pahemmalta toisia määräilevältä alistajalta ja väkivaltaiselta idiootilta uhkailuinesi kuin valtaosa ulkkiksista.