Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tähän eri. Enemmän mä tota nyrkkien heiluttelua, kun joku sanoo jotain väärää, oon kantaväestön edustajilta nähnyt kuin mamuilta. Ainakin omien kokemusten mukaan huomattavasti enemmän vaikuttaa tyyppien koulutus ja tulotaso kuin se, että onko kyseessä musu vai suomalainen. Kertaakaan en ole nähnyt koulutetun muslimin riehuvan, mutta ne kadulla pyörivät kyllä riehuvat. Tosin siinä ne eivät eroa perus tesomalaisista separeista mitenkään, riehuvaa paskasakkia molemmat.

Ehkä mulla on vääristynyt otanta tähän, kun ravintolan ovella seison viikonloppuyöt, jossa jonoa joka yö. Toki näihin provo tilanteisiin joutuu puuttumaan, mutta useammin ne menee ohi puuttumatta mitenkään, koska vastapuoli ei ota nokkiinsa millään tavalla. Sen sijaan musulle ei välttämättä tarvi sanoa edes mitään rasistista, kunhan vaan jotain vihamielistä laukoo, niin heti on lauma vetämässä turpaan tätä yhtä aivonsa viinasta menettänyttä. Yhtään tilannetta jossa musut antaisivat asian olla, en ole vielä nähnyt.

Kyllä minusta tuolla yössä on hyvin suuressa osassa tapauksissa ainakin osittain omaa vikaa jos matsiin joutuu. Jos on sellanen asenne, että vittuilut menee kuin vettä hanhen selästä ja tappeleminen tai toisille ihmisille vittuilu ei kiinnosta, niin ei koskaan tapahdu mitään.

Tai, no. Mä dokaankin Kalliossa. Ja harvoin ytimessä. Lehdessä luki, että Kluuvi ja Kamppi ovat ylivoimaisesti Suomen väkivaltaisimmat kaupunginosat.

Jospa kääntyisit kristinuskoon? :D:hyper:

oppisit että poskelle lyöjälle käännetään toinen poski...;)

95% todennäköisyydellä tappeluun joutuminen on oma vika. terveellä maalaisjärjellä ne pystyy välttämään.

Dis-Kusti, kysynkin vielä: oletko koskaan saanut itse kunnolla "turpaan"? Eli tiedätkö miltä se tuntuu toisesta, kun lyöt häntä?

En ole. Treeneissä kylläkin olen saanut muutaman mojovan leukaan. Kyllä se tuntuu. Sen takia suosittelen niitä ihmisiä jotka eivät osaa tapella, olemaan käymättä kenenkään kimppuun.. koska se toinen ehkä osaa tapella. Ja silloin sattuu omaan leukaan.

- - - Updated - - -

Disgust oikein huokuu stereotyyppistä musua. Ei tarvi kuin sanoa homoksi/musuksi, niin heti on nyrkit pystyssä. Jos liian kännissä oleva suomalainen sanoo tuntematonta esim. baarijonossa homoksi, niin vastapuoli yleensä naureskelee ja kuittaa tilanteen sillä. Disgust on olevinaan maailman kovin jätkä nostamalla nyrkit pystyyn samantien. Ei jösses :lol2:

Kas kun et soita 7 kaveria paikalle, niin kuin täysveriset ählyt.

Sori vaan, mutta et kerää yhtään kunnioitusta noilla sun jutuilla käyttäytymällä kuin muutkin musuapinat.

Jos haluat yhtään minkäänlaisia järkeviä vastauksia sun viesteihin, niin lue ajatuksella kaikki viestit joihin vastaat. Ettet vaikuta ihan hönöltä.

Ja kiitos mutta ei mun tarvii hakea kunnioitusta keskustelupalstoilta. Jospa antaisit nyt aikuisten keskustella ja voit mennä huutelemaan vaikka suomi24:een.

Mä kyl suosittelen, että vaikka osaisi omasta mielestään tapella, ettei käy kenenkään kimppuun. Hyökkääjällä saattaa olla mukanaan puukko tai muu astalo, tai kulman takana voi odottaa muutama kaveri kuten tossa omassa esimerkissäni kerroin. Parempi kun välttelee tietoisesti kaikkia tappelutilanteita, paitsi sitten tuomarin valvomana kehässä tai tatamilla.

Mä kyl suosittelen, että vaikka osaisi omasta mielestään tapella, ettei käy kenenkään kimppuun. Hyökkääjällä saattaa olla mukanaan puukko tai muu astalo, tai kulman takana voi odottaa muutama kaveri kuten tossa omassa esimerkissäni kerroin. Parempi kun välttelee tietoisesti kaikkia tappelutilanteita, paitsi sitten tuomarin valvomana kehässä tai tatamilla.

Asia tekstiä. Ihmisillä kun on erilaiset reaktiot eri tilanteissa. Nopeissa tilanteissa jokainen reagoi eri tavalla. Toiselle tulee paniikki ja ottaa jalat alleen, toiselle tulee paniikki ja ottaa lähimmän kiven maasta jolla tainnuttaa päälläkävijä, kolmas pysyy rauhallisena mutta ottaa jalat alle ja neljäs pysyy rauhallisena, ja tainuttaa päällekävijän mahdollisimman pienillä vaurioilla. Kuten tuossa [venom] aiemmin sanoi, että helppo se on täällä netissä huudella mitä pitäisi ja mitä ei pitäisi tehdä. Tositilanteessa ei ihminen ajattele vaan toimii vaistojen mukaan.

Kai mäkin olen disgustin mielestä hirveä nyysönyhverö, kun en provosoidu (ainakaan turhan helposti) baareissa kännisten alfaurhojen uhkailuista yms :D..

Pari kertaa ei ole pokka pitänyt, vaan olen revennyt nauruun tai virnuillut ihan helvetisti (ko. tilanteessa jos tappelu olisi syntynyt, niin olisin selvästi ottanut turpaani) kun joku testoalfafukinmale on tullut uhoomaan :lol2:.

Helposti noistakin tilanteista selviää ihan puhumalla, tai kävelee vaan pois :).

Jos ei pääse tilanteesta pois, niin ei se pari nyrkkiä tai kenkää naamaan ketään tapa :D.

Kai mäkin olen disgustin mielestä hirveä nyysönyhverö, kun en provosoidu (ainakaan turhan helposti) baareissa kännisten alfaurhojen uhkailuista yms :D..

Pari kertaa ei ole pokka pitänyt, vaan olen revennyt nauruun tai virnuillut ihan helvetisti (ko. tilanteessa jos tappelu olisi syntynyt, niin olisin selvästi ottanut turpaani) kun joku testoalfafukinmale on tullut uhoomaan :lol2:.

Helposti noistakin tilanteista selviää ihan puhumalla, tai kävelee vaan pois :).

Jos ei pääse tilanteesta pois, niin ei se pari nyrkkiä tai kenkää naamaan ketään tapa :D.

En ole puhunut uhkailuista mitään. Jos olisin itse provosoitunut kaikista huuteluista mitä tässä kilometrien aikana on tullut kunneltua, niin olisin varmaan jo istumassa life with out parole :D. Huutelu ja fyysisesti kimppuun käyminen on kaksi täysin eri asiaa.

Asia tekstiä. Ihmisillä kun on erilaiset reaktiot eri tilanteissa. Nopeissa tilanteissa jokainen reagoi eri tavalla. Toiselle tulee paniikki ja ottaa jalat alleen, toiselle tulee paniikki ja ottaa lähimmän kiven maasta jolla tainnuttaa päälläkävijä, kolmas pysyy rauhallisena mutta ottaa jalat alle ja neljäs pysyy rauhallisena, ja tainuttaa päällekävijän mahdollisimman pienillä vaurioilla. Kuten tuossa [venom] aiemmin sanoi, että helppo se on täällä netissä huudella mitä pitäisi ja mitä ei pitäisi tehdä. Tositilanteessa ei ihminen ajattele vaan toimii vaistojen mukaan.

Tai sitten on vaan verenperintönä saanut väkivaltaisen luonteen.

Tuo että harrastatkin "lyömisurheilulajia" kertoo sen, ettei luonteesi olekaan "peace&love" -tyyppiä.

taistelu/tappelu/otteleminen kiehtoo sinua niin, että jaksat uhrata vapaa-aikaasikin siihen.

Ei, en ole hippi. Ja kyllä, kamppailu-urheilu on lähellä sydäntä. Sen takia pysynkin rauhallisena enkä ota apinoiden huutelua kuuleviin korviini, koska tiedän että pystyn niputtamaan suurimman osan tavan pulliaisista halutessani.

Ei, en ole hippi. Ja kyllä, kamppailu-urheilu on lähellä sydäntä. Sen takia vissiin pystynkin pysymään rauhallisena enkä ota apinoiden huutelua kuuleviin korviini, koska tiedän että pystyn niputtamaan suurimman osan tavan pulliaisista halutessani.

On sulla kova uho.

No, kukin tavallaan. sä saat siitä mielenrauhan että..."pystynkin pysymään rauhallisena enkä ota apinoiden huutelua kuuleviin korviini, koska tiedän että pystyn niputtamaan suurimman osan tavan pulliaisista halutessani."

Vähän on sullekin jäänyt tollaine teinipojan uho päälle. Huutelet mun kirjoitustyylistä, mutta näyttää sullakin olevan vielä aikamoinen matka aikuiseksi.

veikkaanpa, että tolla uhoomisella joskus tapaat itseäsi kovemman kadulla, muista silloin juosta lujaa.

Muista aina että "kyllä tie tamman tasaa!"

En jaksanut tarkistaa onko tämä jo täällä
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/215027-nuorten-porukka-tekee-ryostoja-varissuolla

Nuoria mamuja kantamassa oman kortensa kekoon yhteiskunnan puolesta. EDIT: Sen verran voin vihjata, että kyseessä ei ole Kiinasta, Intiasta, Saksasta, Kanadasta yms. tulleita maahanmuuttajia...

Työskentelen poliisina, ja vuosien kenttätyön jälkeen olen tällä hetkellä tutkinnassa. Täytyy kyllä todeta, että tutkittavissa jutuissa vierasperäiset nimet ovat suhteellisesti yliedustettuina, ja varsinkin törkeissä rikoksissa. Oikein harmittaa olla salassapitovelvollinen. Olisi paljon hyviä tarinoita jotka liittyvät tämän ketjun aiheeseen. Turha tulla nyt kenenkään huutamaan mulle "rasisti" tai "poliisi on rasisti". Olen vuosien varrella tehnyt sen verran omia havaintoja "toiminnan ytimessä", että tiedän kyllä mikä on totuus. Kukaan A-talkissa ympäripyöreitä puhuva ymmärrystieteiden kandi ei tiedä minkälainen tilanne on oikeasti.

Uho? Mikä uho? Faktat faktoina.

edit. ja jäit juuri kiinni valehtelusta. Eli et ole yli 50 vuotias. Miksi oot valehdellut koko tän ajan?

Olen.

"matka aikuiseksi" tarkoittaa aikuismaista käyttäytymistä. mun olis pitänyt laittaa sitaatit tuohon. Virhe, myönnetään.

- - - Updated - - -

Uho? Mikä uho? Faktat faktoina.

?

Kyllähän tuo "peittoan ne nyrkeilläni" on uhoa jos jokin vaan voi olla.

ongelmatilanteisiin tarjoat siitä itsellesi ratkaisua, sivistyneet ihmiset keskustelua, sovittelua ja jopa paikalta poistumista.

Jos valtiot toimisivat ongelmatilanteissa sinun mallillasi, olisimme jatkuvassa sodassa.

- - - Updated - - -

En jaksanut tarkistaa onko tämä jo täällä
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/215027-nuorten-porukka-tekee-ryostoja-varissuolla

Nuoria mamuja kantamassa oman kortensa kekoon yhteiskunnan puolesta.

Työskentelen poliisina, ja vuosien kenttätyön jälkeen olen tällä hetkellä tutkinnassa. Täytyy kyllä todeta, että tutkittavissa jutuissa vierasperäiset nimet ovat suhteellisesti yliedustettuina, ja varsinkin törkeissä rikoksissa. Oikein harmittaa olla salassapitovelvollinen. Olisi paljon hyviä tarinoita jotka liittyvät tämän ketjun aiheeseen. Turha tulla nyt kenenkään huutamaan mulle "rasisti" tai "poliisi on rasisti". Olen vuosien varrella tehnyt sen verran omia havaintoja "toiminnan ytimessä", että tiedän kyllä mikä on totuus. Kukaan A-talkissa ympäripyöreitä puhuva ymmärrystieteiden kandi ei tiedä minkälainen tilanne on oikeasti.

Ei ole ollut, kiitos siitä.

mm. disquist aikanaan epäili minua, kun kerroin minkälainen ongelmalähiö tuo "Vaakkuräme" nykyään on ja miten paljon nuo mamut siellä rikoksia tehtailevat.

vaikka kaippa hän tämänkin kieltää.

Ei ole vaikea arvata että kyseinen ryöstöporukka koostuu muutamasta somalista, kenties pari nahkatakkiählämiä höystettynä random neekerillä. Mut hei pitää ymmärtää!

Mitä jos kantasuomalaiset tekis noin mamuille? Eli keräis porukan ja alkais heitä hakkaamaan ja ryöstelemään? Siitähän tehtäis kirja parin tutkijan toimesta kuinka suomalaiset on oikeistolaisia ääriaineksia ja pari dokkaria ainakin, haastiksia uutisiin jne. Mut ku asialla on neekerit ni joku pikku uutinen paikallislehdessä riittää, ja ongelmaa ei käsitellä sen kummemmin. Mä ainakin pidän somaleita enempi eläiminä kuin ihmisinä, sen se rotu on osoittanut. Tonne Varissuolle siirtäisin vaikka Dan Koivulaakson, Thorsin ja muut lammasmaiset kusipää päättäjät, maanpetturit, katsomaan sitä ihanaa kulttuurien kukoistusta. Jos tähän maahan joskus tulee kriisi ja pitäs lähtee rintamalle niin vitut. Mä en tätä paskapolitiikkaa ja näitä neekereitä täällä ala puolustamaan. Vitut Venäjä ole suomelle mikään uhka, vaan sisäinen turvallisuus. 20v päästä täällä on sisäinen armeija suojelemassa omia kansalaisiaan ulkomaalaisilta.

Disgust on itse rasisti koska on lyönyt suomalaisia.

Disgust on itse rasisti koska on lyönyt suomalaisia.

Se on ite myöntäny olevansa rasisti kaiken hyvän lisäks ja sit se kitisee täällä, että yhyy, suomessa esiintyy rasismia. :lol2:

Back
Ylös Bottom