Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

4kk sitten rakastuin pikimustaan kaunottareen Gambiassa lomailessani ja eli siis valmiina on. Suosittelen muuten kaikilla.

Sitten pitäisi mennä naimisiin tässä ensi vuoden alusta ja saada raahattua akka tänne. Se maahantuominen onkin vaikeaa.. Vaikka pari velttomunaa luulee ei tänne mitenkään helposti pääse. Ainakaan ihan MAAHANMUUTTAJA statuksella. Saatana.

Pitää muuten sanoa tuosta Gambiasta sen verran että vaikka siellä onkin korruptiota, köyhyyttä, ja muuta paskaa niin ihmiset oli aidoista iloisia. Tai sitten ne näytteli vaan helkutin hyvin. Toisaalta taas olen iloinen että saan vettä hanasta milloin haluan, ei ole niin kuuma ettei muna seiso yötä päivää, eikä tarvi pelätä että korruptoituneita poliiseja. Silti Gambia on loistava maa ja suosittelen kaikille.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201211300221411_vi.shtml

KUKA VOI SANOA ETTĂ„ TUO MUSTA MUIJA EI OO KUUMA? MITĂ„?!

Sitten pitäisi mennä naimisiin tässä ensi vuoden alusta ja saada raahattua akka tänne. Se maahantuominen onkin vaikeaa.. Vaikka pari velttomunaa luulee ei tänne mitenkään helposti pääse. Ainakaan ihan MAAHANMUUTTAJA statuksella. Saatana.
Suomessa ollaan kyllä tarkkoja noiden valeavioliittojen suhteen, koska kyseessä on maahanmuuttajastatuksella Suomeen tuleva ihminen, jolla ei ongelmatilanteissa ole samanlaisia vapaamatkustajan oikeuksia kuin niillä ihanilla pakolaisilla, joita tänne kovasti haalitaan.

Suomessa ollaan kyllä tarkkoja noiden valeavioliittojen suhteen, koska kyseessä on maahanmuuttajastatuksella Suomeen tuleva ihminen, jolla ei ongelmatilanteissa ole samanlaisia vapaamatkustajan oikeuksia kuin niillä ihanilla pakolaisilla, joita tänne kovasti haalitaan.

Totta. Joillain ihmisillä vaan on käsitys että tänne muka pääsee ihan tuosta vain, kunhan vain ihonväri on tumma.

Totta. Joillain ihmisillä vaan on käsitys että tänne muka pääsee ihan tuosta vain, kunhan vain ihonväri on tumma.
Pääsee tuosta vain jos on tulossa "turvattomasta" maasta loisimaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Sitten taas jos on tulossa töitä tekemään niin onkin aivan helvetin vaikeaa päästä. Tämä on se pohjimmainen ongelma. Maahanmuuttopolitiikka on Suomessa toteutettu siten, että maksimoidaan huonon aineksen maahantulo ja minimoidaan kunnon ihmisten maahantulo. Juuri nykyistä huonommin ei asioita voisi tehdä vaikka kuinka yrittäisi.

Pääsee tuosta vain jos on tulossa "turvattomasta" maasta loisimaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Sitten taas jos on tulossa töitä tekemään niin onkin aivan helvetin vaikeaa päästä. Tämä on se pohjimmainen ongelma. Maahanmuuttopolitiikka on Suomessa toteutettu siten, että maksimoidaan huonon aineksen maahantulo ja minimoidaan kunnon ihmisten maahantulo. Juuri nykyistä huonommin ei asioita voisi tehdä vaikka kuinka yrittäisi.

Juuri sitä tarkoitin että jos olet työtä tekemään tulossa ja muutenkin aijot pelata yhteisten pelisääntöjen mukaan niin homma tehdään niin vaikeaksi kun mahdollista. Osa jengistä varmaan luulee että maahanmuuttajastatuksella ja pakolaisstatuksella tulevat ovat ns. saman arvoisia näissä asioissa. Asia kun ei näin ole.

Ja kun tuossa aikasemmin puhuttiin että Somalit ovat oma rotunsa niin ovat kaikki Afrikkalaiset kansat ja heimot oma rotunsa. Tietenkin joillekkin idiooteille kaikki ovat samaa mustaa massaa mutta näin ei ole. Länsi-Afrikkalaisilla ja Itä-Afrikkalaisilla on jo geenien puolesta vissi ero, Itä-Afrikkalaiset ovat hitailla lihassoluilla varustettuja keskimäärin ja siksi pärjäävät esim. pitkänmatkan juoksuissa. Länsi-Afrikkalaisilla taasen on jengillä keskimääräistä enemmän nopeita lihassoluja. Ja ulkonäöltä jos ei erota Somalia ja Kongolaista niin voi pyhä vittu sentään.

Mulla on pari Somalipoikaa ollu valmennuksessa, ja en oo ikinä tavannut urheilullisesti niin lahjattomia tapauksia. Tämä kun yhdistetään heidän laiskaan asenteeseen niin eihän siitä mitään tule.

Mitäpä herrat miettii siitä jos meidät esim. yhdistetään automaattisesti Venäläisiin tai Virolaisiin koska me ollaan molemmat kansat valkoisia ja asutaan lähekkäin?

Itse olen lähdössä ensi kuussa Gambiaan ja tuon sieltä mustan vaimon itselleni.

Sittenhän sä voit jalostaa niitä sun superottelijoita,jotka voittavat suomelle kultaa nyrkkeilyssä ja ties missä lajeissa.

Tämä se on perimmäinen ajatus. Te jätkät kiitätte mua vielä että oon siittänyt Suomelle maailmanmestareita!

Tosin se lahjakkuus tulee sun mukaan mustan eli tässä tapauksessa äidin geeneistä niin se on ihan sama siitätkö sä vai naapurin seppo ne lapset.

Tosin se lahjakkuus tulee sun mukaan mustan eli tässä tapauksessa äidin geeneistä niin se on ihan sama siitätkö sä vai naapurin seppo ne lapset.

Mutta minä olen se joka

1. Kasvattaa ne lapset
2. Valmentaa ne huipulle

Ja koska mä ne vielä siitän niin saatte kiittää mua saatana. Lempinimet oon miettinyt jo valmiiksi, kultamuna, moniosaaja ja kulttuurin rikastuttaja.

Mutta minä olen se joka

1. Kasvattaa ne lapset
2. Valmentaa ne huipulle

Ja koska mä ne vielä siitän niin saatte kiittää mua saatana. Lempinimet oon miettinyt jo valmiiksi, kultamuna, moniosaaja ja kulttuurin rikastuttaja.

Ei vaan me kiitetään sitä mustaa äitiä,kun on antanut omat supergeenit meille suomalaisille ja näin tuonnut mainetta ja kunniaa tänne kylmään pohjolaan. Sä olet vaan statistiikkaa siinä sivussa.

Latifille vuoden Darwin award.

Mitäpä herrat miettii siitä jos meidät esim. yhdistetään automaattisesti Venäläisiin tai Virolaisiin koska me ollaan molemmat kansat valkoisia ja asutaan lähekkäin?

Ihan oikein yhdistetty erityisesti virolaisten osalta.

Venäläiset toki ovat indoeurooppalaisia, kun taas ugrit, eli suomalaiset, virolaiset ja unkarilaiset eivät, mutta kyllä kaikki eurooppalaiset erittäin läheistä sukua ja siinä mielessä "samaa rotua" ovat.

Ihan oikein yhdistetty erityisesti virolaisten osalta.

Venäläiset toki ovat indoeurooppalaisia, kun taas ugrit, eli suomalaiset, virolaiset ja unkarilaiset eivät, mutta kyllä kaikki eurooppalaiset erittäin läheistä sukua ja siinä mielessä "samaa rotua" ovat.

No täytynee sen verran kyllä myöntää että Virolaiset ovat melko lähellä geneettisesti Suomalaisia. Venäläiset ja muut itäblokin kansat taas ei. Slaaveilla ja Suomalaisilla on iso ero, ja perus Suomalainen ja Venäläinen/itäblokin kollega kyllä eroaa jo ulkonäöltä. Euroopan kansoilla on eroja. Vaikka esim. Hollantilaiset ja Romanialaiset asuvat molemmat Euroopassa, niin en mä lähtisi näitä kahta kansaa yhdistämään sen takia että molemmat ovat valkoisia.

Eräs Irlantilainen ystäväni raivostuu heti jos automaattisesti hänet luokitellaan Britiksi. Mä ainakin vittuunnun jos joku luokittelee mun Venäläiseksi sen takia että Venäjä on lähellä ja meillä on sama ihonväri.

Back
Ylös Bottom