Eli parempi olla oman elämänsä herra.
.
Tulla toimeen omillaan? Tätäkö tarkoitat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli parempi olla oman elämänsä herra.
.
...kai se siellä jo odottelee, vai meinasitko jostain marketista sen hakea?Itse olen lähdössä ensi kuussa Gambiaan ja tuon sieltä mustan vaimon itselleni.
Itse olen lähdössä ensi kuussa Gambiaan ja tuon sieltä mustan vaimon itselleni.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201211300221411_vi.shtml
KUKA VOI SANOA ETTĂ„ TUO MUSTA MUIJA EI OO KUUMA? MITĂ„?!
Suomessa ollaan kyllä tarkkoja noiden valeavioliittojen suhteen, koska kyseessä on maahanmuuttajastatuksella Suomeen tuleva ihminen, jolla ei ongelmatilanteissa ole samanlaisia vapaamatkustajan oikeuksia kuin niillä ihanilla pakolaisilla, joita tänne kovasti haalitaan.Sitten pitäisi mennä naimisiin tässä ensi vuoden alusta ja saada raahattua akka tänne. Se maahantuominen onkin vaikeaa.. Vaikka pari velttomunaa luulee ei tänne mitenkään helposti pääse. Ainakaan ihan MAAHANMUUTTAJA statuksella. Saatana.
Suomessa ollaan kyllä tarkkoja noiden valeavioliittojen suhteen, koska kyseessä on maahanmuuttajastatuksella Suomeen tuleva ihminen, jolla ei ongelmatilanteissa ole samanlaisia vapaamatkustajan oikeuksia kuin niillä ihanilla pakolaisilla, joita tänne kovasti haalitaan.
Pääsee tuosta vain jos on tulossa "turvattomasta" maasta loisimaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Sitten taas jos on tulossa töitä tekemään niin onkin aivan helvetin vaikeaa päästä. Tämä on se pohjimmainen ongelma. Maahanmuuttopolitiikka on Suomessa toteutettu siten, että maksimoidaan huonon aineksen maahantulo ja minimoidaan kunnon ihmisten maahantulo. Juuri nykyistä huonommin ei asioita voisi tehdä vaikka kuinka yrittäisi.Totta. Joillain ihmisillä vaan on käsitys että tänne muka pääsee ihan tuosta vain, kunhan vain ihonväri on tumma.
Pääsee tuosta vain jos on tulossa "turvattomasta" maasta loisimaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Sitten taas jos on tulossa töitä tekemään niin onkin aivan helvetin vaikeaa päästä. Tämä on se pohjimmainen ongelma. Maahanmuuttopolitiikka on Suomessa toteutettu siten, että maksimoidaan huonon aineksen maahantulo ja minimoidaan kunnon ihmisten maahantulo. Juuri nykyistä huonommin ei asioita voisi tehdä vaikka kuinka yrittäisi.
Itse olen lähdössä ensi kuussa Gambiaan ja tuon sieltä mustan vaimon itselleni.
Tämä se on perimmäinen ajatus. Te jätkät kiitätte mua vielä että oon siittänyt Suomelle maailmanmestareita!
Tosin se lahjakkuus tulee sun mukaan mustan eli tässä tapauksessa äidin geeneistä niin se on ihan sama siitätkö sä vai naapurin seppo ne lapset.
Mutta minä olen se joka
1. Kasvattaa ne lapset
2. Valmentaa ne huipulle
Ja koska mä ne vielä siitän niin saatte kiittää mua saatana. Lempinimet oon miettinyt jo valmiiksi, kultamuna, moniosaaja ja kulttuurin rikastuttaja.
Latifille vuoden Darwin award.
Mitäpä herrat miettii siitä jos meidät esim. yhdistetään automaattisesti Venäläisiin tai Virolaisiin koska me ollaan molemmat kansat valkoisia ja asutaan lähekkäin?
Ihan oikein yhdistetty erityisesti virolaisten osalta.
Venäläiset toki ovat indoeurooppalaisia, kun taas ugrit, eli suomalaiset, virolaiset ja unkarilaiset eivät, mutta kyllä kaikki eurooppalaiset erittäin läheistä sukua ja siinä mielessä "samaa rotua" ovat.