Eli homma lähti siitä:
Sanoin:
Johon päätit vastata:
Johon vastasin:
Mutta kuten odottaa saattaa - Rokulia jäi sanattomaksi:
No mutta mä vastasin tähän:
Et keksi mitään muuta, joten:
Vittu oikeesti.
Pikkusen tasoa näihin juttuihin.
Näytä viestit missä olen sanonut näin?
Lässynlässyn juttuja, nii tietenkin.
Sanoin:
Tulipa katsottua uudestaan tuosta Somaliliitosta tuo dokumentti. Ensimmäinen mihin mihin kiinnitin huomiota, on tuo noiden oikeasti paska suomenkieli. Äijät on asunut 90-luvun alusta Suomessa, ja ei vieläkään kunnolla osata kieltä.
Johon päätit vastata:
Susta on pikkuhiljaa kasvamassa kunnon mokuttaja jos et muuta keksiny kuin huono suomen kieli, pidä tosta kiinni :wtf:
Johon vastasin:
Sanoinko mä jossain postissa että en muuta keksi?
Tuo päällimäisenä jäi mieleen. Jos se Rokulian mieltä pahoittaa: niin sori, tuo ensimmäisenä kiinnitti mun huomion.
Mutta jos muuta epäkohtia tarvit voin toki listata.
Mutta kuten odottaa saattaa - Rokulia jäi sanattomaksi:
Muah, en tarvi sun halausta. Sulle ei pointti näköjään menny perille mut älä huoli mä ymmärrän sen.
No mutta mä vastasin tähän:
Mutta siis summa summarum: jos sanon että ensimmäisenä mihin kiinnitin huomiota on paska Suomenkielen taito = en keksinyt muuta kritisointia.
Et keksi mitään muuta, joten:
Okei, et vissiin ymmärtäny mitä äsken kirjoitin, yritetään uudestaan. Oli tossa edellisessä viestissä (Antti_79) puhetta vanhusten oloista suomessa tällä hetkellä (ei koske sua, sehän ei kiinnosta sua koska olet mokuttaja). Kysymys oli siitä et tässä maassa maan luojat istuu paskassa ja sä mokuttaja jaksat vitsailla vielä aiheesta, hävetä saisit. Eli olet sitä mieltä että mokuja lisää maahan, vai olenko ymmärtäny jotain väärin sun teksteistä?
Pointti oli se et vittu sitä rahaa syydetään kyllä erinäisistä syistä näille vähemmistöille.
Vittu oikeesti.
Pikkusen tasoa näihin juttuihin.
Mut sä et voi olla noin sokea et sä kannatat lähestulkoon monessa viestissä mamupoliittiikkaa tänä päivänä.
Näytä viestit missä olen sanonut näin?
Okei olet voinu laittaa lässynlässyn juttuja millä perustelet kantaasi. Okei se on ihan hyväksyttyä.
Lässynlässyn juttuja, nii tietenkin.
Joo, et sä jäänyt! Et missään nimessä!
Mainitsemiasi ammattiryhmiä ei lähi idästä, somaliasta tai muualta afrikasta löydy, ja ne perustyöt tekee kyllä suomalainenkin. Mamuja tosin otetaan mielellään siivoamaan koska liksaa voi painaa alemmas, ja tesseistä ei ole tietoa. Tää on ihan faktaa. Eräskin suuri firma maksoi 1000 euron kuukausiliksaa jollekin inkkarille, ei tainnu ihan tessi toteutua?