Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei kannata lupailla sellaista mitä ei voi pitää :)

Toi analyysi on faktaalinen ja tiedät itsekkin mitä koraanin välityksellä Mohiksen touhuista sanotaan ja kuinka hänen seuraajat ihannoivat näitä toimia.. Mohiksen taistellessa vihollisiaan vastaan hän saattoi tekeytyä ystäväksi ja antoi heidän tietää aikeistaan mutta toimikin toisin ja löi vihollisia ja jne.. miks nämä terroristijärjestöt haluaisivat "rauhaa"? Hehän ovat valmiita kuolemaan jos saavat yhdenkin "vihollisen" mukanaan. Nyt uhraat hetken miettiäksesi syitä miksi puolustelet näitä "anonyymejä rättien takana piilottelijoita"?

Joo onhan toi aivan hirveetä ku somput ja muut karvaranteet hengailee steissillä! Eihän sinne nyt uskalla enään mennä! :wtf:

Kuka sinne haluaa mennä? :D Se on täysin eriasia.

Oot liian vanha ja hidas.. mulla on salamanterin liikkeet ;)

Ja ihan näin kaverilta kaverille neuvo.. ei kannata lähteä tolle linjalle. Voi olla ylläpidolla sana sanottavana noihin suoriin uhkailuihin.

...eipä ne oo puuttunu sun kannabisfiilareihinkaan. Eikä ne voi puuttuakaan, koska ei uhkaus. Eikä olla kavereita, eikä meistä tulekaan koskaan sellaisia.

Jos ton videolla näkyvän tapauksen kaltaiseen tilanteeseen törmäisin niin sääliksi kävisi sen jälkeen sivusta seuraajilla myös sitä mustaa miestä, sen verta ikävää jälkeä tulisi.

Onneks Suomeen tulee vaan kaikki hyvät mamut...ei meillä oo hätää.

Äsken tulleessa Jykä Sukkulan kuppilat kuntoon- ohjelmassa oli Turkista tullut ravintelin pitäjä.

Oikeen lämmitti mieltä. Tommosta toimintaa sen pitäs olla. Oli helvetin lepposa ja kova työmies vielä. Että tuommoista miestä (sukua) vastaan minullakaan ei ole yhtään mitään. Ja tuollaista yrittäjää me tänne tarvitaan mamuina - ei somaleita hengaamaan.

Oikeen lämmitti mieltä. Tommosta toimintaa sen pitäs olla. Oli helvetin lepposa ja kova työmies vielä. Että tuommoista miestä (sukua) vastaan minullakaan ei ole yhtään mitään. Ja tuollaista yrittäjää me tänne tarvitaan mamuina - ei somaleita hengaamaan.

I agree. Kaikinpuolin asiallisen olonen sälli.

Raiskaus on kuten aina - helvetin törkeä, ja toivon että raiskari otetaan hengiltä.

Mutta tuo kodittomuustarina.. Mulla on tuttavia jotka ovat joutuneet tuota elämää viettämään, eipä heistä ole kukaan lehteen päässyt.

Tässä yksi syy miksi sopeutuminen tuntuu joillekin vaikealta:

90660d1353522003-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netistae-1029179.jpg

Jos suomalaiset on jo keskenään näin etäisiä, niin..

No onhan Suomalaiset oikeasti melko etäisiä ja sulkeutuneita. Verratkaa mihin tahansa muuhun maahan..

Mutta se on vähän niinku Suomalaisten perusluonne, eikä sitä saa muutettua. Mä itsekin olen juro, ujo, ja hiljainen. Eikä musta saa smoothia Afrikkalaista hölösuuta tehtyä.

- - - Updated - - -

http://www.youtube.com/watch?v=liNqwOpiXso

2.42 eteenpäin.

Nämäkö lakipiste pitää "kadut puhtaina"?

Back
Ylös Bottom