Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kuka puhui PUHUMISESTA? Jos nyt ei puhuttaisi vaan katseltaisiin silmät avoinna ja suu supussa niin sieltä se totuus tippuu aivan kadun tasolla silmille joka nurkalla. Siis olettaen että pks ja sen yöelämä on tuttua.

Mitään "päästäheittoja" ei tarvita, riittää kun katsoo ympärilleen, ja koska yhden ihmisen katselmus ala on parhaimmillaankin aika rajallinen niin lisäksi voi mediasta hakea lisä katsantaa ja kappas, se tukee täysin sitä mitä omin silminkin voi seurata eli: hottentotit ja karvakädet tuolla ahdistelee nuoria naikkosia kohtalaisen törkeällä tavalla ja ovat tulossa porukalla päälle tuon tuosta, eli agressioherkkää porukkaa ovat eikä siitä pääse mihinkään.

Meitä suomalaisia kiinnostaa tämä että miksi pitäisi ottaa vastaan näitä "sotaa ja väkivaltaa" paossa olevia mölisköjä kun he tuovat sen väkivallan ja raiskaamisen mukanaan, eli eivät ole paossa sitä vaan nimenomaan sen teeman sanansaattajia.. kysyn vaan miksi vitussa tälläistä pitäisi sietää ja rahoittaa?

Kuka puhui PUHUMISESTA? Jos nyt ei puhuttaisi vaan katseltaisiin silmät avoinna ja suu supussa niin sieltä se totuus tippuu aivan kadun tasolla silmille joka nurkalla. Siis olettaen että pks ja sen yöelämä on tuttua.

Eli sun "faktat" perustuu siihen mitä SÄ näet? jep jep..

Näet siis joka nurkalla pääkaupunkiseudulla ja sen yöelämässä kuinka mamunuoriso riehuu ja aiheuttaa mielipahaa yhteiskunnalle? Missähän päin sä olet liikkunut? Itse asun Helsingin keskustassa ja harvemmin moiseen törmään. Joten lopeta noiden juttujen kaivelu perseestä ja pistä faktaa kehiin.

Heh, harvemmin törmäät? Ei se muuta mitään näetkös.. joka vitun kerta kun olen ollut baareissa, olen havainnoinut tätä et nämä karvakädet tulee naiselle iholle ja kun nainen vaatii etäisyyttä niin todetaan et huora ja parhaimmillaan läväriä naamaan. Sit ku menee sanomaan et lähtekää vetää täältä ennenkuin tulee selkään niin yhtäkkiä niitä nekruja onkin ripakopallinen apinoimassa nenän edessä ja olisikin vähintään uzin lippaallisen verran kaadettavaa.
Ei siinä.. tärkein pointtihan on että arvon mutiainen the big musu Dusgust ei ole ollut todistamassa tälläisiä.

Sun ulosanti on kyllä sitä luokkaa, että sit ihmetellään kun PerSujen äänestäjistä puhutaan siihen sävyyn kun niistä nyt puhutaan :D

Ja ihanko joka vitun kerta näet tätä karvakäsien perseilyä? Kai ymmärrät ettei sun juttuja voi kukaan ottaa tosissaan?

En ehkä joka kerta, esim. lähiössä ei näy ensimmäistäkään karvakättä baareis ku saisivat osumaa(kaikkialla ei siedetä sitä naisten "jallistusta") illan mittaa.. mut keskustan clubeis tää meininki sattuu nyt olemaan sen verran arkista että siitä pääsee vähintäänkin aina osalliseksi kun pitää silmänsä auki.

Muutenkin hieno kulttuuri/uskonto toi Mullah Allah alibaba..

Äijät sikailemassa yökerhoissa ja vaimot kaavuissaan odottamassa kotona kiltisti tulevaa selkäsaunaa. Huoh.. ja tottakai diskusti puolustelee käytäntöä, onhan hänet kasvatettu kyseiseen ruotuun.

Sanokaapa missä vaikkapa pk-seudun baareissa mamut perseilee? Itse viime viikon vietin pk-seudulla kattomassa vanhoja frendejä ja muutenkin kattomassa meininkiä, enkä mä kun kaksi kertaa nähnyt että joku tummempi kaveri olisi baarissa alkanut aivan tosissaan muijille iholle käymään. Nämäkin sitten lensi nopeasti ulos.

Eli sun "faktat" perustuu siihen mitä SÄ näet? jep jep..

Näet siis joka nurkalla pääkaupunkiseudulla ja sen yöelämässä kuinka mamunuoriso riehuu ja aiheuttaa mielipahaa yhteiskunnalle? Missähän päin sä olet liikkunut? Itse asun Helsingin keskustassa ja harvemmin moiseen törmään. Joten lopeta noiden juttujen kaivelu perseestä ja pistä faktaa kehiin.

Muistaakohan pitkään ketjua seuranneet Disgustin "mä näen joka päivä maahanmuuttajia töissä, se riittää mulle"-argumentin. Sen jälkeen laitetut faktat ei sitten kiinnostaneetkaan niin paljoa :hyvä:

Oot sää Disgust kyllä sokea, jos et huomaa maahanmuuttajanuorien häiriökäyttäytymistä ja parveilua PK-seudulla :) Itse en ole ikinä edes asunut siellä ja AINA sinne tullessa esimerkiksi rautatieasemalla on enemmän kuin tarpeeksi somppuja tai ählyjä palloilemassa. Suomalaiset taasen eivät parveile tai möykkää, mitä itse olen vieraillut Helsingissä.

On toi kyllä sellaista ihmisrotua että huhhuh... Suomessa kysellään että mites sulla meni eilen duunissa? Ni tuollapäin iltapäivän keskustelut on luokkaa että monelta teidän kaupunginosassa räjähti pommi? Ei ihme et noi ihmiset on tunnekuolleita ja väkivaltaisia kun ympäristö on tuollaista. Sen takia ei niitä saa tänne päästääkään. Koko lähi-itä vois olla sellanen helvetillinen reservaatti josta ei haeta kuin öljyä ja muuten se on suljettu umpio.

Oot sää Disgust kyllä sokea, jos et huomaa maahanmuuttajanuorien häiriökäyttäytymistä ja parveilua PK-seudulla :)

Perseileehän ne siinä missä muutkin nuoret. En mä sitä kieltänyt. Kyselin vaan faktojen perään, että mamunuoret häiriökäyttäytyisi enemmän kuin kantaväestön nuoret..

Itse en ole ikinä edes asunut siellä ja AINA sinne tullessa esimerkiksi rautatieasemalla on enemmän kuin tarpeeksi somppuja tai ählyjä palloilemassa. Suomalaiset taasen eivät parveile tai möykkää, mitä itse olen vieraillut Helsingissä.

Onko rautatieasemalla hengailu rikos? Kyllä tämä suuri ja pelottava metropoli nimeltä Helsinki varmaan on kauhea paikka vierailla.

Onko rautatieasemalla hengailu rikos? Kyllä tämä suuri ja pelottava metropoli nimeltä Helsinki varmaan on kauhea paikka vierailla.

Ei se rikos ole, mutta tuollainen parveilu tietyillä kansanryhmillä yhdistyy helposti laittomaan toimintaan. Pelottavaa ei ole, mutta oksettavaa pikemminkin kuin tota paskaa joutuu katsella kun menee ulos pyörimään asioille. Vai meinaatko että sellanen 5-10 hengen möykkäävä somalijengi on pyhäkoulusta tulossa tai sinne menossa?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201211210122351_ul.shtml Tossa huomaa just minkälaisia muslimit on, ainoastaan hyökkää vain siviilikohteisiin. Täyttää paskaa kaikki, Disgust on tahallaan sokea, ei voi tunnustaa tosiasioita koska oma maailmankuva hajoaisi samalla.

En mä mitenkään puolustele siviiliin kohdistuneita iskuja, mutta mikset linkitä tänne kuvia niistä kohteista, jonne Israel on nyt toista viikkoa ampunut raketteja tappaen pääasiassa naisia ja lapsia? Israelilla on armeija, joka tykittää järeillä aseilla koko Gazaa ja mitä voi palestiinalaiset tehdä takaisin? Ei mitään. Kannttaa tutustua asioihin kaikista näkökulmista. Yksi pommi-isku ei ole mitään verrattuna niihin satoihin raketteihin, joilla Israel tuhoaa koteja joka päivä. Sulla ne tosiasiat taitaa olla hukassa eikä mulla..

Voihan ne olla menossa "pyhäkouluun".. sinne mosotus mestaan pyllistelemään, sitten kun on hurskastelut hurskasteltu ja allahia pyllistelty onkin vuorossa metsästysreissu yön pimeyteen, saalis tosin on suomalainen nuori nainen mikä käy jo pidemmän päälle paikallisväestöä vituttamaan.

Israel ei tahallaan tähtää siviilikohteisiin, munattomat muslimit menee aina piiloon moskeijaan tai sairaalaan tai kouluun, sitten sieltä ampuu niitä raketteja. Minkätakia muslimit ei sitten suostu rauhaan ja lopeta rakettien ampumista? Israel on monta kertaa halunnut rauhan ja aina on tehty sen jälkeen raketti isku. Katohan vain disgust ku Euroopalla ja Jenkkilällä menee kokoajan vain huonommin ja huonommin ni mikä on lopputulos, vittu kansa kyllästyy näihin moniosaajiin ja muihin helvetin ählämiterroristeihin ja laittaa ne kuriin.

Ei se rikos ole, mutta tuollainen parveilu tietyillä kansanryhmillä yhdistyy helposti laittomaan toimintaan. Pelottavaa ei ole, mutta oksettavaa pikemminkin kuin tota paskaa joutuu katsella kun menee ulos pyörimään asioille. Vai meinaatko että sellanen 5-10 hengen möykkäävä somalijengi on pyhäkoulusta tulossa tai sinne menossa?

En luule. Pitäiskö niiden olla tulossa pyhäkoulusta? Mitä sä nyt itket? Mikä on ongelma? Että ulkomaalaiset viettää vapaa-aikansa ulkona kaveriporukoissa hengailen? Hankkikaa elämä oikeesti :thumbs:

- - - Updated - - -

Israel ei tahallaan tähtää siviilikohteisiin, munattomat muslimit menee aina piiloon moskeijaan tai sairaalaan tai kouluun, sitten sieltä ampuu niitä raketteja. Minkätakia muslimit ei sitten suostu rauhaan ja lopeta rakettien ampumista? Israel on monta kertaa halunnut rauhan ja aina on tehty sen jälkeen raketti isku. Katohan vain disgust ku Euroopalla ja Jenkkilällä menee kokoajan vain huonommin ja huonommin ni mikä on lopputulos, vittu kansa kyllästyy näihin moniosaajiin ja muihin helvetin ählämiterroristeihin ja laittaa ne kuriin.

Ennen kuin tiedät asioista, niin parempi että olet hiljaa. Eilen viimeksi yritettiin aselepoa vaan kuinkas kävikään. Israel päätti, ettei pidetäkään ja pommitus jatkui koko yön. Tästä meneillä olevasta sodasta on turha alkaa edes vääntämään, joten jätetään vaan tähän.

Ainoa syy miksi nää terroristijärjestöt haluaa aselepoa on se että saavat rauhassa raijata lisää raketteja pelipaikoille ja sit alkaa taas roiskiminen.. muslimit eivät ole luotettavia ja äärimuslimit ovat äärinmäisen EPÄluotettavia. Jos tutustuu tämän koko musuttaja ideologian luojaan eli Mohikseen niin tajuaa asian ytimen.. jo tämä profeetaksi tituleerattu rosvopäällikkö huijasi minkä kerkesi ja kehoitti omiaan tekemään näin.. ja kun tätä päällikköä jumaloidaan niin miten tyhmä pitää olla että luottaisi heidän ehdotuksensa aselevosta tarkoittavan jotain pysyvämpää rauhaa?

Tämä diskustikin taitaa pitää ihmisiä aika yksinkertaisina.. tietää hyvin omiensa kierouden laadun muttei halua myöntää sitä itselleen.

Mikä uskonto ja kuinka yleistä?

- - - Updated - - -

Suomi komeilee joka tapauksessa maailman kärkisijoilla itsemurhatilastoissa. Se oli jutun pointti. Eikä se ainakaan vahvasta ihmisestä kieli.
Entäs sitten, Japanikin on kärjessä, mites Somalia ja muslimimaat, ei noissa taideta edes tilastoida itsemurhia. Jostain syytä Japani ja Suomi ovat kaikissa hyvinvointitilastoissa paljon edellä muslimaita. Ketkä tekevät itsemurhapommi iskuja?

Ainoa syy miksi nää terroristijärjestöt haluaa aselepoa on se että saavat rauhassa raijata lisää raketteja pelipaikoille ja sit alkaa taas roiskiminen.. muslimit eivät ole luotettavia ja äärimuslimit ovat äärinmäisen EPÄluotettavia. Jos tutustuu tämän koko musuttaja ideologian luojaan eli Mohikseen niin tajuaa asian ytimen.. jo tämä profeetaksi tituleerattu rosvopäällikkö huijasi minkä kerkesi ja kehoitti omiaan tekemään näin.. ja kun tätä päällikköä jumaloidaan niin miten tyhmä pitää olla että luottaisi heidän ehdotuksensa aselevosta tarkoittavan jotain pysyvämpää rauhaa?

Tämä diskustikin taitaa pitää ihmisiä aika yksinkertaisina.. tietää hyvin omiensa kierouden laadun muttei halua myöntää sitä itselleen.

Hahaha.. voi tätä piin kovaa analyysiä mitä mä täällä luen.

PanostajaPena, saunassa nähdään.. mä lupaan uloslöylyttää sut tai vähintään vajottaa sut keskilauteelle istumaan :lol2:

Luin viime viikolla Tiede-lehdestä jutun koskien terrorismia. Artikkelissa kerrottiin, että separatistit iskevät useiten, islamilaiset tuhoisimmin. Tuhoisin terroristi-isku (by islamistit) on ylläri pyllyri WTC-tornien tuho. Ja eikä tähän sitten mitään salaliittoteoriaväittelyä.

Tässä näköjään sama artikkeli netissä.

http://www.fiia.fi/fi/news/1455/terrorismi/

Back
Ylös Bottom