Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kyllä meillä söi myös kaverit, jos olivat ruoka-aikaan kylässä. Miten tämä liittyy taas maahanmuuttoon?
Se oli vastaus siihen, että kuinka maahanmuuttajat rikastaa meidän kulttuuria...believe it or not..
kiristääkö noin pahasti pantaa? Perus rasisti. Kun loppuu argumentit, niin aletaan vittuilemaan. Noin paljonko ahdistaa PerSujen kannatuksen lasku? Ei se mun syy ole.
Sä väänsit toisen käyttäjän kanssa kulttuurien rikastamisista.. Itse heitin siihen väliin yhden pienen esimerkin ja sä jäit roikkumaan siihen.
PS:n kannatus laskussa...voi olla kuntavaalien jälkeen haikea huominen mokuttajille tiedossa.Mä luulen, että siitä noi reaktiot tulee, kun sun esimerkki ei todellisuudessa kerro kulttuurieroista oikein mitään. Olen minäkin ollut monet kerrat kummassakin tilanteessa, että on tarjottu tai ei olla tarjottu. Eikä siihen liittyneet kulttuurit millään tapaa. Ja senkin tiedän, että itse tarjoaisin, vaikka tällainen puolirasistinen suomijuntti olenkin.Sä väänsit toisen käyttäjän kanssa kulttuurien rikastamisista.. Itse heitin siihen väliin yhden pienen esimerkin ja sä jäit roikkumaan siihen.
^
Kyllä se osittain kertoo kulttuurieroista, sillä vieraanvaraisuus ei ole suomalainen perihyve.
Mä luulen, että siitä noi reaktiot tulee, kun sun esimerkki ei todellisuudessa kerro kulttuurieroista oikein mitään. Olen minäkin ollut monet kerrat kummassakin tilanteessa, että on tarjottu tai ei olla tarjottu. Eikä siihen liittyneet kulttuurit millään tapaa. Ja senkin tiedän, että itse tarjoaisin, vaikka tällainen puolirasistinen suomijuntti olenkin.
Hyvä vaan ettei persut voittaneet enempää. Ne ovat Suomen vihollisia sisältäpäin. Tämä maa taantuis 60-luvun Neuvostoliitoksi jos persut sais päättää. Persujen mielestä kaikilla pitää olla Corolla ja kaikkien pitää asua täsmälleen samanlaisessa kämpässä ja omata täsmälleen samat edut. Kukaan ei saa tienata enempää kuin muut, jos tienaa, niin niitä pitää rangaista armottomasti veroilla.
Jos ko. puolueen pomo sanoo "Yli 5000 euroa kuussa tienaavat ovat suurituloisia ja niitä pitää verottaa entistä raskaammin" on kyse perussuomalaisesta kateudesta. Puolueen nimi pitäis olla Peruskateelliset. Suomalaisethan ovat maailman pahin kansa kyttäämään muita ja kahdehtimaan kaikkea mitä itsellä ei ole. Jos ei itellä ole, ei saa olla muillakaan, siinä Soinin puolueohjelma.
Niin, menojahan ei kannata alentaa, vaan keksitään lisää menoja ja sitten verotetaan niitä joilta voi ottaa. Sit samaan aikaan ihmetellään muna suussa miksi harmaa talous kasvaa. Persut sais kaikki jäädä auton alle. Säästyis Suomi kommunismilta.Niin kauan kuin Suomella on miljardiluokan menoja, ei niitä veroja ainakaan alenneta, vaan tullaan nostamaan radikaalilla kädellä tulevaisuudessa kulujen kattamiseksi.
Persut sais kaikki jäädä auton alle. Säästyis Suomi kommunismilta.