Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jos lukisit yli 2 viestiä taaksepäin niin huomaisit mun (vastatessani lakipisteen postiin) tarkoittavan, että 50 vuoden päästä täällä on tummaakin ihmismassaa rikkaiden joukossa.

Mä laitan ton saman viestin, kun katsotaan onko täällä 50 vuoden päästä edes rikkaita. Ei tällä euro/finanssipolitiikalla, ei tällä sisäasiainpolitiikalla, ei tällä kehityspolitiikalla. Oli ne sitten vaaleita tai tummia, jos niitä on, tajuavat varmasti lähteä muualle.

Suomessa vaan hieman vaikeempi tehdä fyffee koripalloo heittelemällä tai nopeesti puhumalla musiikin päälle ;) Se että siel on täl hetkel tumma pressa on vaan samanlainen vitsi mikä oli Halosen aikakausi täällä..

Ja mun mielestä se ei oo mikään saavutus, että sä annat säännöllisesti persettä vihreiden pressaehdokkaalle :pano:

Boldattu kohta vaan sinetöi sen, että sä juuri lokeroiduit samaan junttien kastiin, missä jo vaikuttaa nimimerkit Kebetto90, SirMax ja muutama muu tukari tässä ketjussa.

Mielenkiinnosta kysyn, että oliko sun mielestä Obaman valinta presidentiksi huono? Jos vastaat kyllä, niin perusteleko miksi? Ja vaikuttaako miehen ihonväri siihen huonoon valintaan vai oliko toi sun heitto vaan sarkasmia?

Boldattu kohta vaan sinetöi sen, että sä juuri lokeroiduit samaan junttien kastiin, missä jo vaikuttaa nimimerkit Kebetto90, SirMax ja muutama muu tukari tässä ketjussa.

Mielenkiinnosta kysyn, että oliko sun mielestä Obaman valinta presidentiksi huono? Jos vastaat kyllä, niin perusteleko miksi? Ja vaikuttaako miehen ihonväri siihen huonoon valintaan vai oliko toi sun heitto vaan sarkasmia?

Niin, kaikkihan tääl on juntteja jotka on erimieltä asioista sun kanssa. Oon kyl tosin mielummin juntti, jos vaihtoehtona on olla sun kaltainen.

Tarkotin et Obama on valittiin sen takia, koska se on musta. Halonen piti saada väkisin pressaks, kun se on nainen. Kummankaan valintaan niitten poliittiset taidot ei vaikuttanu millään tavalla.

:D Vais niin. Halonen istu kaks kautta vaan siks, että se on nainen? Obama tulee istumaan toisen kauden vaan siks, että se on musta? Just näin.

Niin, kaikkihan tääl on juntteja jotka on erimieltä asioista sun kanssa. Oon kyl tosin mielummin juntti, jos vaihtoehtona on olla sun kaltainen.

Tarkotin et Obama on valittiin sen takia, koska se on musta. Halonen piti saada väkisin pressaks, kun se on nainen. Kummankaan valintaan niitten poliittiset taidot ei vaikuttanu millään tavalla.

Väärin. Täällä on monia käyttäjiä, joiden mielipiteet eriää mun mielipiteistä, mutta arvostan silti heidän kantojaan ja ulosantiaan. Joidenkin toisten ajattelumaailma vaan on jääny jonnekin ala-aste tasolle.

Mitä tohon pressajuttuun tulee, niin en ole pitkään aikaan kuullut mitään noin pöljää. Toki Obaman valintaa helpotti se, että GW oli niin katastrofipressa, että Obama vaikutti suorastaan enkeliltä sen vieressä.

Väärin. Täällä on monia käyttäjiä, joiden mielipiteet eriää mun mielipiteistä, mutta arvostan silti heidän kantojaan ja ulosantiaan. Joidenkin toisten ajattelumaailma vaan on jääny jonnekin ala-aste tasolle.

Mitä tohon pressajuttuun tulee, niin en ole pitkään aikaan kuullut mitään noin pöljää. Toki Obaman valintaa helpotti se, että GW oli niin katastrofipressa, että Obama vaikutti suorastaan enkeliltä sen vieressä.

Niinpä! Siks mä oonkin mielummin siellä junttien ryhmässä :whip:

Ja jännästi ne mamutkin siellä Bushia kasvaa, kun käännytettävien maahanpyrkijöiden määrä on kasvanut jotain 50% luokkaa Obaman kaudella.

Saako tähän vastata muutkin? Tuli vaan mieleen U.S.A:n versio Karposta, eli Penn Jilette.Hän kritisoi voimakkaasti Obaman tiukkaa huumepolitiikkaa, etenkin kun hän on itse myöntänyt käyttäneensä kovia huumeita.Miten presidentti voi (moraalisesti) säätää tiukan lain, jonka mukaan hän itse joutuisi vankilaan?

Disgusti ja Tane on kyl sellanen kaksikko. :) Ei siin mitää, jatkakaa samaan malliin. Te voitte sit muuttaa sinne suomen ensimmäiseen lähiöön missä on minareetti ja islamilainen aamuherätys. Tumma ihmismassa itse aiheuttaa rasismia. Etenkin tietyt ihmisryhmät, se vaan on tosi, ja sitä ei voi kieltää. Suomessa ei olis yhtää rasismia ja raiskaukset ja ryöstöt vähenis huomattavasti jos somalit, mannet, kerjäläiskansat, kurdit (ns. ählämit) lähetettäs kaikki helvettiin täältä. Vaikea kuvitella niin junttia suomalaista jolla herää viha japanilaista tai vietnamilaista kohtaan. Et se rasismi on näiden tiettyjen ryhmien aikaansaannos. Joiden äly jää siihen tasoon millä ne pöllityt tai sossun rahoilla hommatut farkutkin roikkuu

Obaman politiikka on ollut amerikkalaisittain erittäin vasemmistolaista ja ohilyöntejä on varmasti tullut ja paljon. Miestä vastaan kuitenkin tulee nyt syksyllä henkilö, jonka maailmankatsomus perustuu syvään uskoon siitä, että henkilö nimeltä Joseph Smith kaivoi maasta 1800-luvulla jotain kultaisia tauluja, joista löytyi muinaisella kirjoituksella muun muassa Jeesuksen seikkailuja Missourissa ristiinnaulitsemisensa jälkeen, ja jotka samaiset taulut kätevästi Smith luovutti enkelille ennen kuin kukaan muu ehti niitä nähdä. Luulisi, että Ku Klux Klanin johtajakin antaisi mieluummin äänensä Obamalle kuin antaisi tuollaisen hörhön nousta maailman mahtavimman miehen asemaan.

Mitä tukari tarkoittaa. Tukihenkilö? Muiden asioihin puuttuja? Ei hemmetti, eiköhän täällä haluta talous nousuun ja se ei onnitu hyysäämällä. Sama koskee toki valkoisia Haavistolaisia joille ei työ maistu.

En ymmärrä tätä jatkuvaa puolustelua. Taas narautettu huivimuija lidlissä, tällä kertaa kasviksia. Kyllä meilläkin on kaiken värisiä ulkomaalaisia töissä ja kunnia niille, mutta ärsyttää tämä varastelu ja riehuminen sekä huono käytös, jota näkee jatkuvast steissillä näiden kebujen toimesta.

Mitä te juntit täällä melskaatte? Kyllä raiskauskulttuuri sopeutuu meidän kulttuurimme ihan hyvin, 50v päästä tuokin sankari on Suomen rikkaimpia. T: Disgust

Tuskin, mutta nämä sankarit saattaa hyvinkin olla..

International_Students.jpg

Vaikka tuo kuva ei hirveästi silmiä hivelekkään, niin hyväksyn tuon. Jos tänne tullaan opiskelemaan niin ok. Mutta eipä paljon naurattanu olla kahta viikkoa amk\yliopisto asuntolassa ku kinkit lähti jonossa 7.45, mutta ählämit heräili puolen päivän pintaan ja tulivat hengailemaan käytäville. Vittu sitä loputtomia salaam aleikumien määrää. Kaveritki kertoo että ei niitä paljoa koulussa näy. Silti ne saa asua siellä 80 € kuukausihintaan..

Eiköhän noikin moniosaajat lähde koulutuksen saatuaan matalamman verotuksen maihin. Kunhan käyvät hakemassa meidän junttien kustantaman ilmaisen koulutuksen.

Back
Ylös Bottom