Super5
VIP
Jos lukisit yli 2 viestiä taaksepäin niin huomaisit mun (vastatessani lakipisteen postiin) tarkoittavan, että 50 vuoden päästä täällä on tummaakin ihmismassaa rikkaiden joukossa.
Mä laitan ton saman viestin, kun katsotaan onko täällä 50 vuoden päästä edes rikkaita. Ei tällä euro/finanssipolitiikalla, ei tällä sisäasiainpolitiikalla, ei tällä kehityspolitiikalla. Oli ne sitten vaaleita tai tummia, jos niitä on, tajuavat varmasti lähteä muualle.
Ei siin mitää, jatkakaa samaan malliin. Te voitte sit muuttaa sinne suomen ensimmäiseen lähiöön missä on minareetti ja islamilainen aamuherätys. Tumma ihmismassa itse aiheuttaa rasismia. Etenkin tietyt ihmisryhmät, se vaan on tosi, ja sitä ei voi kieltää. Suomessa ei olis yhtää rasismia ja raiskaukset ja ryöstöt vähenis huomattavasti jos somalit, mannet, kerjäläiskansat, kurdit (ns. ählämit) lähetettäs kaikki helvettiin täältä. Vaikea kuvitella niin junttia suomalaista jolla herää viha japanilaista tai vietnamilaista kohtaan. Et se rasismi on näiden tiettyjen ryhmien aikaansaannos. Joiden äly jää siihen tasoon millä ne pöllityt tai sossun rahoilla hommatut farkutkin roikkuu