Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heti kun näki että viimenen posti on Disgustilta niin ajattelin: "Voi vittu" :D Ja kun luin postit, teki mieli lyödä päätä seinään. Ootko vittu hiekkaneekeri vai muuten vaan tyhmä? Vedät aina jonkin irrallisen johtopäätöksen joka asiasta, joilla yrität etsiä syyllisen jostain muualta, kuin ählämistä. Tiedät kuitenkin, että kaikki odottaa sulta kommenttia tähän ketjuun. Sitten päätät syyttää huonoa uutisointia, yeah right.
Miksi Rankkuri sai banaania, vaikka Disgust on paljon pahempi rasisti? Rankkuri toi ketjuun faktatietoa, Disgust syyttää uutisen tekijää tai sitten vaatii tilastoja\tutkimuksia, vänkää edelleen vastaan syystä tai toisesta. Voisko joku siis antaa vastauksen, miksi Rankkuri muttei Disgust? Ei uskalleta?
Mistä näitä sikiää? No, Lähi-idästäpä tietenkin.
Vedä happea ennen kuin alat menee henkilökohtaisuuksiin. Vittu että on taas vajaata porukkaa liikkeellä. Mä vain nauroin tolle uutiselle. "10 nuorta pahoinpiteli yhtä.. 3 nyrkkiä poskeen". Ei muuta! Enhän mä tossa puolustellu yhtään ketään tai mitään ja eihän tossa edes mainittu, että tekijät on mamuja. Huhhu..
NELJÄ kaveria viettää aikaansa, kunnes yksi pahoinpitelee yhden heistä.Suomalaiset on just tollaisia, pahan paikan tullen kaikki luikkii karkuun ja jättää kaverin omilleen...
^^
Etkö osaa lukea, oletko tyhmä vai esitätkö vain tyhmää?
(tämä siis Kebetto90:lle)
Mut eikö sun pitäny jo aikoja sitten lopettaa mun posteihin vastaaminen ja estää mut??Mä vain nauroin tolle uutiselle. "10 nuorta pahoinpiteli yhtä.. 3 nyrkkiä poskeen". Ei muuta! Enhän mä tossa puolustellu yhtään ketään tai mitään ja eihän tossa edes mainittu, että tekijät on mamuja. Huhhu..
Mä vain edelleen ihmettelen, että mitä hauskaa siinä on, että joku kaveri saa kolme kertaa nyrkistä naamaansa? Kunnolla kun joku pääsee vetämään, niin se homma voi olla jo taputeltu yhdestä lyönnistä. Täytyy ottaa huomioon, että nyt ei olla missään UFC:ssä, eikä myöskään treeneissä, jossa toimintaan osallistutaan vapaaehtoisesti ja käytetään asianmukaisia suojia.
Väännetääs nyt vähän vielä paksummasta rautalangasta.. eli, en nauranut sille, että jotakuta lyötiin kolme kertaa. Vaan sille, että yleensä jos 10 ihmistä pahoinpitelee yhtä ihmistä, niin kyllä siinä enemmän nyrkkejä ja potkuja jaellaan kuin 3 nyrkkiä poskeen. Miten 10 ihmistä voi lyödä yhteensä 3 kertaa? Iltalehdessä luki: "Paikalle saapui parikymmentä samanikäistä nuorta, joista noin kymmenen kävi 15-vuotiaan pojan kimppuun" ..kuulostaa siltä, että joukolla on hakattu, vaikka todellisuudessa tämä yksi sai vain kolme iskua. Todennäköisesti se on siis mennyt niin, että 1-2 nuorta on lyönyt yhtä samanikäistä nuorta ja muut on katsonut vierestä. Iltalehti haluaa siis vain otsikollaan saada sen kuulostamaan paljon pahemmelta, kuin mitä se oikeesti oli, jotta itse juttu saisi enemmän lukioita. Ja tälle siis hymähdin..
(Ja kyllä, 3 iskuakin on aivan liikaa, eikä siinä ole mitään hauskaa ja yhdestäkin iskusta voi kuolla)
Menikö jakeluun?
Vaikka kuulunkin niihin jotka toimii eikä länkytä. Jos noi on neljästään ollu, nii huono homma jos ei viimenenkin päässy karkuun.
Montako tuhatta euroa olisit valmis lyömään vetoa asiasta? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.Ei ole minkäänlaista tietoa minkä maalaiset oli kyseessä tossa jutussa ja nyt täällä jo postitolkulla puhutaan kuinka 10 ulkomaalaista kävi yhden suomalaisen kimppuun. Voi tätä keskustelun tasoa. Ihan kuin olisi jotenkin ennenkuulumatonta, että suomalainen teiniporukka on leikkipuistossa käynyt toisen porukan kimppuun.. toisesta porukasta osa ottanut jalat alleen ja yhtä jäljellejäänyttä lyötiin muutaman kerran. Mikä tästä jutusta tekee ulkomaalaisille ominaisen?
Itseasiassa unohtakaa koko juttu, ei tarvitse vastata.. pystyn jo ennustamaan näidän parin valopään vastauksen tähän.