Heti kun näki että viimenen posti on Disgustilta niin ajattelin: "Voi vittu" :D Ja kun luin postit, teki mieli lyödä päätä seinään. Ootko vittu hiekkaneekeri vai muuten vaan tyhmä? Vedät aina jonkin irrallisen johtopäätöksen joka asiasta, joilla yrität etsiä syyllisen jostain muualta, kuin ählämistä. Tiedät kuitenkin, että kaikki odottaa sulta kommenttia tähän ketjuun. Sitten päätät syyttää huonoa uutisointia, yeah right.
Miksi Rankkuri sai banaania, vaikka Disgust on paljon pahempi rasisti? Rankkuri toi ketjuun faktatietoa, Disgust syyttää uutisen tekijää tai sitten vaatii tilastoja\tutkimuksia, vänkää edelleen vastaan syystä tai toisesta. Voisko joku siis antaa vastauksen, miksi Rankkuri muttei Disgust? Ei uskalleta?
Mistä näitä sikiää? No, Lähi-idästäpä tietenkin.
Vedä happea ennen kuin alat menee henkilökohtaisuuksiin. Vittu että on taas vajaata porukkaa liikkeellä. Mä vain nauroin tolle uutiselle. "10 nuorta pahoinpiteli yhtä.. 3 nyrkkiä poskeen". Ei muuta! Enhän mä tossa puolustellu yhtään ketään tai mitään ja eihän tossa edes mainittu, että tekijät on mamuja. Huhhu..
Mut eikö sun pitäny jo aikoja sitten lopettaa mun posteihin vastaaminen ja estää mut??