Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos pysyisit erossa trolleista? Huomiota ne vain haluavat eivätkä anna mitään keskustelulle.

Millään uskonnolla ei ole mitään hyviä puolia ja kaikilla uskonnoilla on aivan helvetisti huonoja puolia. Ei ole mitään tolkkua puolustella yhtä terroristisyhmää (muslimit) sillä että muitakin (kristityt) on olemassa.Mutta näiden uskontojen vastakkainasettelu on aina yhtä perseestä, kristinuskolla ja islamilla on sekä hyvät ja huonot puolensa.
Varmasti muslimit enemmän tuota naisten "jaloa" kohtelua harrastaa enemmän kuin esim. kristityt, mutta ääripäät on ääripäitä. Molemmat IMO kaipaisi reality checkiä, ja vähemmän sovinismia niin kaikki olis paremmin. Ja mitä noita muslimeita tuntee, niin ne kyllä saa väänneltyä nuo tekstit vaikka minkälaiseen tarkoitukseen. Hassuja, mutta harmittomia suurin osa mitä mä henkilökohtaisesti tiedän. Eräs lähes 70v marokkolaismummo polttaa vessassa tupakkaa, ettei allah saa tietää.![]()
"Mutta ääripäät on ääripäitä" <- tätä kommenttia tavataan myös eri muodoissa, kuten "raiskaahan se suomalainenkin".
Äärimuslimi on omissa kirjoissani sellainen henkilö, joka räjäyttelee paikkoja ja ihmisiä kappaleiksi, tai suorittaa kunniamurhan koska tuntee olevansa oikeutettu siihen. Mutta jos muslimi ei räjäyttele paikkoja tai tapa ketään, mutta harrastaa jotain muuta hieman epämielyttäväksi luokiteltavaa toimintaa, kuten naisten kaltoinkohteleminen, erityisoikeuksien vaatiminen tai väkivaltainen käytös, niin en kutsuisi tätä enää ääripääksi vaan melko tyypilliseksi muslimiksi.
"Hassuja, mutta harmittomia suurin osa" voi olla ihan tottakin, riippuen siitä mitä sillä tarkoitat. Se on täysin varmuudella ihan totta, että suurin osa muslimeista ei raiskaa tai rötöstele.
No joo, vähän mä aattelinkin että tästä tulee julkinen lynkkaus, kun uskaltaa sanoa että ei ne kaikki muslimit satu nyt olemaan niitä raiskareita ja vaimonhakkaajia. Näitä toki löytyy, ja todella paska homma että näitä rantautuu lisää Suomeen.
Jos ihminen tekee fyysistä väkivaltaa toiselle uskonnon nimissä, mä kyllä koen sen ääripääksi. Ja tuo "raiskaahan se suomalainenkin" on IMO ehkä typerin lause ikinä.
Joo, näitäkin veijareita riittää. Ikävä kyllä. Mä koen tän kaverin ennemmin kusipääksi, kun tyypilliseksi muslimiksi. Kusipää on aina kusipää, oli sen minkä värinen tahansa, kristitty tai muslimi.
"Hassu" on melko lievä ilmaus, minkälaisena koen uskovaiset ihmiset. Satuolentoihin uskominen kertoo aika karun faktan ko. henkilön psyykkeestä. Mutta silti, nämä muslimit mitä henkilökohtaiseti tunnen, ovat mukavia tapauksia. Ja juurikin nämä satuolentojen palvomiset ovat musta "hassua"..
Mutta se siitä. En jaksa alkaa vääntämään tästä islamista suuntaan tai toiseen, sinne mahtuu hyviä tyyppejä, ja mahtuu myös paljon näitä mätiä omenoita. Ennen kuin joku alkaa huutamaan "MOKUTTAJA! MOKUTTAJA!", niin mä en itsekkään mitenkään monikulttuurisuuden puolestapuhuja ole. Mun mielestä vaan islam ei tee ihmisistä raiskareita tai vaimonhakkaajia, kyllä ne ihmiset olisivat sitä olleet vaikka olisivat saunatonttuihin uskoneet. Euroopassa nyt on satuttu ryssimään alusta alkaen tuo maahanmuutto, ja mun mielipide on se että Suomi ei saa toistaa Ruotsin, Ranskan, ja Englannin virheitä. Eli vähemmän pakolaisia, paljon tiukemmat kriteerit kansalaisuuden saamiseen jne..
Millään uskonnolla ei ole mitään hyviä puolia ja kaikilla uskonnoilla on aivan helvetisti huonoja puolia. Ei ole mitään tolkkua puolustella yhtä terroristisyhmää (muslimit) sillä että muitakin (kristityt) on olemassa.

P.S ota tyttäresi ja äitisi ja vaimosi mukaan.
Tiesitkö, että "normaali"muslimi, esimerkiksi Tunisiassa tai Egyptissä ei edes tunnusta terroristia muslimiksi? Siellä päin tavan tallaajat pitävät terroristeja islamin maineen pilaajina.
Kannattaa katsoa sellainen dokumentti kuin "Where in the world is Osama Bin Laden?", niin aukeaa vähän paremmin tuo todellisuus nykypäivän muslimien ajatusmaailmasta.
Jos jollain on "raiskaaja - terroristeja kaikki!" - käsitys muslimeista sen takia, että muutamat somalit/irakilaiset on raiskannu ja 0,0001% muslimeista on terroristeja, niin se ei kerro mistään muusta kuin tyhmyydestä.
Ei muuta spliffer ku tervemenoa käymään vaikka Saudi-Arabiassa tai Pakistanissa tai Jemenissä tai Afganistanissa ni näet kuinka mukavia nämä muslimit on ja kuinka reiluja ja hyvätapaisia ne on kristittyjä kohtaan. P.S ota tyttäresi ja äitisi ja vaimosi mukaan.
Huomasitko että pistin siinä kristityt ja ihan kaikki muutkin uskovaiset samaan nippuun? Jokainen ihminen joka millään tavalla rahoittaa tai tukee minkään uskonnollisen järjestön toimintaa on yhteiskunnalle ja laajemmin koko ihmiskunnan kehitykselle vahingollinen yksilö. Jokainen joka vaikkapa suomessa maksaa kirkollisveroa rahoittaa tuota haitallista toimintaa, kuten homofobisen propagandan levittämistä. Moni muslimi puolestaan puoltaa barbaaristen lakien ja tapojen käyttöönottoa länsimaissa, vaikkei varsinaista väkivaltaista terrorismia kannattaisikaan. Mun pointti siis oli että on ihan turha selittää mitään, että "jokaisessa uskonnossa on omat hyvät ja huonot puolensa", kun todellisuudessa ihan joka ikinen uskonto ja joka ikinen uskovainen on ongelma.Tiesitkö, että "normaali"muslimi, esimerkiksi Tunisiassa tai Egyptissä ei edes tunnusta terroristia muslimiksi? Siellä päin tavan tallaajat pitävät terroristeja islamin maineen pilaajina.
Kannattaa katsoa sellainen dokumentti kuin "Where in the world is Osama Bin Laden?", niin aukeaa vähän paremmin tuo todellisuus nykypäivän muslimien ajatusmaailmasta.
Jos jollain on "raiskaaja - terroristeja kaikki!" - käsitys muslimeista sen takia, että muutamat somalit/irakilaiset on raiskannu ja 0,0001% muslimeista on terroristeja, niin se ei kerro mistään muusta kuin tyhmyydestä.
Et näe Spliffer objektiivisesti asioita, sinun etninen taustasi ja uskontosi estää sen. Vie lapsesi Afganistaniin ja laita se sinne "tanssivaksi pojaksi" tai uskonnolliseen kouluun Pakistaniin.
Mun pointti siis oli että on ihan turha selittää mitään, että "jokaisessa uskonnossa on omat hyvät ja huonot puolensa", kun todellisuudessa ihan joka ikinen uskonto ja joka ikinen uskovainen on ongelma.