Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022215238302_uu.shtml

eikös täällä joku kirjoittanut, että suomalaiset niitä pikkulapsia vain raiskailee? On se saatana kumma, kun ei voi mennä edes lapset tanssitunnille ilman, että väkisinmaataa alku ja loppu veryttelyissä. Sairasta touhua!

Ei saa yleistää! Suomeen tulee vain rauhallisia ja sopeutumishaluisia maahanmuuttajia joita rasistiset persukannattajat kiusaavat. Sitä paitsi, raiskaahan suomalaisetkin.

Kyllähän suvaitsemattomuutta ja valtion kusettamista pitää suvaita!

Kehitin tänään vuoden ilmastoteon, mutta olisin rasisti jos sen kertoisin. Mutta saataisiin kaikki lorvijat hyödyksi!

http://yle.fi/alueet/oulu/2012/02/oulussa_marssitaan_suvaitsevaisuuden_puolesta_3278078.html No ei nyt jumalauta!!

''Oulussa järjestetään perjantaina marssi rauhan ja suvaitsevaisuuden puolesta. Hiljaiseksi kulkueeksi -nimetty marssi päättyy kaupungintalolle, jossa luovutetaan vetoomus kaupunginjohtajalle.''

"Kirjoituksessa vedotaan Oulun päättäjiin, poliisiin ja suojelupoliisiin, jotta nämä edistäisivät yhteiskuntarauhan palautumista ja lisäisivät ennalta ehkäiseviä toimia, joilla maahanmuuttajien ja kaikkien oululaisten turvallisuus lisääntyisi."

Täähän on hyvä ehdotus! Rikollisille mamuille postimerkki perseeseen ja uusille tulijoille heti selväksi että perseily johtaa karkotukseen niin mä takaan että oululaisten turvallisuus lisääntyy ja samalla myös mamujen turvallisuus parantuu kun porukka tietää että ne jäljelle jäävät mamut on sitä kunnollista osiota.

Tää ois niin helvetin yksinkertanen ratkaisu koko maahanmuuttotilanteeseen, mutta koska se on RASISMIA niin ei se käy!

Kilpailun taso on kovaa. Ei riitä pelkkä osaaminen vaan täytyy olla huippuosaaja.

"Kirjoituksessa vedotaan Oulun päättäjiin, poliisiin ja suojelupoliisiin, jotta nämä edistäisivät yhteiskuntarauhan palautumista ja lisäisivät ennalta ehkäiseviä toimia, joilla maahanmuuttajien ja kaikkien oululaisten turvallisuus lisääntyisi."

Täähän on hyvä ehdotus! Rikollisille mamuille postimerkki perseeseen ja uusille tulijoille heti selväksi että perseily johtaa karkotukseen niin mä takaan että oululaisten turvallisuus lisääntyy ja samalla myös mamujen turvallisuus parantuu kun porukka tietää että ne jäljelle jäävät mamut on sitä kunnollista osiota.

Tää ois niin helvetin yksinkertanen ratkaisu koko maahanmuuttotilanteeseen, mutta koska se on RASISMIA niin ei se käy!

Toihan se olis ainoo todellinen ratkasu rasismin minimoimiseen, mutta eiköhän asiaa yritetä ratkaista juuri päinvastaisella tavalla. En voi ymmärtää miten suurin osa ihmisistä on niin saatanan tyhmiä, etteivät ymmärrä, että mitä enemmän meuhkataan "rasismista" ja paapotaan maahanmuuttajia, sitä enemmän rasismia syntyy. Luulis kunnollisten maahanmuuttajienkin ymmärtävän tämän, mutta kun ei, kaikki on niin mustavalkosta. Mitäköhän nää marssijat ihan konkreettisesti haluavat? Oman henkivartijan jokaiselle maahanmuuttajalle?

Maahanmuuttoa saa kritisoida ja pitääkin. Mutta aina ei ihan ymmärretä että täällä asuu monia värillisiä jotka on ihan yhtä suomalaisia kuin muutkin : ) esimerkiksi minulla sattuu olemaan useampi ystävä jotka ovat koko ikänsä asuneet suomessa ja monien vanhemmatkin syntyneet täällä. Mutta kun sattuu olemaan tummempi niin kyllä se vaan tuntuu monta asiaa hankaloittavan. Siis aivan sellaisissa yleisissä asioissa, kaupassa myyjä juttelee iloisesti muille mutta tummalle kaverille ei mitään. Sitten jos kavereihin törmää baarissa tai muualla niin harvinaisen moni sivuuttaa keskustelussa täysin vieressä istuvan tumman kaverin. Ihmekkään jos tulee paha mieli ja mieluummin sitten kuljeksitaan vain omassa pienessä porukassa ja sillä jää se kielen opiskelukin vähemmälle. Mutta sitä en suvaitse pätkääkään että tänne tullaan tekemään rikoksia ja kohdellaan muita (vaikka sitä kotimaasta tuotua vaimoa) tavalla joka on täällä lain vastaista. Olen muutenkin aika vahvasti kriittinen maahanmuuttoa kohtaan ja moni siksi minut määrrittelisi kyllä rasistiksikkin. Ymmärrän täysin että rasistiksi leimataan nykyään monesti aivan liian helposti. Se vain minua tässä hieman kuumottaa kun välillä tuntuu että vastareaktiona tälle rasismista tuleekin yleisesti hyväksyttyä maahanmuuttokriittisten keskuudesta ja homma karkaa hieman lapasesta.

Eli ei tehdä olettamuksia ihmisistä niiden ihonvärin perusteella. Mutta maahanmuuttoa ja heidän tekosiaan saa arvostella samalla kaavalla kuin muidenkin.

Jos kaikki kukkahattutädit ja homppelisedät hyväksyisi faktat faktoina ni veikkaan että sitä rasismia ei ois niin paljon, nyt valkoihoinen hetero veroja maksava suomalainen mies on b-luokan kansalainen. Oman maan johtajien tärkein tehtävä on pitää huolta oman maan kansalaisista, sen jälkeen vasta muista!

Mutta aina ei ihan ymmärretä että täällä asuu monia värillisiä jotka on ihan yhtä suomalaisia kuin muutkin : ) esimerkiksi minulla sattuu olemaan useampi ystävä jotka ovat koko ikänsä asuneet suomessa ja monien vanhemmatkin syntyneet täällä. Mutta kun sattuu olemaan tummempi niin kyllä se vaan tuntuu monta asiaa hankaloittavan. Siis aivan sellaisissa yleisissä asioissa, kaupassa myyjä juttelee iloisesti muille mutta tummalle kaverille ei mitään. Sitten jos kavereihin törmää baarissa tai muualla niin harvinaisen moni sivuuttaa keskustelussa täysin vieressä istuvan tumman kaverin. Ihmekkään jos tulee paha mieli ja mieluummin sitten kuljeksitaan vain omassa pienessä porukassa ja sillä jää se kielen opiskelukin vähemmälle. Mutta sitä en suvaitse pätkääkään että tänne tullaan tekemään rikoksia ja kohdellaan muita (vaikka sitä kotimaasta tuotua vaimoa) tavalla joka on täällä lain vastaista. Olen muutenkin aika vahvasti kriittinen maahanmuuttoa kohtaan ja moni siksi minut määrrittelisi kyllä rasistiksikkin. Ymmärrän täysin että rasistiksi leimataan nykyään monesti aivan liian helposti. Se vain minua tässä hieman kuumottaa kun välillä tuntuu että vastareaktiona tälle rasismista tuleekin yleisesti hyväksyttyä maahanmuuttokriittisten keskuudesta ja homma karkaa hieman lapasesta.

Eli ei tehdä olettamuksia ihmisistä niiden ihonvärin perusteella. Mutta maahanmuuttoa ja heidän tekosiaan saa arvostella samalla kaavalla kuin muidenkin.

Värilliset suomalaiset ovat siis yhtä suomalaisia kuin... mitkä? Värittömät suomalaiset? Mustavalkoiset suomalaiset? Jos tarkoitat neekeriä, niin sano naapuri, jos tarkoitat vain tummempaa, niin sano tummempi. Jokainen ihminen on jonkin värinen. Ei mulle vaan kaupan tädit juttele iloisesti. Mahtaa johtua mun ihonväristä, kun mitään muuta syytä ei vaan voi olla.

Ennakkoluulot ja yleistykset ovat täysin erottamaton osa ihmisen ajattelua. Emme kykenisi toimimaan ilman niitä. Niistä ei voi päästä eroon eivätkä tekopyhät valistuskampanjat auta. Jos ihmisillä on huonoja kokemuksia neekereistä, niin ovat varautuneempia neekereiden seurassa tai välttelevät jo etukäteen sitä seuraa. Tämä on sama pätee jos vaihtaa neekerin tilalle minkä tahansa muun ihmisryhmän. Jos sattuu kuulumaan kusipäiseen ryhmään, niin paska tuuri, mutta silloin luulisi olevan erityisen halukas erottumaan siitä joukosta ja/tai muokkaamaan sitä joukkoa paremmaksi. Eli onko kaverisi erityisen maahanmuuttokriittinen ja tiukemman maahamuuton kannalla, jotta se ryhmä jonka perusteella häntäkin arvostellaan olisi mahdollisimman kunnollinen.

Jos auringon paahtama mies kävelee Afrikasta Suomeen saakka käsi ojossa, niin eikö tällainen päättäväisyys pitäisikin palkita vähintäänkin asunnolla ja toimeentulotuella? :rolleyes:

Maahanmuuttoa saa kritisoida ja pitääkin. Mutta aina ei ihan ymmärretä että täällä asuu monia värillisiä jotka on ihan yhtä suomalaisia kuin muutkin : ) esimerkiksi minulla sattuu olemaan useampi ystävä jotka ovat koko ikänsä asuneet suomessa ja monien vanhemmatkin syntyneet täällä. Mutta kun sattuu olemaan tummempi niin kyllä se vaan tuntuu monta asiaa hankaloittavan. Siis aivan sellaisissa yleisissä asioissa, kaupassa myyjä juttelee iloisesti muille mutta tummalle kaverille ei mitään. Sitten jos kavereihin törmää baarissa tai muualla niin harvinaisen moni sivuuttaa keskustelussa täysin vieressä istuvan tumman kaverin. Ihmekkään jos tulee paha mieli ja mieluummin sitten kuljeksitaan vain omassa pienessä porukassa ja sillä jää se kielen opiskelukin vähemmälle. Mutta sitä en suvaitse pätkääkään että tänne tullaan tekemään rikoksia ja kohdellaan muita (vaikka sitä kotimaasta tuotua vaimoa) tavalla joka on täällä lain vastaista. Olen muutenkin aika vahvasti kriittinen maahanmuuttoa kohtaan ja moni siksi minut määrrittelisi kyllä rasistiksikkin. Ymmärrän täysin että rasistiksi leimataan nykyään monesti aivan liian helposti. Se vain minua tässä hieman kuumottaa kun välillä tuntuu että vastareaktiona tälle rasismista tuleekin yleisesti hyväksyttyä maahanmuuttokriittisten keskuudesta ja homma karkaa hieman lapasesta.

Enpä osaisi omia ajatuksiani paremmin tekstiksi muuttaa!

^^sarkastisen ns huumorin taso rupee olemaan jo todella huonoa tässä ketjussa (oikeastaan ollut sitä jo toistasataa sivua). Oisko niitä jo pelkästään tälläkin sivulla 5 vai 6? Alkaako jutut loppumaan kesken, kun sanaa "yksittäistapaus" -takin pitää viljellä joka toisessa postissa.. :D

Mihin ne oikeasti fiksut maahanmuuttokriittiset kirjoittelijat on kadonnut? Crusader hoi.. we miss u!

Back
Ylös Bottom