Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jaha? Nyt on meillä vähän eri käsitys asioista. Melko läheltä noita suomen "rikollispiirejä" seuranneena voin taata ja alleviivata, että kyllä nuo BC pojat on astetta pahemman luokan kriminaaleja kun nämä uskottavat liivisankarit.

En tiedä taustojasi, mutta vahvasti veikkaan että kun muotoilet lauseen "melko läheltä seuranneena" niin todellisuudessa et omaa mitään tietoa kerhojen toiminnasta Suomessa. Antaa lehtien julkaista ja kirjakauppojen myydä Mölsän kirjoja mutta todellisuuteen ei näillä kirjoilla todellakaan pääse.

Tähän kun vielä lisätään että sä et tiedä BC:stä YHTÄÄN MITÄÄN, niin kuinka voit niitä verrata? Vai yritätkö sanoa että olet todella syvällä kyseisen mamu"järjestön" elimissä, kun totuus taitaa olla se että olet lukenut tiedot iltapulun nettisivuilta?

Toki voin olla väärässä ja olet 22-vuotiaana jo sisäistänyt 81:n toimintaperiaatteen, todennut sen "rikolliseksi" ja siirtynyt etsimään astetta luovempaa ja raffimpaa toimintaa esim Ruotsin puolelle ja liittynyt mustaanmambaan. Näinkin toki voi olla, tai ainakaan jos näin ei ole niin sulla ei paljon pitäisi olla varaa laukoa em. asioita.

Black Cobra on vain iso läjä ählyjä. Ne eivät koskaan voi olla kovia kriminaaleja mitä tulee älykkyyteen toki ne voi apinaraivoissaan riehua ja tehdä mitä tahansa, mutta moottoripyöräjengiläisten tasolle ne eivät koskaan pääse.

joo oon itse sitä mieltä että mopoilijat on suht harmittomia verrattuna sodan runetelemista maista kotoisin oleviin rikollisiin. ja jengitoiminnas ei pahemmin älyä tarvita, kunhan vaan osaa maahantuoda kamaa ja myydä sitä ja laittaa kilpailijoille luuta kurkkuun.

jos haluisin ongelmia jonku jengin kaa niin mielummin ottaisin niitä helvetin enkeleiden kanssa ku black cobran.

Mä oon aina "kunnioittanut" tiettyjä rikollisporukoita siitä että jättävät sivulliset rauhaan. Ongelmia saa kyllä jos haluaa asioihin sotkeutua, ei siinä mitään.
Vaarallisimpia yksittäisen kansalaisen näkökulmasta on just noi sekopää(mamu)jengit.

BlackCobra puskee

1198518361317.webp

Ei vittu sentäs, nyt niitä valoja päälle jo vähäsen. Armeijakoulutus ei merkitse mitään ihmeellistä maassa, jossa suurin osa miehistä sen omaa. Osaan minäkin raivata räjähteitä, mutta ei se minusta tee mitään ihmeen übercommandoa.
Joo, mutta minä olen tulenjohtopäälikkö, osaan johtaa tykistön ja kraanatinheittimien tulta, joten älkää tulko minulle uhoamaan. ;-)

En tiedä taustojasi, mutta vahvasti veikkaan että kun muotoilet lauseen "melko läheltä seuranneena" niin todellisuudessa et omaa mitään tietoa kerhojen toiminnasta Suomessa. Antaa lehtien julkaista ja kirjakauppojen myydä Mölsän kirjoja mutta todellisuuteen ei näillä kirjoilla todellakaan pääse.

Todennäköisesti tiedän molempien brändien hierarkiasta enemmän kun sinä. Ja ei ole tarve päteä noilla asioilla. Kunhan sanoin, että CB seilaa HIEMAN syvemmillä vesillä kun jotku MC-jengit.

Tähän kun vielä lisätään että sä et tiedä BC:stä YHTÄÄN MITÄÄN, niin kuinka voit niitä verrata? Vai yritätkö sanoa että olet todella syvällä kyseisen mamu"järjestön" elimissä, kun totuus taitaa olla se että olet lukenut tiedot iltapulun nettisivuilta?

:hyper: Niin enhän mä tiedä, en missään nimessä!

Toki voin olla väärässä ja olet 22-vuotiaana jo sisäistänyt 81:n toimintaperiaatteen, todennut sen "rikolliseksi" ja siirtynyt etsimään astetta luovempaa ja raffimpaa toimintaa esim Ruotsin puolelle ja liittynyt mustaanmambaan. Näinkin toki voi olla, tai ainakaan jos näin ei ole niin sulla ei paljon pitäisi olla varaa laukoa em. asioita.

Ei nyt vittu. Vieläkin, uskon että mulla on 99% enemmän tietoa asioista, joten hiljaa vaan ja lue sitä alibia. Ja tässä otin kantaan siihen että BC pojat olis pelkkiä " ÄHLÄMEITÄ JOTKA EI OSAA JÄRJESTYÄ". Miten vitussa on mahdollista että BC miehiä on ruotsissa enemmän kun HA miehiä, kerta ei osaa järjestyä? Kyllä mä otan esim. BC:n paljon pahempana uhkana Suomelle kuin jotku MC-jengit joiden ainoat meriiti ovat: tatuoinnit, liivit, ja kaverit. Nimimerkki powder vois hakea käytännön kokemusta molemmista ryhmistä, ja sitten tulla antamaan "asiantuntevaa" mielipidettään.

Miten vitussa on mahdollista että BC miehiä on ruotsissa enemmän kun HA miehiä, kerta ei osaa järjestyä? Kyllä mä otan esim. BC:n paljon pahempana uhkana Suomelle kuin jotku MC-jengit joiden ainoat meriiti ovat: tatuoinnit, liivit, ja kaverit. Nimimerkki powder vois hakea käytännön kokemusta molemmista ryhmistä, ja sitten tulla antamaan "asiantuntevaa" mielipidettään.

Koska Ruotsissa on ählämeitä enemmän kuin jossain keskikokoisessa arabimaassa... Ne tuppaa olemaan luonnostaan impulsiivisia, väkivaltaisempia ja kun ylijäämämiehillä ei ole parempaa tekemistä, niin ne päätyvät tuollaisiin roskajengeihin...

Toki Black Cobra on pahempi uhka Suomelle, koska ne vitun kusipäät ryöstävät, kiristävät, pahoinpitelevät sivullisia. Prätkäpojat yleensä jättävät sivulliset rauhaan ja kannattavat vielä samoja arvoja lähes kuin normisuomalainen.

Se voi olla paha uhka, mutta tuskin se on "kova" kuin korkeintaan järjettömässä väkivallassa. Prätkäpojat ovat organisoituneempia, niillä on armeijataustaa, yhteyksiä eri taloussektoreille jne. Vastaavasti Venäjän mafia on kovimpia, kun entiset erikoisjoukkojensotilaat hieman... Niitä vastaan kukaan ei halua sotia.

Miksi jengi spekuloi täällä siitä, mikä rikollisjärjestö on kovin? Kaikki mitä te puhutte on mutuilua, teillä ei ole mitään käryä mikä on kovin ja mitä kukin lafka tekee, ellette kuulu kyseiseen puljuun.

Miksi jengi spekuloi täällä siitä, mikä rikollisjärjestö on kovin? Kaikki mitä te puhutte on mutuilua, teillä ei ole mitään käryä mikä on kovin ja mitä kukin lafka tekee, ellette kuulu kyseiseen puljuun.

Ehkä nuo rikollisjengien jäsenet kiistelee pakkiksella siitä kenen järjestö on kovin :jahas:

Ei nyt vittu. Vieläkin, uskon että mulla on 99% enemmän tietoa asioista, joten hiljaa vaan ja lue sitä alibia. Ja tässä otin kantaan siihen että BC pojat olis pelkkiä " ÄHLÄMEITÄ JOTKA EI OSAA JÄRJESTYÄ". Miten vitussa on mahdollista että BC miehiä on ruotsissa enemmän kun HA miehiä, kerta ei osaa järjestyä? Kyllä mä otan esim. BC:n paljon pahempana uhkana Suomelle kuin jotku MC-jengit joiden ainoat meriiti ovat: tatuoinnit, liivit, ja kaverit. Nimimerkki powder vois hakea käytännön kokemusta molemmista ryhmistä, ja sitten tulla antamaan "asiantuntevaa" mielipidettään.

Nyt on kyllä karannu niin käsistä tää OT, mutta pakko sanoa jotain tohon. Onko sun mielestä sitten Bloods tai Crips -jengit hyvin järjestäytyneitä, koska niitä on tuhansia yhdessä kaupungissa? :D Mitä jengin koolla on tekemistä järjestäytyneisyyden kanssa?

Ja mäkin pidän BC:aa huomattavasti pahempana uhkana Suomelle ja viattomille suomalaisille kuin MC-jengejä. Pitäisin vapaana juoksevia gorilloita myös suurempana uhkana ihmisille kuin MC-jengejä - se ei silti tarkoita että gorillat olisivat hyvin organisoitu jengi.

Tuli viime kesänä vietettyä muutama viikko tuolla Malmössä, ku serkkupoika siellä asustelee. Kyllähän sielä melko ruffi meno oli, ihan kuin kehitysmaassa konsanaan. Tuli nähtyä kaikkea, ja tutustuin varsin "mielenkiintoisiin" kavereihin. Varsinkin hämmentävä tilanne oli ku 2 BC äijää tuli istumaan baarissa samaan pöytään, tuli siinä mietittyä että on serkulla melko kyseenalaisia kavereita. Varsin kohteliaita miekkosia olivat, mutta ei saatana toivottavasti koko BC pelleily saadaan lopetettua. Uskaltais mummotkin käydä illalla ostamassa maitonsa.

Ja tän illan jälkeen sä tiedät kaiken BC:n toimintatavoista, samoin kaikkien muiden MC-jengien?

Eiköhän lopeteta tää lapsellinen OT ja jatketa aiheesta, koska kukaan ei tiedä hevonvittuakaan noista asioista, ei edes The Truth, joka on baarissa kerran istunut samassa pöydässä jengiläisten kanssa.

^Ja ne jotka jotakin jostakin kerhosta/jengistä tietää ei huutele niitä asioita missään foorumeilla, ei edes pakkiksella.

Johan tää herätti huomiota!

Toki Black Cobra on pahempi uhka Suomelle, koska ne vitun kusipäät ryöstävät, kiristävät, pahoinpitelevät sivullisia. Prätkäpojat yleensä jättävät sivulliset rauhaan ja kannattavat vielä samoja arvoja lähes kuin normisuomalainen.

Aamen!

Se voi olla paha uhka, mutta tuskin se on "kova" kuin korkeintaan järjettömässä väkivallassa. Prätkäpojat ovat organisoituneempia, niillä on armeijataustaa, yhteyksiä eri taloussektoreille jne. Vastaavasti Venäjän mafia on kovimpia, kun entiset erikoisjoukkojensotilaat hieman... Niitä vastaan kukaan ei halua sotia.

Juu brutaalia väkivaltaa ilmeisesti harrastaa ihan huolella. Mutta ainakaan jos SUOMEN prätkäpojista puhutaan, ei voida mitään yhteyksistä ja armeijataustasta puhua. Kovat on puheet kun on mopo alla, ja 10 kaveria suojaamassa selustaa. Todellisuudessa paskahousuja, kaikki tyynni.

Nyt on kyllä karannu niin käsistä tää OT, mutta pakko sanoa jotain tohon. Onko sun mielestä sitten Bloods tai Crips -jengit hyvin järjestäytyneitä, koska niitä on tuhansia yhdessä kaupungissa? Mitä jengin koolla on tekemistä järjestäytyneisyyden kanssa?

No nyt Bloods ja Crips on aika eilisen päivän juttu, monessakin suhteessa. Jos toiminta keskittyy narkkaamiseen ja omien ampumiseen, ei voi toimintaa ottaa vakavasti.

Ja mäkin pidän BC:aa huomattavasti pahempana uhkana Suomelle ja viattomille suomalaisille kuin MC-jengejä. Pitäisin vapaana juoksevia gorilloita myös suurempana uhkana ihmisille kuin MC-jengejä - se ei silti tarkoita että gorillat olisivat hyvin organisoitu jengi.

Kyllä noista MC-jengeistä on tullut ulkopuolisillekkin ongelmia. Tosin eri mittakaavassa, kun mitä ongelmia BC aiheuttais.

Ja tän illan jälkeen sä tiedät kaiken BC:n toimintatavoista, samoin kaikkien muiden MC-jengien?

Eiköhän lopeteta tää lapsellinen OT ja jatketa aiheesta, koska kukaan ei tiedä hevonvittuakaan noista asioista, ei edes The Truth, joka on baarissa kerran istunut samassa pöydässä jengiläisten kanssa.

Taisin sanoa että "Tuli nähtyä kaikkea, ja tutustuin varsin "mielenkiintoisiin" kavereihin.". Eli ei jäänyt tohon baarissa kerran istumiseen, vaikka mun huonoista verbaalisista lahjoista noin sen tais kaikki ymmärtää.

Ja tää oli mun osalta tässä. Vitun turhaa alkaa väittelee pakkotoiston foorumeilla kumpi on kovempi, BC vai MC-jengit. :D Ps. kuka lähtee bisselle?

Todennäköisesti tiedän molempien brändien hierarkiasta enemmän kun sinä. Ja ei ole tarve päteä noilla asioilla. Kunhan sanoin, että CB seilaa HIEMAN syvemmillä vesillä kun jotku MC-jengit.

:hyper: Niin enhän mä tiedä, en missään nimessä!

Kerro ihmeessä kun näet mun jossain keulivan että jokin jengi olisi yber kova tmv paskaa. En ollut mistään järjestöstä mitään mieltä. Kunhan hyökkäsin sun tarhamaista "tietoa" vastaan koska vaikka täälä miten yrittäisit selitellä että muotoilit lauseesi väärin kun sanoit kerran istuneen 2 mamban kanssa pöydässä niin et oikeesti omaa niistä mitään tietoa. Toki sulla (niinkun nykyään jokaisella) on kavereita tai mummon serkkuja järjestöissä tai parhaassa tapauksessa olet ehkä jopa vieraillutkin hallin ovella kun sinne promilleissasi eksyit, mutta jos tosiaan heiluttelet Suomen kerhojen nimellä täälä valkoista lippua kun kaksi neekeriä istahti kaljalle samaan baariin jossa satuit istumaan, niin vahvasti epäilen että sä olisit koskaan oikeesti perehtyny EDES näihin suomalaisiin harrasteporukoihin. Eli minkä ihmeen takia mun pitäisi mielestäsi lähteä pönkittämään egoani samalla tavalla kuin sun ja hakeutua samaan baariin mambojen kanssa ja tulla pakkikselle hieman sävyttämään tarinaa et sit lähdettiin ryöstämään mummoja ja muuta paskaa? En omaa tatuointeja, liivejä, kavereita ja vielä vähemmän mitään näistä maahanmuuttajina. Kertaatko vielä missä oli minun peräänkuuluttamasti "asiantunteva" mielipide?

Taisin sanoa että "Tuli nähtyä kaikkea, ja tutustuin varsin "mielenkiintoisiin" kavereihin.". Eli ei jäänyt tohon baarissa kerran istumiseen, vaikka mun huonoista verbaalisista lahjoista noin sen tais kaikki ymmärtää.

Ja tää oli mun osalta tässä. Vitun turhaa alkaa väittelee pakkotoiston foorumeilla kumpi on kovempi, BC vai MC-jengit. :D Ps. kuka lähtee bisselle?

Tää oli ihan paras kyllä! Jos se tarina nyt edellisen postauksesi pussiin puhumisen siivittämänä olikin kaikkien osalta väärinluettu niin voisin ihan viihteen näkökulmasta ottaa näin lauantain kunniaksi tarinan vähän laajemmin selostettuna. "Menin baariin ja sit vaan viereen istu kaks neekeriä joilla oli joku käärme selässä ja nahkahousut ja sit ne piti mua niin vitun hyvänä jätkänä et mentiin niiden norsunluutorniin hioon vähä taktiikoita ja ne kerto miten niillä hommat toimii ja lopuks ehdotti et ottasin kunnialiivit vastaan ja jäisin ruotsiin mut en mä sit jaksanu ku oli kuitenki laivalippu jo hankittuna." Menihän se jotenki näin? Ja kuka helvetti sun kans enää bisselle haluu lähtee ku seuraavaksi varmaan viereen istuu Ploodi ja Kripsi samaa aikaa ja sit ollaan kahes viikos keskellä jengisotaa eikä tiedä kenen puolella sotii.

Kertaatko vielä missä oli minun peräänkuuluttamasti "asiantunteva" mielipide?

Tässähän tää olis aika vahva mielipide:
niin et oikeesti omaa niistä mitään tietoa.

Onneksi faktat ja mielipiteet on kaksi eri asiaa. Vaikka toisinaan ihmiset kuten nimimerkki powder nämä asiat keskenään sekoittavat.

Ja kuka helvetti sun kans enää bisselle haluu lähtee ku seuraavaksi varmaan viereen istuu Ploodi ja Kripsi samaa aikaa ja sit ollaan kahes viikos keskellä jengisotaa eikä tiedä kenen puolella sotii.

Elä mun olematonta itsetuntoa nyt aivan muserra.. :jahas: Eiköhän tää ollut tässä. Meitä on joka junaan, mutta jotkut sitten joutuvat jäämään asemalle.

Sry. Ymmärsin sun kirjoituksesi taas väärin. Luulin että omasin mielipiteen jostain jengistä.

Nimimerkki powder vois hakea käytännön kokemusta molemmista ryhmistä, ja sitten tulla antamaan "asiantuntevaa" mielipidettään.

Lisäksi en ymmärrä kirjoitustasi enää ollenkaan. Miksi pitäisi hakea käytännön kokemusta näistä jengeistä jotta voi sanoa sulle että et tiedä niistä mitään? Ja jos et vielä ole huomannut niin se että ensin yrität antaa asian olla ja sen jälkeen pistät provon loppuun niin ei todellakaan saa minua hiljentymään. Ellen sitten taas ymmärtänyt tekstiäsi väärin ja tarkoitit että se olet sinä itse joka jäi sinne asemalle.

Ymmärsin sun kirjoituksesi taas väärin

Lisäksi en ymmärrä kirjoitustasi enää ollenkaan

Ellen sitten taas ymmärtänyt tekstiäsi väärin

Mun ulosanti on kyllä vissiin oikeasti aika kamalaa. :hyper:

Niin joo ja mikä tuli tähän tekstiin:
Nimimerkki powder vois hakea käytännön kokemusta molemmista ryhmistä, ja sitten tulla antamaan "asiantuntevaa" mielipidettään.

Ei ole kyllä mitään hajua mitä tossa meinasin. Mutta olin kyllä sen verran kännissä, että pistetään sen piikkiin. Eli pahoitteluni madam.

Back
Ylös Bottom