Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Oli sitten maahanmuuttaja ja vähälahjainen tai ei, perseestä tuo tuomio on joka tapauksessa. Jos mä saisin päättää niin veitsellä uhaten uhrinsa useasti raiskaava pitäisi aina tuomita kuolemaan alkuperää katsomatta.

Tuli muuten mieleen että esimerkiksi somaliassa kansan keskiverto ÄO on muistaakseni jotain 65 luokkaa. Mikähän on suomessa raja jolloin pidetään vähälahjaisena. Onko esimerkiksi somaleista suurin osa meidän mittapuulla vähälahjaisia?

Eli about 90% somaleista jotka tänne tulee ovat heikkolahjaisia. Nice!

No jos 85-90% tulevista somaleista on lukutaidottomia, voi kysyä onko heillä mitään edellytyksiä työskennellä tai toimia yhteiskuntaa hyödyttävällä tavalla? Se koulutuksen ja opetuksen tarve on aivan valtava ja siihen mene vuosikaudet.
Rehellisesti sanottuna ei tollaselle ihmiselle ole täällä mitään tulevaisuutta.

Kaiken lisäksi toi Liberian meno on ihan pikkusen erilaista kuin täällä Suomessa. Kattokaa tää dokumentti ja miettikää miten joku Liberialainen sopeutuu Suomessa Suomen sääntöihin ym..:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miettikää sitä mihin se raha menee mitä noille annetaan "avustusta". Vaikka se julmalta kuulostaa niin heidän pitäisi antaa rauhassa selvitellä oman maan konfliktit ja sitten kun he olisivat valmiita apuun niin länsimaat menisivät näyttämään miten banaani puu istutetaan ja miten se kondoomi laitetaan kikkeliin.

Mulla ei vain yksinkertaisesti enään riitä ymmärrys afrikan ihmeille.

Liberian meno on vähän kuin oikean elämän COD

Tämäkin kuulostaa julmalta, mutta jos ei annettaisi ruoka-apua, niin jäljelle jäisi tasan sen verran porukkaa kuin mille riittää ruokaa. Tiedän että tuo on epärealistinen ajatus, mutta tuntuu aika hölmöltä tekohengittää Afrikan maita, ikään kuin mikään tulisi IKINÄ muuttumaan. Ne piruparat eivät tule koskaan pääsemään omavaraisiksi, varsinkaan kun väkimäärä kasvaa jatkuvasti hirveällä syötöllä.

Eihän ne voi sitä disgust kirjoittaa että oli naapuri ja sai sen takia alennuksen tuomiosta. Kannattaisko opetelle vähän lukee rivien välistä ja suodattamaan mätää suomalaista mediaa. Toi on päätetty ennen hovintuomiota jo kabineteissa että tuli liian kova tuomio ja sitä pitää alentaa. Ylläri että löytyi yksi puolustaja tällekin mulkulle, no toivottavasti joku kerta disgustin tytär tai äiti tai sisko tai vaimo on sitten uhrina tälläiselle moniosaajalle ni voi olla että asenne muuttuu sen jälkeen.

Kerro mistä saat suomesta tilattua ilman lupaa tkp:n :P

Teleskooppipatukka Suomessa

Teleskooppipatukoita ei Suomessa lain mukaan ole luvallista myydä yksityishenkilöille, ja niiden hallussapito julkisella paikalla on kiellettyä. Teleskooppipatukan säilyttäminen esimerkiksi keräily- tai koristetarkoituksessa on kuitenkin sallittua, eikä vaadi erikseen lupaa.
- wikipedia

Omani olen ostanut ulkomailta, eikä tosiaan saa pitää julkisillapaikoilla eikä ajoneuvossa joka on julkisellapaikalla! Nimim kokemusta on. eli kirjahyllyssä koristeena...

Tämäkin kuulostaa julmalta, mutta jos ei annettaisi ruoka-apua, niin jäljelle jäisi tasan sen verran porukkaa kuin mille riittää ruokaa. Tiedän että tuo on epärealistinen ajatus, mutta tuntuu aika hölmöltä tekohengittää Afrikan maita, ikään kuin mikään tulisi IKINÄ muuttumaan. Ne piruparat eivät tule koskaan pääsemään omavaraisiksi, varsinkaan kun väkimäärä kasvaa jatkuvasti hirveällä syötöllä.

Raju, mutta erittäinhyvä mielipide!
Nehän tosiaan lisääntyy hurjaa vauhtia myös Suomessa!

Teleskooppipatukka Suomessa

Teleskooppipatukoita ei Suomessa lain mukaan ole luvallista myydä yksityishenkilöille, ja niiden hallussapito julkisella paikalla on kiellettyä. Teleskooppipatukan säilyttäminen esimerkiksi keräily- tai koristetarkoituksessa on kuitenkin sallittua, eikä vaadi erikseen lupaa.
- wikipedia

Omani olen ostanut ulkomailta, eikä tosiaan saa pitää julkisillapaikoilla eikä ajoneuvossa joka on julkisellapaikalla! Nimim kokemusta on. eli kirjahyllyssä koristeena...

Mitäköhän jos autossa on kirjahylly? Hmmmmm.....

Eli tuomiota ei olisi alennettu jos kyseessä ei olisi ollut maahanmuuttaja? Millä perusteella? Mistä sä päättelet, että hovioikeus alensi tuomiota, koska kyseessä on tummaihoinen?

Nyt SirMax valot päälle.

Oliko hän yksi niistä kavereistasi vai miten tästäkin löysit jotain puolusteltavaa? Alunperinhän kaveri oli juurikin sellainen jonka tässäkin ketjussa 95% hyväksyisi maahamme, eli "rehellinen" työtätekevä maahanmuuttaja. Hieman ristiriitaista kuinka jengi samalla sanoo tämänkin kaverin rajanylityspäivänä että tervetuloa mutta nyt tuoimtsevat. Tätä se pojat on, mä vedän rajan sinne mistä valtion raja alkaa, te taas jollekkin kohtaa sitä janaa joka alkaa työsopimuksesta ja päättyy vankilaan jossa eläminen tapahtuu teidän verorahoilla. Tosin Disgustin kaltaiset eivät ole vielä edes nähneet koko janaa. Disgust koskettiko tämä asia sua mitenkään kun uhrina ei ollut lähisukulaisesi? Vai menetkö tyypillisellä "ei kiinnosta vittuakaan kun ei ole multa pois"-linjalla?

Eihän ne voi sitä disgust kirjoittaa että oli naapuri ja sai sen takia alennuksen tuomiosta. Kannattaisko opetelle vähän lukee rivien välistä ja suodattamaan mätää suomalaista mediaa. Toi on päätetty ennen hovintuomiota jo kabineteissa että tuli liian kova tuomio ja sitä pitää alentaa. Ylläri että löytyi yksi puolustaja tällekin mulkulle, no toivottavasti joku kerta disgustin tytär tai äiti tai sisko tai vaimo on sitten uhrina tälläiselle moniosaajalle ni voi olla että asenne muuttuu sen jälkeen.

En puolustanut tätä nekrua. Urpo. Syytin sua sairaalloisesta paranoiasta. Eli heti kun mamun tuomio alennetaan, tarkoittaa se sun mielestä automaattisesti sitä, että se alennettiin vain siksi, että se on mamu. Eli samat syyt tuomion alentamiseen ei mitenkään voi päteä kantaväestöön? Sulla ei ole mitään viitettä, lähdettä, todistetta, perustelua tai faktaa ton väitteen tukemiseen, vaan kyseessä on taas jälleen kerran vain yksi sun sadoista aivopieruista, joihin alennuin vastaamaan.

Boldattuun kohtaan: Kiitä luojaasi, että kirjoitat nimimerkin takaa, sillä toi on pahin loukkaus mitä sä voit perheelliselle miehelle sanoa.

En puolustanut tätä nekrua. Urpo. Syytin sua sairaalloisesta paranoiasta. Eli heti kun mamun tuomio alennetaan, tarkoittaa se sun mielestä automaattisesti sitä, että se alennettiin vain siksi, että se on mamu. Eli samat syyt tuomion alentamiseen ei mitenkään voi päteä kantaväestöön? Sulla ei ole mitään viitettä, lähdettä, todistetta, perustelua tai faktaa ton väitteen tukemiseen, vaan kyseessä on taas jälleen kerran vain yksi sun sadoista aivopieruista, joihin alennuin vastaamaan.

Boldattuun kohtaan: Kiitä luojaasi, että kirjoitat nimimerkin takaa, sillä toi on pahin loukkaus mitä sä voit miehelle sanoa.

Kyse onkin siitä että maahanmuuttajien tekemiin rikoksiis pitäisi olla kantaväestöä kovemmat rangaistukset eikä missään nimessä mahdollista saada mitään alennuksia vuosiin.

Ja SirMax, kannattaa tosiaan pelätä. Disgustilla nimittäin useita satoja kavereita joilla on yhtä sairas mieli kuin tällä raiskaajalla, kukaan ei ole turvassa kun niiden eläinten kanssa joutuu lukittuun huoneeseen (esimerkki tapauksessa helvetin isoon kauppaan).

Oliko hän yksi niistä kavereistasi vai miten tästäkin löysit jotain puolusteltavaa? Alunperinhän kaveri oli juurikin sellainen jonka tässäkin ketjussa 95% hyväksyisi maahamme, eli "rehellinen" työtätekevä maahanmuuttaja. Hieman ristiriitaista kuinka jengi samalla sanoo tämänkin kaverin rajanylityspäivänä että tervetuloa mutta nyt tuoimtsevat. Tätä se pojat on, mä vedän rajan sinne mistä valtion raja alkaa, te taas jollekkin kohtaa sitä janaa joka alkaa työsopimuksesta ja päättyy vankilaan jossa eläminen tapahtuu teidän verorahoilla. Tosin Disgustin kaltaiset eivät ole vielä edes nähneet koko janaa. Disgust koskettiko tämä asia sua mitenkään kun uhrina ei ollut lähisukulaisesi? Vai menetkö tyypillisellä "ei kiinnosta vittuakaan kun ei ole multa pois"-linjalla?

Totta kai kosketti. Mun puolesta muna irti ja hirteen kidutuksen kautta tommonen eläin. En puolustele tota MILLÄÄN tavalla, vaan otin kantaan tohon "tuomio alennettiin koska nekru" -mambojamboon, jota samat sankarit täällä taas kitisee.

Ja nyt kun taas vedit ton saman "ei kiinnosta vittuakaan kun ei ole multa pois" -kortin esiin, niin kuin sulla tavaksi on tullut, niin korjaan sen verran, että mua ei kiinnosta vittuakaan se, jos joku ryhmä saa oman uintivuoron. Eli se ei päde joka asiaan. Mutta se aihe on ollut ja mennyt, vetäydyn nauttimaan mun banaanikakkua. ;)

Samaa mieltä powderin kanssa että maahanmuuttajilla pitäisi olla selvästi kovemmat tuomiot rikoksesta kuin rikoksesta. Ainakin karkoittaa tulisi herkästi, nyt ei tahdo saada karkotuspäätöstä vaikka raiskaisi ja murhaisi.

Maahanmuuttaja tehdessään rikoksen mun mielestä todistaa yksiselitteisesti, ettei ole sopiva tähän yhteiskuntaan. Yhtä helposti pitäisi voida karkoittaa kuin on sisään otettukin.

Espanjan malli on mun mielestä paljon parempi. Siellä maahanmuuttajille maksetaan toimeentulotukea vain ensimmäiset 3kuukautta jonka jälkeen tulee pärjätä.

Totta kai kosketti. Mun puolesta muna irti ja hirteen kidutuksen kautta tommonen eläin. En puolustele tota MILLÄÄN tavalla, vaan otin kantaan tohon "tuomio alennettiin koska nekru" -mambojamboon, jota samat sankarit täällä taas kitisee.

Ja nyt kun taas vedit ton saman "ei kiinnosta vittuakaan kun ei ole multa pois" -kortin esiin, niin kuin sulla tavaksi on tullut, niin korjaan sen verran, että mua ei kiinnosta vittuakaan se, jos joku ryhmä saa oman uintivuoron. Eli se ei päde joka asiaan. Mutta se aihe on ollut ja mennyt, vetäydyn nauttimaan mun banaanikakkua. ;)

No siis eikö tuomiota alennettu koska tyhmä naapuri?

No hyvä että selvensit. Hyväksyt maahanmuuttajien erivapaukset mutta jostain syystä et hyväksykkään kun se muutetaan tätä uutista vastaavaan vankeustuomion helpotukseen. Ja mitä kakkuun tulee niin moni kakku päältä kaunis, muista maistella tarkasti.

Tuomio alennettiin, koska tyhmä ja ei rikoshistoriaa.

Missän ei puhuttu, että koska kyseessä naapuri.

Eli olisiko ok, jos Suomen laki määrittäisi tämän nojalla saman tien koko Somalian väestölle kevyemmät tuomiot mikäli kansan keskiverto äo on 65?

Valitettavasti edelleenkin musta rotu on valkoisia tyhmempi.

Back
Ylös Bottom