Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jaa että siellä Somalian rannikolla on jonkun mielestä ihan toisenlaiset mellastukset menossa mitä uutisissa kerrotaan... uskoiskohan vai jatkaiskohan evp pahana valkoisena rasisti miehenä
http://takku.net/article.php/20090113132939887

Ja SirMax, kannattaa tosiaan pelätä. Disgustilla nimittäin useita satoja kavereita joilla on yhtä sairas mieli kuin tällä raiskaajalla, kukaan ei ole turvassa kun niiden eläinten kanssa joutuu lukittuun huoneeseen (esimerkki tapauksessa helvetin isoon kauppaan).

Tiedän, että trollaat kun et sen parempaan pysty, mutta vertaamalla mun kavereita tohon raiskaajaan on sama kuin mä vertaisin sua Laajasalon perhesurmaajaan.

(+ en tiennytkään, että mulla on satoja afrikkalaisia, saati liberialaisia kavereita)

Tuli muuten mieleen että esimerkiksi somaliassa kansan keskiverto ÄO on muistaakseni jotain 65 luokkaa. Mikähän on suomessa raja jolloin pidetään vähälahjaisena. Onko esimerkiksi somaleista suurin osa meidän mittapuulla vähälahjaisia?

Vanhasen ja Lynnin opuksen mukaan 68. Ei tuo toki aivan koko totuus ole, eli kyllä se varmaan kymmenellä pisteellä tuosta nousee koulutuksen myötä, mutta ei toki lähellekään suomalaista tasoa.

Heikkolahjaisuuden raja kulkee jossain 60 pisteen paikkeilla ja keskihajonnan ollessa 14 noin 20% somaleista on siis niin sanotusti heikkolahjaisia.

Heikkolahjainen: äo 70-79.

Guinealaiset olisivat Vanhasen ja Lynnen arvion perusteella keskimäärin lievästi kehitysvammaisia...

Lähdettä tivaan, vaikken kyllä todenkirjoittaakseni omalle 60 pisteen rajallekaan sellaista tähän hätään löydä.

Kehitysvammaisuuteen taas liittyy useita muitakin alueita kuin g-faktori äo. Esim. sosiaalinen älykkyys on negrideillä käsittääkseni ihan siedettävää tasoa.

Edit: Ja keskihajonta älykyydessä on 15.

Tiedän, että trollaat kun et sen parempaan pysty, mutta vertaamalla mun kavereita tohon raiskaajaan on sama kuin mä vertaisin sua Laajasalon perhesurmaajaan.

(+ en tiennytkään, että mulla on satoja afrikkalaisia, saati liberialaisia kavereita)

Heihei kuka puhuu (liitä sanat apulannan heiheimitäkuuluu biisin sanojen tilalle).

Back
Ylös Bottom