Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hieno oli taas baarissa kun huomasi, että joku tyttö tanssii jonku yöntimon kans melkee itku kurkus ja sit menee siihen vinkkaa, että onko kaikki ok. Tyttö ottaa heti käestä kii ja yöntimo sanoo, että minun nainen mene pois. Se on kyllä jännää miten nämä kaverit kunnioittavat naisia. Piti vähän aikkaa hätistellä kaveria pois ja tyttö sit kiitteli. Ei varmasti uskaltanu lähtiä pois ku pelkäs et turpaa ois tullu tai jotain :)

Juntin määritelmä on laaja. Juntti voi olla monta eri asiaa.

Juntti esimerkiksi haluaa sulkeutua ja erakoitua koko muusta maailmasta, koska pelkää/vihaa/inhoaa muita rotuja. Siinä on yksi määritelmä juntista.

Jos joku vaan on todella hölmö ja aina sähläämässä tai muuten vaan "blondi".. semmoista voi kutsua juntiksi.

Juntti voi olla myös joku joka pukeutuu "juntisti". Jos jossain lomakohteessa näet lentokentällä suomalaisen miehen, jolla on Karjalan lippis, vyölaukku, liian lyhyet farkut, sandaalit tai kävelykengät ja tennissukat.. näet silloin juntin.
Juntti = ihminen joka ei välitä paljoakaan valtavirran muodista, ja on sellainen kun itse haluaa. Itse olen juntti ja suht ylpeä siitä. Aivan liian usein sillä on negatiivinen sävy, aivan suotta.

Ne mamut, jotka Suomessa vetää kaavut ja ihme lätsät päässä on juntteja. Se menee jo yli. Onneksi suurin osa on jo sen verran sopeutunut, että jo tänne tullessaan pukeutuvat "normaalisti".
En tiedä mitä sä oot nähnyt, mutta kilo-espoon keskus-akselilla varmaan 90% mamuista omaa hunnut, ja hands-free onkin sitten omasta takaa. Jopa vanha suomalainen luokkakaveri käyttää huntua, saanut timpan kanssa lapsen. Timppaahan ei tietenkään kuvioissa näy, mutta kun on tumma lapsi, niin pitäähän sitä vetää huntu päässä. No sama se mulle, mutta ihan korjaukseksi.

Hieno oli taas baarissa kun huomasi, että joku tyttö tanssii jonku yöntimon kans melkee itku kurkus ja sit menee siihen vinkkaa, että onko kaikki ok. Tyttö ottaa heti käestä kii ja yöntimo sanoo, että minun nainen mene pois. Se on kyllä jännää miten nämä kaverit kunnioittavat naisia. Piti vähän aikkaa hätistellä kaveria pois ja tyttö sit kiitteli. Ei varmasti uskaltanu lähtiä pois ku pelkäs et turpaa ois tullu tai jotain :)

Itse olen "pelastanut" kaksi naista noilta yöntimoilta. :D

Oikeastaan samalta sellaiselta, joka creepynä lähestyy muna pystyssä jokaista baarin naista.

Aika nosso muija jos vakisin itku kurkussa joutuu tanssimaan jonkun kanssa :jahas: Siina saa kylla ihan katsoa peiliin, varsinkin kun jossain yokerhossa se pakeneminen tai simppelin "kiitos ei":n sanominen ei ole kovin vaikeaa.

Itse olen "pelastanut" kaksi naista noilta yöntimoilta. :D

Oikeastaan samalta sellaiselta, joka creepynä lähestyy muna pystyssä jokaista baarin naista.

Valkoiset ritarit :)

T. Alyssa, joka osaa kieltaytya epamiellyttavasta seurasta ihan itsekin ja toivoisi muilta naisilta samaa.

Eikö kannattaisi toivoa että mustatmiehet osaisivat viimeistään siinä vaiheessa luovuttaa kun tyttö vääntää itkua? Eli vaikka totta puhutkin siinä että aika epämääräisiä emäntiä jotka eivät osaa kieltäytyä niin siltikin kannattaa kohdistaa syytökset pääongelmaan eikä pienempään pahaan.

Jaahas taas on ilmeisesti yritetty rikastaa kulttuuria mutta onneksi on taistellut tyttö vastaan, noh tietäähän ton jokainen että se oli vain "yksittäistapaus" ja ei saa yleistää.

"‐ Perusvirhe on siitä, että suomalaiset eivät tunne afrikkalaista ajattelutapaa. – He seuraavat kaikkia
toimenpiteitänne tarkasti. Minua nauratti, kun ministeriönne tutkijat haastattelivat Afrikassa ihmisiä,
jotka olivat lähdössä Suomeen perheenyhdistämisen puitteissa.
‐ Suomessa toimi samaan aikaan “somalitietotoimisto”, joka lähetti fakseina koko ajan tietoja
“oikeista vastauksista” eli miten puhuteltavien piti kuhunkin kysymykseen vastata."

Tossahan tuo oleellinen tulee ilmi, suomen oikeusjärjestelmää/päättäjiä vedetään perässä ku pässiä narusta, lippusiima puuttuu vaan näiden hölmöjen välistä jotka näistä mamu asioista päättävät.

Tuo sama teksti on tullu luettua jo vuosia sitten mut hyvää kertausta kieltämättä kyllä.

Kohta ei tarvitse enää murehtia maahanmuuttajien raiskauksista. Kuulin aamupäivällä juttua radiosta että Suomessa on suuri epäkohta kun homoseksuaalisuutta ei oteta huomioon turvapaikka anomuksissa. Eli siis suomeksi jos Suomesta yrittää joku homo saada turvapaikan jonka kotimaa on luokiteltu turvalliseksi, se saattaakin olla homoseksuaaleille jopa hengenvaarallinen ja täten turvapaikan hakijan seksuaalinen suuntaus pitäisi ottaa huomioon. Ja tähän ollaan nyt sosiaalitätien puolesta sorvaamassa muutosta.

eli sosiaalitädit vs. maahanmuuttovastaiset 2-0

Ensin tuli älämölöä neekereiden turvapaikanhakemuksista ja heidän tekemistä raiskauksista joten aletaan ottamaan homoneekereitä maahan niin loppuu se itku raiskauksista :D

ps. tämä oli ihan oikeasti radiossa eikä mikään mun keksimä aprilliapila :)

Ja kun ollaan suomessa, niin käytännössä tämä varmasti tarkoittaa sitä että musulmaanin on entistä helpompi saada turvapaikka, kunhan kertoo sossun tädeille olevansa homo.

^taas jäätävää faktaa kehissä.. :jahas:

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/01/suomi_on_kaannyttanyt_homoja_ankarien_rangaistusten_maihin_3159149.html

Suomesta on käännytetty takaisin kotimaahansa seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä, vaikka heidän seksuaali-identiteettinsä on voinut tuoda heille kotona rangaistuksen. Asia käy ilmi Maahanmuuttoviraston, hallinto-oikeuden sekä Korkeimman hallinto-oikeuden päätöksistä, joista kerättiin tietoja EU-rahoitteista tutkimusta varten.

Homoja kehotettu palaamaan kaappiin
Käytännössä Suomen viranomaiset ovat muun muassa kehottaneet seksuaalivähemmistöihin kuuluvia muuttamaan kotimaassaan turvallisemmalle alueelle, salaamaan oman seksuaalisuutensa tai hakemaan paikallisilta viranomaisilta apua.

"- Turvapaikka myönnetään, jos ulkomaalaislain edellytykset täyttyvät ja jos hakemus on uskottava, sanoo Maahanmuuttoviraston ylitarkastaja Piia Pirkola-Mercier."

Voisko mitenkään olla et syy käännyttämiseen on ollut perusteltua ihan muista syistä kuin oli sit kyseessä homo tai hetero.

Tapahtuu täällä sentään näköjään positiivisiakin asioita.

Back
Ylös Bottom