Juntti = ihminen joka ei välitä paljoakaan valtavirran muodista, ja on sellainen kun itse haluaa. Itse olen juntti ja suht ylpeä siitä. Aivan liian usein sillä on negatiivinen sävy, aivan suotta.Juntin määritelmä on laaja. Juntti voi olla monta eri asiaa.
Juntti esimerkiksi haluaa sulkeutua ja erakoitua koko muusta maailmasta, koska pelkää/vihaa/inhoaa muita rotuja. Siinä on yksi määritelmä juntista.
Jos joku vaan on todella hölmö ja aina sähläämässä tai muuten vaan "blondi".. semmoista voi kutsua juntiksi.
Juntti voi olla myös joku joka pukeutuu "juntisti". Jos jossain lomakohteessa näet lentokentällä suomalaisen miehen, jolla on Karjalan lippis, vyölaukku, liian lyhyet farkut, sandaalit tai kävelykengät ja tennissukat.. näet silloin juntin.
En tiedä mitä sä oot nähnyt, mutta kilo-espoon keskus-akselilla varmaan 90% mamuista omaa hunnut, ja hands-free onkin sitten omasta takaa. Jopa vanha suomalainen luokkakaveri käyttää huntua, saanut timpan kanssa lapsen. Timppaahan ei tietenkään kuvioissa näy, mutta kun on tumma lapsi, niin pitäähän sitä vetää huntu päässä. No sama se mulle, mutta ihan korjaukseksi.Ne mamut, jotka Suomessa vetää kaavut ja ihme lätsät päässä on juntteja. Se menee jo yli. Onneksi suurin osa on jo sen verran sopeutunut, että jo tänne tullessaan pukeutuvat "normaalisti".