Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sori nyt en ymmärtänyt mitä haet takaa.

Sitä, että eikö tuo eristäminen jatka niitä islamin paskoja (radikaaleja apinoita on tosi pieni osa, mutta niin paljon, jotta tarvitaan omat uimavuorot ympäri maan) puolia? Minusta länsimaiseen menoon kuuluu, että saa uida, naida&ym ihan ketä vaan, missä vaan, tietysti lakia noudattaen. On se nyt vaan perkele, että ei voi edes uida meidän vääräuskoisten keskellä. Mutta, jos se on susta sellainen piirre, josta ei tarvi päästä eroon, niin mikäs siinä.

Sitä, että eikö tuo eristäminen jatka niitä islamin paskoja (radikaaleja apinoita on tosi pieni osa, mutta niin paljon, jotta tarvitaan omat uimavuorot ympäri maan) puolia?

Eihän niitä naisia sinne kukaan väkisin pakota. Nämä naiset ei halua miesten edessä olla puolialastomana. Ei kuulu heidän tapoihin ja sen takia tämä uintivuoro.

Minusta länsimaiseen menoon kuuluu, että saa uida, naida&ym ihan ketä vaan, missä vaan, tietysti lakia noudattaen.

Ne musliminaiset ketkä haluaa uida, naida&ym ihan ketä vaan, missä vaan, tietysti lakia noudattaen, myös tekevätkin tätä. Tämä uintivuoro on niille ketkä eivät halua uida, naida&ym ihan ketä vaan, missä vaan.

On se nyt vaan perkele, että ei voi edes uida meidän vääräuskoisten keskellä. Mutta, jos se on susta sellainen piirre, josta ei tarvi päästä eroon, niin mikäs siinä.

Edelleenkään sillä ei ole mitään tekemistä "vääräuskoisten" kanssa. Lue toi mun eka boldattu lause uudestaan..

Maassa maan tavoilla. Oppisivat maan tavoille jos tahtovat maassa oleskella. Ei ole tarvis millekään omille uintivuoroille. Mitä seuraavaksi? Omat salivuorot, kaupassakäyntivuorot, joku oma ulkonaliikkumisaika?

Mitäs jos minun tapoihini ei kuuluisi olla puolialastomana tummien naisten edessä. Mitä jos vaatisin omaa uintivuoroa vain meille suomalaisille? vois olla että RASISMI ja meikäläinen ois pulassa vaatimusteni kanssa aika nopsaan.

Mitäs jos minun tapoihini ei kuuluisi olla puolialastomana tummien naisten edessä. Mitä jos vaatisin omaa uintivuoroa vain meille suomalaisille? vois olla että RASISMI ja meikäläinen ois pulassa vaatimusteni kanssa aika nopsaan.

Kärjistyksestä huolimatta hyvä pointti. Erivapauksien vaatiminen on perseestä.

Katoliset omalle vuorolle ettei protestanttien tarvitse uida antikristuspaavin kannattajien kanssa. Turkkilaiset ja Armenialaiset myös omiin vuoroihinsa ettei vanhat kansanmurha-asiat pilaa polskimista. Äärijuutalaisten mieliksi naiset omiin halleihinsa uimaan. Ja näiden naisten mieliksi äärijuutalaiset taas omiinsa. Tutseille ja hutuille omat vuorot, tai ainakin viidakkoveitset lukkojen taakse uimavuoron ajaksi. Suviksille omat ajat koska vituttaahan sekin varmasti esiintyä puolialastomana kiljuskini-hommalaisen edessä. Minulle oma aika koska en halua että kukaan näkee minut speedot jalassa.

Maassa maan tavoilla. Oppisivat maan tavoille jos tahtovat maassa oleskella. Ei ole tarvis millekään omille uintivuoroille. Mitä seuraavaksi? Omat salivuorot, kaupassakäyntivuorot, joku oma ulkonaliikkumisaika?

Kai kuka tahansa saa pyytää mitä tahansa. Jos sua sattuu penaaliin, ku joku pääsee tunniksi aukioloaikojen ulkopuolella uimaan, niin syytä niitä ketkä sen vuoron on niille myöntänyt.

Edelleen.. ties kuinka monennen kerran.. nämä naiset ei halua puolialastomana uida minkään väristen miesten edessä.

Kärjistyksestä huolimatta hyvä pointti. Erivapauksien vaatiminen on perseestä.

Katoliset omalle vuorolle ettei protestanttien tarvitse uida antikristuspaavin kannattajien kanssa. Turkkilaiset ja Armenialaiset myös omiin vuoroihinsa ettei vanhat kansanmurha-asiat pilaa polskimista. Äärijuutalaisten mieliksi naiset omiin halleihinsa uimaan. Ja näiden naisten mieliksi äärijuutalaiset taas omiinsa. Tutseille ja hutuille omat vuorot, tai ainakin viidakkoveitset lukkojen taakse uimavuoron ajaksi. Suviksille omat ajat koska vituttaahan sekin varmasti esiintyä puolialastomana kiljuskini-hommalaisen edessä. Minulle oma aika koska en halua että kukaan näkee minut speedot jalassa.

Huh vittu kun on kateellisen nillitystä. Mä oon kateellinen, jos naapuri ajaa Ferrarilla tai jos naapuri panee Jennifer Lopezia. Mutta kukin tallaa tyylillään.. :jahas:

Edelleen.. ties kuinka monennen kerran.. nämä naiset ei halua puolialastomana uida minkään väristen miesten edessä.

No kannattaisikohan siinä tapauksessa pysyä kotona/rakentaa oma uimahalli/vuokrata halli omaan käyttöön. Ei tarvi, kyllä valde maksaa!

Saahan sen burkhan uimamallinakin.

No olkoon sitten vittu uimatta tai rakentakoon omilla rahoillaan vain musliminaisille tarkoitetun uimahallin! Erivapauksien vaatiminen jonkun 10 000 vuotta vanhan taikauskon takia on naurettavaa. Sama kokee kaikkia uskontoja. Vmv tuossa ylempänä kiteytti aika hyvin homman naurettavuuden. Joku uimahallivuoro nyt on pikku juttu, mutta kun se ei varmasti jää siihen, vaan pikkuhiljaa aletaan vaatia enemmän ja enemmän erivapauksia. Eikös Suomen pitäisi olla tasa-arvoinen maa, mutta silti täällä harrastetaan syrjintää omaa kansaa kohtaan?

EDIT: hidas

No olkoon sitten vittu uimatta tai rakentakoon omilla rahoillaan vain musliminaisille tarkoitetun uimahallin! Erivapauksien vaatiminen jonkun 10 000 vuotta vanhan taikauskon takia on naurettavaa. Sama kokee kaikkia uskontoja. Vmv tuossa ylempänä kiteytti aika hyvin homman naurettavuuden. Joku uimahallivuoro nyt on pikku juttu, mutta kun se ei varmasti jää siihen, vaan pikkuhiljaa aletaan vaatia enemmän ja enemmän erivapauksia. Eikös Suomen pitäisi olla tasa-arvoinen maa, mutta silti täällä harrastetaan syrjintää omaa kansaa kohtaan?

EDIT: hidas

Vaatiminen? Mistä tiedät kuinka vaatimalla toi uintivuoro on tullu?

Syrjintää omaa kansaa kohtaan? Millä tavalla toi syrjii omaa kansaa? Kerro mulle mua kiinnostaa kuulla.

Disguistingi kiertelee ja leikkii jälleen tyhmää, eiköhän se ole jo selvää. Ylipäätään periaate, ettei haluta olla maassa maan tavalla. Ite ainakin ulkomailla asustaessa muuttaisin periaatteita vastaavassa tilanteessa.

No kannattaisikohan siinä tapauksessa pysyä kotona/rakentaa oma uimahalli/vuokrata halli omaan käyttöön. Ei tarvi, kyllä valde maksaa!

Saahan sen burkhan uimamallinakin.

Paljonkohan toi kuluttaa sun ja mun maksamia verorahoja? Tekee aivan hirveän loven kansantalouteen.

Disguistingi kiertelee ja leikkii jälleen tyhmää, eiköhän se ole jo selvää. Ylipäätään periaate, ettei haluta olla maassa maan tavalla. Ite ainakin ulkomailla asustaessa muuttaisin periaatteita vastaavassa tilanteessa.

En kiertele vaan ihmettelen miten tämmösestäkin asiasta jaksetaan itkeä. Ei pysty käsittää. On se ihme miten joku jaksaa itkeä joka vitun asiasta mikä liittyy millään tavalla maahanmuuttoon. Jos jotkut naiset ei ole tottunut pyörimään uikkareissaan puolialastomana miesten katseiden alla, niin mitä pahaa siinä on, jos heidän tottumuksiaan tässä asiassa kunnioitetaan ja päästetään sisään uimaan tunniksi tai kahdeksi ennen kuin ovet avataan? Millä tavalla tämä asia haittaa ketään tai on pois keneltäkään? On kyl säälittävän tylsä elämä itellään, jos tämmönen asia häiritsee näin pahasti.

^ Eiköhän se nyt ole enemmänkin periaatekysymys. Kyllä se mun korvaan särähtää jos tullaan vieraaseen maahan ja halutaan tuollaisia erivapauksia oli kyseessä sitten uintivuoro tai mikä tahansa. Suomessa pitäisi muidenkin elää suomalaisten kanssa samoilla ehdoilla, jos ei kelpaa niin menkööt muualle.

^saathan sä haluta vaikka miljoona euroa, eri asia sitten saatko sitä. Mikäs siinä jos jotkut pyytää omaa uintivuoroa? Joku sen niille on myöntänyt eikös.. syytä niitä jos sua noin paljon häiritsee.

No miksi valitat sitten? Mikä sua tässä asiassa riipoo?

Tämä mamunaisten oma uimavuoro- asia menee "erivapaudet ja järjestelyt koska islam ja kulttuuri" - kategoriaan, joka ärsyttää minua yleisesti. Täälläpäin maailmaa kuitenkin ollaan eletty miesten ja naisten kanssa vapaasti, ja pitkään. Naisten omat vuorot ja paikat ovat takapajuista jäännettä pimeiltä vuosisadoilta, eikä niitä ole mikään pakko ympätä väkisin moderniin länsimaiseen kulttuuriin.

Naisten asema islamissa on jatkuvasti esillä, ja täysin aiheesta. Naisen aseman parantaminen ei etene sillä tavalla, että Suomessakin naiset hiipivät burkhat päällä omille uimavuoroilleen. Ymmärrän että jotkut naiset tosiaan haluavat tätä, sillä saadaanhan ihmiset monesti aivopestyä vaikka mihin skeidaan.

^saathan sä haluta vaikka miljoona euroa, eri asia sitten saatko sitä. Mikäs siinä jos jotkut pyytää omaa uintivuoroa? Joku sen niille on myöntänyt eikös.. syytä niitä jos sua noin paljon häiritsee.

Mietityttää se, millaista on rajanveto asioissa....

- minkäverran annamme erivapauksia?
- minkäverran tulemme antamaan erivapauksia millekin etniselle ryhmälle?

Pitääkö yhteiskunnan alistua kaikenlaisiin eri kansanryhmiltä tuleviin erivapauksiin ja -oikeuksiin?

Olisiko sittenkään ihan HIRVEÄN väärin, jos kys. taho(t) jotka eivät voi uida muiden seurassa vaan yksinkertaisesti jättäisivät uimatta?

Miksi tuntuu siltä, että tämä salliva yhteiskuntamme tuntuu mukautuu liian moneen erivapauden myöntämiseen. Peläten muuten saavansa rasistin leiman otsaansa.

kyse ei ole yhdestä fucking uintivuorosta. Kyse on siitä, mitä kaikkea erioikeutta yhteiskunnan jatkossa tulee sallia.

Paljonkohan toi kuluttaa sun ja mun maksamia verorahoja? Tekee aivan hirveän loven kansantalouteen.

Niin, tuskin paljoakaan pelkkä uimavuoro mutta paljonko nämä mamujen aiheuttamat menot mahtaa yhteensä olla mitä näitä erinlaisia vaatimuksia nyt sattuu tipahteleen vähän siellä ja vähän täällä. Ja se et ei nämä vaatimukset tohon lopu, tyhmäkin sen tietää. Mitäs se on viiden vuoden päästä tai kymmenen vuoden päästä? Entäs kahdenkymmenen?

Ehdottomasti sitä mieltä ettei mitään eri vapauksia kellekkään oli siten mistä kiinni, uskonnosta tai siitä ettei pysty uimaan miesten nähden. Jos et pysty käyttään yleisiä vuoroja ole vittu uimatta.

Hyvä esimerkki taas siitä miten suomea muutetaan paskempaan suuntaan. Kukkahattujen marssi loppuu vielä suomessa.

Meidänkin taloyhtiön yleiset saunavuorot (joulusaunat sun muut) on eritelty niin, että miehet erikseen ja naiset erikseen. Vittu mitä paskaa. Vittu mitä vaatimuksia. Vittu mihin suuntaan tää maa on menossa!

Kukkahattujen marssi loppuu vielä suomessa.

Ovat nekin suomalaisia, jotka suomalaiset on sinne äänestäneet. Ja ne on suomalaisia, jotka ne kaikki edut mamuille antaa. Mä oon ennenkin sanonu, et Suomi on ihan liian helppo maa. Mutta se on se suomalainen solidaarisuus joka sen on aiheuttanut. Don`t hate the player, hate the game. Turha syyttää päätöksestä hyötyvää, vaan syytä päätöksen tekijää.

Back
Ylös Bottom