Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Muut mamut vaan eivät saisi joutua kärsimään somppujen perseilystä.

Ei saisi ei. Mutta minkäs teet kun ovat perkele saman näkösiä? Puhun nytten tummaihoisista. Somput perseilee = kaikki, joka vitun ikinen, tummaihonen kärsii täällä ja niitä saatetaan katsoa alentuvasti. Eihän se oikein ole mutta vaikea tuolle on mitään tehdä. Tämä taas johtaa kantaväestön maahanmuuttokriittisyyden kovenemiseen joka taas puolestaan johtaa siihen että kukkahattutädit nostelee rasisti-korttia ja Suomea pidetään inhottavana rrrasisstisena maana maailmalla. Syy - seuraus. Simple as that.

Jos se olisi mahdollista (en tiedä minkälaiset sopimukset Suomella on), niin somaleille laadittais omat säännöt ja ehdot maahan tuloon ja täällä olemiselle. Olen aina ollut sitä mieltä ja tulen aina olemaan. He ei tänne sopeudu, ei sitten millään. Jopa muut afrikkalaiset ovat tätä mieltä. Somppuja pidetään Afrikan mustalaisina.. Noi tilastot ei yllätä yhtään (jo myöskään sen takia, että ne on täällä ollut ennenkin).
Yhtenä isoimpana ongelmana on somppujen perheenyhdistämiset, sillä heidän keskuudessa tätä harrastetaan käsittääkseni heittäen eniten..

Muut mamut vaan eivät saisi joutua kärsimään somppujen perseilystä.

Oho, maahanmuuttokriittistä järkipuhetta disguistingiltä :wtf::wtf:

Tässä taas kulttuurin rikastajia. Eivät taida olla röissä tänään, toisin kun täällä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122314954918_uu.shtml

Ei saisi ei. Mutta minkäs teet kun ovat perkele saman näkösiä? Puhun nytten tummaihoisista. Somput perseilee = kaikki, joka vitun ikinen, tummaihonen kärsii täällä ja niitä saatetaan katsoa alentuvasti. Eihän se oikein ole mutta vaikea tuolle on mitään tehdä. Tämä taas johtaa kantaväestön maahanmuuttokriittisyyden kovenemiseen joka taas puolestaan johtaa siihen että kukkahattutädit nostelee rasisti-korttia ja Suomea pidetään inhottavana rrrasisstisena maana maailmalla. Syy - seuraus. Simple as that.

Kyllä mä laitan tummaihoiset ihan ilman kansalaisuutta samaan kastiin. Kertoo geeniperimästä jonka pohjalta on esim. tehty lukuisia tutkimuksia liittyen aivoihin. Tummaihoiset ovat valkoihiosia vajaa-älyisempiä, fakta, joka ei perustu tummaihoisen asuinmaahan vaan ihonväriin. Meidän kotimaassaan meillä on oikeus ja meidän pitääkin katsoa jokaista muukalaista alentavasti. Jos rasismi on rakkautta omaa perimäänsä ja rotuaan kohtaan niin sitten olen rasisti. Tältä osin se ei tarkoita automaattista vihaa toisia rotuja kohtaan eikä se siihen perustu, mutta jos ei omalle suvulle löydy kunnioitusta sen vertaa että pystyy kotonaan kävelemään ylpeänä tennarit kireällä niin en tiedä miksi tälläistä henkilöä voisi itseään kunnioittaa millään mittarilla.

Ja nyt kun tilanne on se että enemmistö jostain syystä kokee tarvittavaksi maahanmuuton olemassaolon ja ainoa mihin tämän kaiken järjettömyyden jälkeen saatettaisiin suostua olisi ottovaltioiden valikointi, niin itse kyllä rankoisin jäjestyksen uskontoryhmittäin. Ennemmin me jalkoihin jäämme koraanille kuin somalialle. Hyvänä esimerkkinä Disgust joka edes jossain määrin saattaa löytää jonkun paskan hedelmän maahamuuttajista, mutta siltikin omaa jo toista sataa muslimikaveria. Kelatkaa kuinka monella suomalaisella edes on pitkälti toistasataa kaveria?

Kyllä mä laitan tummaihoiset ihan ilman kansalaisuutta samaan kastiin.

Hyvä, kiitos kun jaoit tämän tiedon. Se on siis vain sattuman kauppaa, että muista Afrikan maista, kuin somaliasta tulleet työllistyvät järjestäen isommalla %:lla kuin somput ja syyllistyvät pienemmällä %:lla rikoksiin kuin somput?

Kertoo geeniperimästä jonka pohjalta on esim. tehty lukuisia tutkimuksia liittyen aivoihin.

Lähde? Itsekkin olen joskus jotain hämäriä piirakkapalakakkukuvioita tosta katsellut. Oisko powderilla heittää linkkiä vai onko enää muistissa?

Tummaihoiset ovat valkoihiosia vajaa-älyisempiä, fakta, joka ei perustu tummaihoisen asuinmaahan vaan ihonväriin.

Lähde?

Meidän kotimaassaan meillä on oikeus ja meidän pitääkin katsoa jokaista muukalaista alentavasti.

Tämä vetää jo sanattomaksi ja tässä syy miksi lopetin sun kanssa "keskustelun", vaikka en nyt kiusausta voinut vastustaa vastata tähän postiin.

Jos rasismi on rakkautta omaa perimäänsä ja rotuaan kohtaan niin sitten olen rasisti. Tältä osin se ei tarkoita automaattista vihaa toisia rotuja kohtaan eikä se siihen perustu, mutta jos ei omalle suvulle löydy kunnioitusta sen vertaa että pystyy kotonaan kävelemään ylpeänä tennarit kireällä niin en tiedä miksi tälläistä henkilöä voisi itseään kunnioittaa millään mittarilla.

Ja nyt kun tilanne on se että enemmistö jostain syystä kokee tarvittavaksi maahanmuuton olemassaolon ja ainoa mihin tämän kaiken järjettömyyden jälkeen saatettaisiin suostua olisi ottovaltioiden valikointi, niin itse kyllä rankoisin jäjestyksen uskontoryhmittäin.

Käytännön kysymys. Miten maahan tullessa joltain voidaan varmistaa tämän uskonto? Mitä jos arabi tai turkkilainen sanoo rajalla olevansa kristitty, mutta onkin muslimi?

Ennemmin me jalkoihin jäämme koraanille kuin somalialle. Hyvänä esimerkkinä Disgust joka edes jossain määrin saattaa löytää jonkun paskan hedelmän maahamuuttajista, mutta siltikin omaa jo toista sataa muslimikaveria.

Mikä jatkuva tarve sulla on mainita mut sun joka toisessa postissa? Ei siinä mitään, immarreltu mä olen antamastasi huomiosta

Kelatkaa kuinka monella suomalaisella edes on pitkälti toistasataa kaveria?

Syytön mä siihen olen, jos sulla ei ole kavereita. Ihmetteln kuitenkin, että mihin ihmeeseen tuo argumentti liittyy? Menikö multa jotain ohi vai miksi en ymmärrä miten mun tuttavapiirin lukumäärä on olennainen osa maahanmuuttokeskustelua?

Ja kaiken tuonkin paskan lisäksi mitä tossa edelliset kirjoitteli niin suomen poliisin määrärahoja leikataan taas tuntuvasti. Kiitos ja aamen kaikille jotka on tuonkin takana.
Kyllä "me" saadaan tästäkin maasta vielä kunnon kehitysmaa tehtyä. Nähdään vielä sekin päivä kun kantaväestö ottaa oikeuden omiin käsiin. "Näin toivon".

Kyllä asiat pitää saada järjestykseen ihan laillisin keinoin.

Väkivalta on äärimmäisen harvoin hyväksyttävää; lähinnä vain itsepuolustukseksi jos ei pakoon pysty juoksemaan.

Siitä ei seuraa kuin lisää väkivaltaa. Suomessa tämäkin asia nähtiin noin 90 vuotta sitten. Sen ajan mamuja olivat vanhoina miehittäjinä esiintynyt venäläinen sotilasväki.

Jos se olisi mahdollista (en tiedä minkälaiset sopimukset Suomella on), niin somaleille laadittais omat säännöt ja ehdot maahan tuloon ja täällä olemiselle. Olen aina ollut sitä mieltä ja tulen aina olemaan.

Tämäkö auttaisi?

Siis mielestäsi Suomessa olevat ehdot maahan tulemiselle ja täällä olemiselle ovat liian löysät?

Näin tämä täytyy tulkita.

Nimittäin , ajatuksesi on täysin absurdi. Jopa tyhmä.

Millä ihmeellä luulet olevan mahdollista, että yhdelle etniselle kansanryhmälle luodaan jyrkemmät maahanmuuttolait kuin muille?

Mitä tästä sanoisi EU:n ihmisoikeustuomioistuin?

Amnesty International?

Jne...

Outoa, että sulta pääsi tuollainen lipsahdus.

Ja kaiken tuonkin paskan lisäksi mitä tossa edelliset kirjoitteli niin suomen poliisin määrärahoja leikataan taas tuntuvasti. Kiitos ja aamen kaikille jotka on tuonkin takana.
Ky QUOTE]

No se on tämä vitun hallitus, joka koostuu liikaa näistä vasemmistoviherpiiperöistä.

persuista sen verran (ei, en äänestänyt heitä viime vaaleissa) että lienevät ainoa puolue, joka ei suostuisi leikkaamaan hallituksessa ollessaan poliisivoimista/puolustusvoimista. Mikä linja onkin oikea.

Se alkaa sillä, että ulkomaalaisia aletaan karttamaan ja syrjimään oikein urakalla. Sitten se äityy ongelmiin asuinpiirissä, jossa aletaan karttamaan ulkomaalaisia. Lopuksi se sitten äityy väkivallateoiksi, joita jos tarpeeksi tehdään, niin alkaa virkavalta olemaan voimaton ja silloin on päättäjien jo myönnettävä, että voi vittu mitä me runkkarit oikein päätimme aikanaan.

Noin se osapuilleen tulisi menemään.

pahinta siinä on se, että tuota kehitystä ei voi enää pysäyttää siinä vaiheessa. saati kääntää pyörää takaisin toiseen suuntaan.

Tämäkö auttaisi?

Siis mielestäsi Suomessa olevat ehdot maahan tulemiselle ja täällä olemiselle ovat liian löysät?

Näin tämä täytyy tulkita.

Nimittäin , ajatuksesi on täysin absurdi. Jopa tyhmä.

Millä ihmeellä luulet olevan mahdollista, että yhdelle etniselle kansanryhmälle luodaan jyrkemmät maahanmuuttolait kuin muille?

Mitä tästä sanoisi EU:n ihmisoikeustuomioistuin?

Amnesty International?

Jne...

Outoa, että sulta pääsi tuollainen lipsahdus.

Sanoinkin, että "jos se olisi mahdollista", niin..

Älä hyökkää heti kimppuun.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypoteesi

Noin se osapuilleen tulisi menemään.

pahinta siinä on se, että tuota kehitystä ei voi enää pysäyttää siinä vaiheessa. saati kääntää pyörää takaisin toiseen suuntaan.

Kyllä voi ja helposti. Se on sitten toinen asia, onko päättäjillä pokkaa tehdä tarvittavat toimenpiteet tuossa vaiheessa.

Jos se olisi mahdollista (en tiedä minkälaiset sopimukset Suomella on), niin somaleille laadittais omat säännöt ja ehdot maahan tuloon ja täällä olemiselle. Olen aina ollut sitä mieltä ja tulen aina olemaan.

Siis mitä mitä mitä...???

Hetkinen?????

Miksi mä en sitä heti "hokannut..." ... ...... ......

Mitä sanoo Wikipedia? Katsotaan:

"Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää"

"Rotusyrjintä on määritelty tiettyyn rotuun tai etniseen ryhmään kuuluvien suosimiseksi tai HUOM!!! johonkin tiettyyn rotuun tai etniseen ryhmään kuuluvien syrjinnäksi esimerkiksi työelämässä, HUOM!!! oikeudenkäytössä, julkisissa palveluissa tai asunnonvuokrauksessa."

-----------------------------------------------------

Disgust, kuule: Kommenttisi on rasismia kannattava kommentti.

-------------------------------------------------------

Miten se menikään: "Kaikissa meissä asuu pieni rasisti".

Jopa Disgustissa.

:( Olen siis rasisti? Kai mä sitten näillä kriteeteillä olen.

On mulla muiden mamujen joukossa myös somppukavereita. En mä mikään somppufoobikko ole..

Hyvä, kiitos kun jaoit tämän tiedon. Se on siis vain sattuman kauppaa, että muista Afrikan maista, kuin somaliasta tulleet työllistyvät järjestäen isommalla %:lla kuin somput ja syyllistyvät pienemmällä %:lla rikoksiin kuin somput?

Miten tämä liittyi siihen että mä luokittelen ihmiset ryhmiin rodun mukaan? Samalla tavalla olisit voinut vaikka kirjoittaa että on siis sattuman kauppaa että Mongoliassa penis on keskimäärin 2% suurempi kuin Somaliassa. Eli ei taaskaan mitään yhtenevään mun ja sun lauseella. Sulle edelleen suurin ongelma luetunymmärtäminen, sen takia saatkin hieman myötätuntoa ajatuksillesi.

Lähde? Itsekkin olen joskus jotain hämäriä piirakkapalakakkukuvioita tosta katsellut. Oisko powderilla heittää linkkiä vai onko enää muistissa?

Tarkenna hieman. Lähteen kyllä saat kun kerrot mille sen haluat. Sille että rodullisia eroavaisuuksia on tutkittu geeniperimän kautta? Vai sille että aivoista on tehty paljon tutkimuksia?

Lähde?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rotu_ja_älykkyysosamäärä Kannattaa lukea. Saatat jopa sisäistää asian jos toisenkin. Tai vaihtoehtoisesti puutut siihen miten Wikipedia tiedoissa on lukuisiin kertoihin mainittu tiettyjen tahojen ja rotujen olevan tyytymättömiä älykkyyden mittaamismenettelyihin (miksiköhän :D)

Tämä vetää jo sanattomaksi ja tässä syy miksi lopetin sun kanssa "keskustelun", vaikka en nyt kiusausta voinut vastustaa vastata tähän postiin.

Sen takia et koskaan saakkaan ketään puolellesi. Jos osaisit perustella miksi mun pitäisi himassani katsella muukalaisia tasa-arvoisesti niin ehkä osaisin muuttaa kantaani. Lähinnähän tämä on täysin absurdi ajattelumuoto koska hyvä jos pystymme edes miehen ja naisen välisen tasa-arvon lainpuitteissa pitämään hyväksyttävänä. Itse kyllä pystyn "keskustelemaan" ja tuomaan ilmi miksi minun ei pidä sortua tasa-arvoon muukalaisten kanssa, itse taas menet sanattomaksi, miksi?

Tässä vaiheessa jostain syystä skippasit yhden osion

Käytännön kysymys. Miten maahan tullessa joltain voidaan varmistaa tämän uskonto? Mitä jos arabi tai turkkilainen sanoo rajalla olevansa kristitty, mutta onkin muslimi?

Itse en tekisi sitä mitenkään. Luulin tuoneeni kantani harvinaisen selväksi että en kannata maahanmuuttoa millään asteella. Ja miten uskonnon valinta vaikeuttaa tilannetta verraten kansalaisuuteen? Etkö tiennyt kuinka paljon Afrikassakin on ihmisiä ilman nimeä ja kansalisuutta, maakseen raukat mainitsevat oman savimajansa nimen. Mutta jos minulle yksinomaan suotaisiin mahdollisuus luokitella ihminen johonkin uskontoryhmään rajalla, niin mielivaltaisen päätöksen tekisin ulkoasun, luonteen, pienen raamattutentin, ystävä piirin ja kirkonkirjojen sekä kastetodistuksen pohjalta. Tästä olisi hyvä jatkaa, enkä koe että menettelystä ainakaan haittaa olisi (paitsi tehdyn työmäärä raamattua lueskellessa ja kastetodistuksia väärennellessä).

Mikä jatkuva tarve sulla on mainita mut sun joka toisessa postissa? Ei siinä mitään, immarreltu mä olen antamastasi huomiosta

Koska koen sun olevan hivenen hukassa. Todenperää ja mitään suurempia faktoja et tunnu tuovan esille. Jopa mielipiteesi tuntuu seilaavan aina rasismin ja sen täyden hylkäämisen välillä. Itse en ainakaan ole vielä löytänyt sun kirjotuksistasi mitään selvää yhtenäistä linjaa jota saattaisit ehkä noudattaa. Toki voi olla että et mitään tiettyä linjaa ole edes sisäistänyt ja etsit vain epäkohtia toisten kirjoitukseen, siinä kuiten omat sukkasi kastuu koska omat juttusi ovat niitä täynnä.

Syytön mä siihen olen, jos sulla ei ole kavereita. Ihmetteln kuitenkin, että mihin ihmeeseen tuo argumentti liittyy? Menikö multa jotain ohi vai miksi en ymmärrä miten mun tuttavapiirin lukumäärä on olennainen osa maahanmuuttokeskustelua?

Itse lähinnä ihmettelen edelleen sun luetunymmärtämisen taitoa tai oikeastaan sen puutetta. Tietääkseni en maininnut kavereideni määrää, korjaa toki jos jossain sen näet. Lisäksi voisin väittää että vaikka minulla olisi vain 5 kaveria, niin luotan heihin enemmän kuin sä yhteenkään sun muslimiystävääsi. Kaveruus ei ole facebookissa tykkäämistä. Ja lisäksi jos miettii sulla olevan noinkin paljon musuystäviä, niin pikaisella erittäin kärjistetyllä laskutyylillä näkisit suomalaiset kaverit mukaan laskettuna yhtä kaveria noin 2kertaa vuodessa, ja mikäli näin ei ole niin pakko kysyä että ethän vain pyöri ystäviesi kanssa tummassaryhmässä aseman ovien liepeillä? Jonnekkihan teidän on pakko ryhmittyä jos sulla kaikille aikaa riittää.

Kyllä "me" saadaan tästäkin maasta vielä kunnon kehitysmaa tehtyä. Nähdään vielä sekin päivä kun kantaväestö ottaa oikeuden omiin käsiin. "Näin toivon".

Osa on jo ottanut..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122314994965_uu.shtml

..muistaakseni jo toinen tapaus lyhyen ajan sisään.

Itse lähinnä ihmettelen edelleen sun luetunymmärtämisen taitoa tai oikeastaan sen puutetta. Tietääkseni en maininnut kavereideni määrää, korjaa toki jos jossain sen näet. Lisäksi voisin väittää että vaikka minulla olisi vain 5 kaveria, niin luotan heihin enemmän kuin sä yhteenkään sun muslimiystävääsi. Kaveruus ei ole facebookissa tykkäämistä. Ja lisäksi jos miettii sulla olevan noinkin paljon musuystäviä, niin pikaisella erittäin kärjistetyllä laskutyylillä näkisit suomalaiset kaverit mukaan laskettuna yhtä kaveria noin 2kertaa vuodessa, ja mikäli näin ei ole niin pakko kysyä että ethän vain pyöri ystäviesi kanssa tummassaryhmässä aseman ovien liepeillä? Jonnekkihan teidän on pakko ryhmittyä jos sulla kaikille aikaa riittää.

Et säkään kyllä osaa vastata kysymyksiin suoraan. Tämä yllä oleva lainaus on sun vastaus Disgustin kysymykseen "miten mun tuttavapiirin lukumäärä on olennainen osa maahanmuuttokeskustelua?"

Kiitos kun kerroit, olin siitä kyllä tietoinen. Mikä vika Venäjässä on? Siis rodullisesti.

Mitä vikaa missään rodussa on? Siis rodullisesti.

Back
Ylös Bottom