Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.

:piis:

Itseasiassa paikka mistä tilaan lähes viikottain tai käyn syömässä on mamujen pitämä eikä mulla ole koskaan ollu ongelmia mennä sinne. Ne ei loisi vaan tekee duunia siinä missä minäkin. Olen erittäin hyvää pataa heidän kanssa ja se näkyy joka kerta myös hinnoissa, saan alennusta tilaamistani ruuista ihan sen takia koska olen kantanu sinne aika läjän ekuja. Toi sun yleistäminen on kyl sellasta paskaa ettei pahemmasta väliä. Se ei tarkoita sitä et jos on krittinen mamupolitiikkaa kohtaan et tarttis vihata työtätekeviä ja rehtejä mamuja. Mulla on itellä vaikka kuinka monta mamu kaveria ihan luonnossakin eikä tuota mulle mitään ongelmia. Osa on jopa mustia kuin yön timo. Värillä ei ole väliä vaan sillä miten toimit.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414944594_uu.shtml Taitaa viherpiipertäjä saanut sitä mitä on tilannut, raiskaaja selvis sitten ehdonalaisella, voi vittu. Jos ruvetaan disgust miehisyydestä puhumaan että uskaltaa sanoa sanansa ja olla oma ittensä ni minun mielestä se on ihan perusasia miehelle olla sanansa mittainen ja tosi mies kuolee saappaat jalassa leuka pystyssä eikä sänkyynsä maaten. En käy ikinä missään karvakäsi paikassa syömässä mutta tykkään Aasialaisista ruuista ihan helvetisti ja käyn usein syömässä niissä, olenko siis rasisti? Kuinka sokea tai naiivi olet oikeasti Disgust? Tarkoitus ei ole vittuilla tai mitään mutta kysyn ihan tosissani, kerrohan mitä hyvää on tullut viimeisen tuhannen vuoden aikana ähläm maista tai islamista?

IToi sun yleistäminen on kyl sellasta paskaa ettei pahemmasta väliä..

Ai mun yleistäminen on paskaa? Ootko sä lukenut ainuttakaan sun postia?? Pelkkää yleistämistä.

Annas mä virkistän sun muistia:

Toi Jungner vois muuttaa noiden somppujen ja muiden mamujen kans vähäksi aikaa vaikka tonne vuosaareen niin oliskohan vielä samaa mieltä vuoden päästä.

..joten älä jauha paskaa ja esitä marttyyriä.

Nettiin on helppo nimettömänä huudella vaikka mitä.. todellisuudessa sitten pidetään nämä antipatiat sisällä, eikä uskalleta sanaakaan sanoa ääneen. Helvetin munatonta.

+1. Etenkin uskallan väittää että SirMax ei heittelis näitä suht. kärkkäitä kommenttejaan esim. Islamista näille "ählämeille" päin naamaa.

Monelle se on yksi ja sama, onko se mamu työtätekevä vai raiskaava.

Tuota tikusti tarkoitin, mitä toi on jos ei yleistämistä? Moni on varmaan tota mieltä ja moni on varmaan jotain muuta mieltä. Sun kanssa on aika turha keskustella mistään mamu politiikasta koska kaikki jotka kirjoittaa alibabasta nekatiiviseen sävyyn, käännät sen heti rasismiksi ja vihaksi. Älä kirjoita "panta" liian kireenä, hellitä vähän välissä.

+1. Etenkin uskallan väittää että SirMax ei heittelis näitä suht. kärkkäitä kommenttejaan esim. Islamista näille "ählämeille" päin naamaa.
No pitäiskö? Vaikka on jotain mieltä jostain asiasta, niin ei silti tarvitse tyhmä olla. Saa olla ihan vitun apina, jos menee päin naamaa laukomaan jotain sellaista. Täällä puhutaan miehisyydestä ja ties mistä ja Disgustkin kertoo miten se on niin sanojensa mittainen, että menisi Hakkaraisen Tepille kertomaan mitä mieltä siitä on. Se ei ole mitenkään ihailtavaa, vaan idioottimaista käytöstä.

Ja kai nyt jokainen ymmärtää, että netissä on helpompi tuoda mielipiteensä julki. Kyllä mäkin puhun mamukriittisyydestä kavereille ja facebookissakin joskus, mutta en silti viitsisi mennä kyselemään vastaantulevalta sompulta, että ootko töissä ja miten monta teikäläistä toit tullessas.

Ja sen yleistämisen vois lopettaa puolin ja toisin. Joku on rasisti ja joku ei, mutta Disgust & co. ei ole yhtään sen parempi omassa ehdottomuudessaan. Jotenkin on sellainen kuva tullut taas tänään, että edelleen siellä ollaan sitä mieltä, että suurin osa maahanmuuttokriittisistä on defaulttina rasisteja, kunnes toisin todistetaan.

No pitäiskö? Vaikka on jotain mieltä jostain asiasta, niin ei silti tarvitse tyhmä olla. Saa olla ihan vitun apina, jos menee päin naamaa laukomaan jotain sellaista. Täällä puhutaan miehisyydestä ja ties mistä ja Disgustkin kertoo miten se on niin sanojensa mittainen, että menisi Hakkaraisen Tepille kertomaan mitä mieltä siitä on. Se ei ole mitenkään ihailtavaa, vaan idioottimaista käytöstä.

Ihan vaan sitä että täällä pakkotoiston foorumeilla islamin mustamaalaaminen, ja törkeä pakolaisten haukkuminen ei juurikaan ongelmaa edesauta. Ainakaan kun argumentit on 13v pojan tasolla, vaikka SirMaxin viesteissä SE pointti löytyykin. Jos netissä unknowina noin loukkaavaa tekstiä tänne pistää ko. ihmisistä, pitäs olla myös pokkaa sanoa sama ääneen. Eikä tässä mistään "kova jätkä" jutusta ole kyse. Kunhan se vain on mun mielestä perseestä, kun pääsee foorumille kirjottelemaan nimettömänä, heitetään ties mitä juttua.

Ja sen yleistämisen vois lopettaa puolin ja toisin. Joku on rasisti ja joku ei, mutta Disgust & co. ei ole yhtään sen parempi omassa ehdottomuudessaan. Jotenkin on sellainen kuva tullut taas tänään, että edelleen siellä ollaan sitä mieltä, että suurin osa maahanmuuttokriittisistä on defaulttina rasisteja, kunnes toisin todistetaan.

Eläpä nyt ala vahingossakaan sekoittamaan mua Disgustin talliin. Enkä mä myöskään erikoisemmin ymmärrä Disgustin maahanmuuttajien puolustelua, mutta jokaisella on oma mielipide ja hyvä niin. Mä vihaan mustia ja valkosia yhtä paljon, ja mun mielestä suomi on jo tarpeeksi monikulttuurinen.

Monelle se on yksi ja sama, onko se mamu työtätekevä vai raiskaava. Kuhan vihataan mamuja in general. Kohdistin kritiikkini näihin. Jos sulla / jollain ei ole mitään työtätekeviä mamuja vastaan, niin olisi erittäin hienoa myös aina mainita tämä niissä aivopieruposteissa, joihin viittasin.

"vitun neekerit, mamut ja ählämit, kun tulevat tänne sitä ja tätä ja nönnönnöö..." ja sen jälkeen kun tulee vasta-argumentti, on vastaus tähän: "..mutta ei mulla työtätekeviä mamuja vastaan mitään ole". :jahas:

Maassa maan tavalla, tai maasta pois.

Mitä sanot tähän fraasiin, allekirjoitatko?

Ihan vaan sitä että täällä pakkotoiston foorumeilla islamin mustamaalaaminen...

Muslimit mustamaalaavat ihan tarpeeksi omaa uskontoaan, ei siihen tarvitse kenenkään enää erikseen ryhtyä. Tietääkseni historiallisten faktojen tai niihin rinnastettavien asioiden, kuten Muhiksen lapsivaimot, käsittely ei ole mitenkään mustamaalaamista. Vaikkakin jotkut kukkahattutädit ja muut per** pystyssä Lähi-Itään olevat kulttuurin rikastajat niin haluaisivatkin ajatella. He kun eivät suvaitse mitään negatiivista sanottavan kultapossukerhonsa jäsenistä.

Maailmalta tulevien uutisten linkkaus ja niiden kommentointi ei myöskään mielestäni ole mitenkään mustamaalausta, joten voisit sinäkin vähän ottaa happea. Ongelmaa edesauttaa juurikin niiden epäkohtien esiintuominen ja niiden esillä pitäminen kunnes tilanne tulee kestämättömäksi poliitikoille ja niihin ongelmiin on pakko puuttua tai se palli siellä norsunluutornissa voikin olla entinen palli. Mitä taas tulee asioiden käsittelyyn kasvotusten niin olen sitäkin harrastanut töissä. Tähän mennessä en ole vielä yhdenkään maahanmuuttajakaverini suusta kuullut kehuja koskien Suomen maahanmuuttopolitiikkaa. Pari on esittänyt jopa jyrkempiä kantoja, kuin mitä itse kannatan(minähän haluaisin kunnon pistemallin ja tiukan kotouttamisen, jossa rikkeistä rangaistaan karkoituksella).

Maassa maan tavalla, tai maasta pois.

Mitä sanot tähän fraasiin, allekirjoitatko?

Toi on niin laaja käsite, etten allekirjoita. Tuskin kukaan odottaa, että maahanmuuttaja alkaa automaattisesti noudattamaan samoja tapoja tai elää samoilla periaatteilla, kuin kantaväestö. Tai jos odottaa, niin on todella itsekkäästi ajateltu..

Maassa kunnolla tai maasta pois. Ton allekirjoitan. Jos syyllistyy vakavaan rikokseen (murha, raiskaus, tappo etc.), niin karkoitus. Jos syyllistyy toistuvasti pienempiin rikoksiin, niin karkoitus.

Elämä on välillä ihmeellisempää kuin voi uskoakkaan The Truth, ei kaikki ole mikki hiirejä, vain ainoastaan 99.9% ihmisistä. On myös sellaisia ihmisiä ketkä on talk the talk walk the walk tehnyt. Olet 21 vuotias "poika" sinun iässäsi asuin jo ulkomailla ja opiskelin elämää.

Ranskassa on kolme sukupolvea Disgust jo ja ei vieläkään ole edes oppinut ranskan kieltä, onko kotoutus onnistunut? Vai pitääkö antaa vielä toiset lähemmäs sata vuotta aikaa kototutua?

Ihan vaan sitä että täällä pakkotoiston foorumeilla islamin mustamaalaaminen, ja törkeä pakolaisten haukkuminen ei juurikaan ongelmaa edesauta. Ainakaan kun argumentit on 13v pojan tasolla, vaikka SirMaxin viesteissä SE pointti löytyykin. Jos netissä unknowina noin loukkaavaa tekstiä tänne pistää ko. ihmisistä, pitäs olla myös pokkaa sanoa sama ääneen. Eikä tässä mistään "kova jätkä" jutusta ole kyse. Kunhan se vain on mun mielestä perseestä, kun pääsee foorumille kirjottelemaan nimettömänä, heitetään ties mitä juttua.

Eläpä nyt ala vahingossakaan sekoittamaan mua Disgustin talliin. Enkä mä myöskään erikoisemmin ymmärrä Disgustin maahanmuuttajien puolustelua, mutta jokaisella on oma mielipide ja hyvä niin. Mä vihaan mustia ja valkosia yhtä paljon, ja mun mielestä suomi on jo tarpeeksi monikulttuurinen.

Avainlause boldattu. Tuossa se hyvin kiteytettiin. Jos on valmis heittämään tommosia törkeyksiä netissä tietystä ihmisestä / tietyistä ihmisistä, niin pitää olla valmis ilmaisemaan nämä mielipiteet myös livenä, tai sitten pitää turpansa kiinni kokonaan.

Mä olen aika rankoilla sanoilla arvostellut Hakkaraista täällä, niin olen myös valmis kertomaan sen miehelle päin naamaa. Muutoin tämmöinen "selän takana puhuminen" on raukkamaista, munatonta ja noloa. Näin mä sen asian näen. Se on sitten eri asia, jos ei uskalla kertoa ääneen omaa mielipidettä, vaan haluaa sitä mielummin jatkuvasti kailottaa nimettömänä netin keskustelupalstoilla.. kukin tallaa tyylillään.

Elämä on välillä ihmeellisempää kuin voi uskoakkaan The Truth, ei kaikki ole mikki hiirejä, vain ainoastaan 99.9% ihmisistä. On myös sellaisia ihmisiä ketkä on talk the talk walk the walk tehnyt. Olet 21 vuotias "poika" sinun iässäsi asuin jo ulkomailla ja opiskelin elämää.

Sekö tekee susta miehen, että oot asunut ulkomailla? :D Mitä vittua sä sitten täällä teet? Koko ajan jaksat jauhaa, kuinka haluat Jenkkeihin, kun siellä on kaikki niin ihanaa, niin mikset mene jo? Jos oot kerran noin "äijä"?

Haluaisin oikeasti joku päivä tutustua suhun. Haluun nähdä miltä näyttää tyyppi, joka kirjottaa noin flippereitä juttuja ja mikä pelottavinta, on vielä tosissaan.

[venom];3472636 sanoi:
Kyllä mä ainakin ihan julkisesti omalla nimelläni esitän samoja mielipiteitä kuin täällä nimimerkin takaa. Ja käyn kebulassa ihan hyvällä omallatunnolla, koska en vihaa neekereitä. Mulla on facebookissa kaikenvärisiä kavereita, ja voin silti esittää maahanmuuttokriittisiä mielipiteitä, koska ne ei liity rasismiin millään tavalla.
Mutta onhan se selvä, että jos mamukriittisiä mielipiteitä tuot julki - oli ne sitten kuinka asiallisia tahansa - niin joidenkin putkiaivojen silmissä olet rasisti. Jos taas haukut persuja ja paasaat kuinka Suomi kuuluu kaikille, niin olet suvaitsevainen ja fiksu.
Jos tekopyhyydestä ja aivopieruista puhutaan, niin eiköhän nää ole nimenomaan hyysäreiden heiniä.

Itseasiassa imo sinä, Pandakarhu ja Crusader (missä lie mies menee nykyään) harrastaa sitä tervettä maahanmuuttokritiikkiä. En olisi yhtään huolestunut, jos Suomi olisi täynnä järkevillä argumenteilla ja fiksuilla aatteilla varustettuja maahanmuuttokriitikoita, mutta kun näin ei ole.

Avainlause boldattu. Tuossa se hyvin kiteytettiin. Jos on valmis heittämään tommosia törkeyksiä netissä tietystä ihmisestä / tietyistä ihmisistä, niin pitää olla valmis ilmaisemaan nämä mielipiteet myös livenä, tai sitten pitää turpansa kiinni kokonaan.

Mä olen aika rankoilla sanoilla arvostellut Hakkaraista täällä, niin olen myös valmis kertomaan sen miehelle päin naamaa. Muutoin tämmöinen "selän takana puhuminen" on raukkamaista, munatonta ja noloa. Näin mä sen asian näen. Se on sitten eri asia, jos ei uskalla kertoa ääneen omaa mielipidettä, vaan haluaa sitä mielummin jatkuvasti kailottaa nimettömänä netin keskustelupalstoilla.. kukin tallaa tyylillään.

Mikä nimettömänä keskustelussa on nyt niin pahaa? Kyllä mä uskallan mennä sanomaan elämäntapatyöttömälle somalille, ettei sen kaltaisia loisia kaivata Suomessa, mutta mitä helvettiä mä tai kukaan muukaan siitä hyötyy. Huomattavasti enemmän vaikutan asioihin kirjoittelemalla nimettömänä nettiin.

E: Ja kaikki "neekerit vois painua vittuun" -jutut nyt voisi mun mielestä ihan vaan jättää huomiotta täälläkin. Kritiikki on asia erikseen...

Back
Ylös Bottom