Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.
:piis:

Kelpaisko sulle vaikka "vitun pakolaiset"?
IToi sun yleistäminen on kyl sellasta paskaa ettei pahemmasta väliä..
Toi Jungner vois muuttaa noiden somppujen ja muiden mamujen kans vähäksi aikaa vaikka tonne vuosaareen niin oliskohan vielä samaa mieltä vuoden päästä.
Nettiin on helppo nimettömänä huudella vaikka mitä.. todellisuudessa sitten pidetään nämä antipatiat sisällä, eikä uskalleta sanaakaan sanoa ääneen. Helvetin munatonta.
Monelle se on yksi ja sama, onko se mamu työtätekevä vai raiskaava.
No pitäiskö? Vaikka on jotain mieltä jostain asiasta, niin ei silti tarvitse tyhmä olla. Saa olla ihan vitun apina, jos menee päin naamaa laukomaan jotain sellaista. Täällä puhutaan miehisyydestä ja ties mistä ja Disgustkin kertoo miten se on niin sanojensa mittainen, että menisi Hakkaraisen Tepille kertomaan mitä mieltä siitä on. Se ei ole mitenkään ihailtavaa, vaan idioottimaista käytöstä.+1. Etenkin uskallan väittää että SirMax ei heittelis näitä suht. kärkkäitä kommenttejaan esim. Islamista näille "ählämeille" päin naamaa.
No pitäiskö? Vaikka on jotain mieltä jostain asiasta, niin ei silti tarvitse tyhmä olla. Saa olla ihan vitun apina, jos menee päin naamaa laukomaan jotain sellaista. Täällä puhutaan miehisyydestä ja ties mistä ja Disgustkin kertoo miten se on niin sanojensa mittainen, että menisi Hakkaraisen Tepille kertomaan mitä mieltä siitä on. Se ei ole mitenkään ihailtavaa, vaan idioottimaista käytöstä.
Ja sen yleistämisen vois lopettaa puolin ja toisin. Joku on rasisti ja joku ei, mutta Disgust & co. ei ole yhtään sen parempi omassa ehdottomuudessaan. Jotenkin on sellainen kuva tullut taas tänään, että edelleen siellä ollaan sitä mieltä, että suurin osa maahanmuuttokriittisistä on defaulttina rasisteja, kunnes toisin todistetaan.
Monelle se on yksi ja sama, onko se mamu työtätekevä vai raiskaava. Kuhan vihataan mamuja in general. Kohdistin kritiikkini näihin. Jos sulla / jollain ei ole mitään työtätekeviä mamuja vastaan, niin olisi erittäin hienoa myös aina mainita tämä niissä aivopieruposteissa, joihin viittasin.
"vitun neekerit, mamut ja ählämit, kun tulevat tänne sitä ja tätä ja nönnönnöö..." ja sen jälkeen kun tulee vasta-argumentti, on vastaus tähän: "..mutta ei mulla työtätekeviä mamuja vastaan mitään ole". :jahas:
Ihan vaan sitä että täällä pakkotoiston foorumeilla islamin mustamaalaaminen...
Maassa maan tavalla, tai maasta pois.
Mitä sanot tähän fraasiin, allekirjoitatko?
Maassa maan tavalla, tai maasta pois.
Mitä sanot tähän fraasiin, allekirjoitatko?
Ihan vaan sitä että täällä pakkotoiston foorumeilla islamin mustamaalaaminen, ja törkeä pakolaisten haukkuminen ei juurikaan ongelmaa edesauta. Ainakaan kun argumentit on 13v pojan tasolla, vaikka SirMaxin viesteissä SE pointti löytyykin. Jos netissä unknowina noin loukkaavaa tekstiä tänne pistää ko. ihmisistä, pitäs olla myös pokkaa sanoa sama ääneen. Eikä tässä mistään "kova jätkä" jutusta ole kyse. Kunhan se vain on mun mielestä perseestä, kun pääsee foorumille kirjottelemaan nimettömänä, heitetään ties mitä juttua.
Eläpä nyt ala vahingossakaan sekoittamaan mua Disgustin talliin. Enkä mä myöskään erikoisemmin ymmärrä Disgustin maahanmuuttajien puolustelua, mutta jokaisella on oma mielipide ja hyvä niin. Mä vihaan mustia ja valkosia yhtä paljon, ja mun mielestä suomi on jo tarpeeksi monikulttuurinen.
Elämä on välillä ihmeellisempää kuin voi uskoakkaan The Truth, ei kaikki ole mikki hiirejä, vain ainoastaan 99.9% ihmisistä. On myös sellaisia ihmisiä ketkä on talk the talk walk the walk tehnyt. Olet 21 vuotias "poika" sinun iässäsi asuin jo ulkomailla ja opiskelin elämää.
[venom];3472636 sanoi:Kyllä mä ainakin ihan julkisesti omalla nimelläni esitän samoja mielipiteitä kuin täällä nimimerkin takaa. Ja käyn kebulassa ihan hyvällä omallatunnolla, koska en vihaa neekereitä. Mulla on facebookissa kaikenvärisiä kavereita, ja voin silti esittää maahanmuuttokriittisiä mielipiteitä, koska ne ei liity rasismiin millään tavalla.
Mutta onhan se selvä, että jos mamukriittisiä mielipiteitä tuot julki - oli ne sitten kuinka asiallisia tahansa - niin joidenkin putkiaivojen silmissä olet rasisti. Jos taas haukut persuja ja paasaat kuinka Suomi kuuluu kaikille, niin olet suvaitsevainen ja fiksu.
Jos tekopyhyydestä ja aivopieruista puhutaan, niin eiköhän nää ole nimenomaan hyysäreiden heiniä.
Avainlause boldattu. Tuossa se hyvin kiteytettiin. Jos on valmis heittämään tommosia törkeyksiä netissä tietystä ihmisestä / tietyistä ihmisistä, niin pitää olla valmis ilmaisemaan nämä mielipiteet myös livenä, tai sitten pitää turpansa kiinni kokonaan.
Mä olen aika rankoilla sanoilla arvostellut Hakkaraista täällä, niin olen myös valmis kertomaan sen miehelle päin naamaa. Muutoin tämmöinen "selän takana puhuminen" on raukkamaista, munatonta ja noloa. Näin mä sen asian näen. Se on sitten eri asia, jos ei uskalla kertoa ääneen omaa mielipidettä, vaan haluaa sitä mielummin jatkuvasti kailottaa nimettömänä netin keskustelupalstoilla.. kukin tallaa tyylillään.