Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Huomasiko kukaan että belgiassa ammuskeltiin? Vaikkakin kyseessä ei taida olla mikään viharikos maahanmuuttajia vastaan tai jotain uskontoa kohden niin silti ihmetyttää että samanlaista jeesustelu threadia ei ole pystyssä kuin monesti aikaisemmin.

Huomasiko kukaan että belgiassa ammuskeltiin? Vaikkakin kyseessä ei taida olla mikään viharikos maahanmuuttajia vastaan tai jotain uskontoa kohden niin silti ihmetyttää että samanlaista jeesustelu threadia ei ole pystyssä kuin monesti aikaisemmin.

Huomasi. Eihän se maahanmuuttajia vastaan voi olla jos kohteena oli kantaväestö ja tekijä oli itse maahanmuuttaja. Uskonto tuosta nyt taisi kaukana olla muutenkin, kyseessä kun uutislähteiden mukaan oli aika pitkälti taparikollinen.

Huomasi. Eihän se maahanmuuttajia vastaan voi olla jos kohteena oli kantaväestö ja tekijä oli itse maahanmuuttaja. .

Ai se oli noinpäin. No missä on jeesustelijat nyt kun rakas maahanmuuttaja onkin syyllinen?

No joka tapauksessa paikallisväestöltä toivotaan ymmärrystä sekä kielletään tavan kansalaisilta aseet.... sillä eihän nyt maahanmuuttaja rikollinen olisi muuten syyllistynyt tuollaiseen tekoon jos paikalliset eivät olisi olleet syyllisiä kaikkeen.

Ulkomaisissa medioissa luki että se moniosaaja piti tulla kuulusteluihin raiskauksesta, mutta päätti mielummin ruveta ampuilee ja tappaa ittensä ku mennä lusimaan raiskaajana. Vaikka mies oli rikollinen ni tuli se todellinen ählämi luonne esiin ku ehti vielä raiskatakin. Jännä homma ku ABB räjäytti pommin ja ampuili ni joka paikassa kirjoitettiin terroriteko ja hullu äärioikeisto ja vieläpä hormoonien voimalla teki, nyt sit ku ählämi yritti samaa mutta ei tietenkään pysty samaan ku on puolta tyhmempi ni nyt sanotaan vain että yhden miehen teko ja ei ollut terroriteko, vittu jos toi ei oo terroriteko ni sitten ei oo mikään.

Tossaku "stewroids" kyseli että mitä teette asian eteen ni kannattaa kertoa myös ihmisille miten asioitten laita todellisuudessa on ja sitä kautta tietty puolue saa lisää ääniä, avata ihmisten silmiä. Jos yksi fiksu ihminen pystyy vaikka avamaan kymmenen ihmisen silmät ni siinä on kymmenen uutta ääntä.

Harmi että kuoli niin ei joudu vastaamaan teoistaan. Toisaalta olisi varmaan päässyt syyntakeettomana johonkin kivaan hotelliin leikkimään kotia hoitajien kanssa. Rangaistus tuollaisesta täytyisi olla elinikä linnaa ja jatkuvaa kidutusta. Tai heittäisi vaikka eristysselliin ilman ruokaa ja antaisi kuolla nälkään. Rupeisi vähenemään moiset teot

Nettiin on helppo nimettömänä huudella vaikka mitä.. todellisuudessa sitten pidetään nämä antipatiat sisällä, eikä uskalleta sanaakaan sanoa ääneen. Helvetin munatonta.

Helvetin hienoa olisikin jos jokainen kirjoittelis täällä ja muualla netissä ihan oikealla nimellä. Harvalla taitaa siihen olla munaa, ite tekisin sen mielellään jos se olis yleinen käytäntö. Samat asiat mä sanoisin vaikka oma nimi olis joka postissa. Miksi totutta pitäis vääristellä ja olla eri mieltä kuin nyt vaikka olisit kuinka julkinen henkilö?

Helvetin hienoa olisikin jos jokainen kirjoittelis täällä ja muualla netissä ihan oikealla nimellä. Harvalla taitaa siihen olla munaa, ite tekisin sen mielellään jos se olis yleinen käytäntö. Samat asiat mä sanoisin vaikka oma nimi olis joka postissa. Miksi totutta pitäis vääristellä ja olla eri mieltä kuin nyt vaikka olisit kuinka julkinen henkilö?

Eiköhän Disgust tarkoita tota SDP/Vasurit/Vihreät/Rkp-tyylin mukaisesti, että vain näistä ikävistä asioista pitäisi pystyä keskustelemaan vain omalla nimellä. Voidaan sitten tuomita helpommin vihaisesta puheesta.

Sama homma, ite kirjotan facebookissa ihan samalnlaisia juttuja kun täälläkin.

Tosiaan, voisi pikkusen olla tuosta Sukupolli vol 999:stäkin enempi juttua, ettei pääse monikulttuurisuuden parhaat puolet unohtumaan.

En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.

:piis:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414943823_uu.shtml
Mikä merkitys niillä "onko sinut määrätty maahantulokieltoon/tuomittu rikoksista jne" rasteilla niissä hakemuksissa on jos niitä ei kukaan tarkasta? Ei pitäs nykysellä ATK-aikakaudella olla iso juttu.

EDIT: Jotenkin tuntuu että jotkut oikeasti luulevat että ihmiset olis rehellisiä. Ja suviksia naivimpaa porukkaa ei olekaan.

En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.

Kyllä mä ainakin ihan julkisesti omalla nimelläni esitän samoja mielipiteitä kuin täällä nimimerkin takaa. Ja käyn kebulassa ihan hyvällä omallatunnolla, koska en vihaa neekereitä. Mulla on facebookissa kaikenvärisiä kavereita, ja voin silti esittää maahanmuuttokriittisiä mielipiteitä, koska ne ei liity rasismiin millään tavalla.
Mutta onhan se selvä, että jos mamukriittisiä mielipiteitä tuot julki - oli ne sitten kuinka asiallisia tahansa - niin joidenkin putkiaivojen silmissä olet rasisti. Jos taas haukut persuja ja paasaat kuinka Suomi kuuluu kaikille, niin olet suvaitsevainen ja fiksu.
Jos tekopyhyydestä ja aivopieruista puhutaan, niin eiköhän nää ole nimenomaan hyysäreiden heiniä.

on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile.
Ei kukaan vihaa työtätekevää maahanmuuttajaa. Moni vihaa tuilla eläviä rötöstelijöitä, jotka vielä tuovat 10 "sukulaista" mukanaan lusmuamaan. Niiden lysti me maksetaan, se kebumyyjä kustantaa itse omat lystinsä.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32450743

"42% turkkilaisista naisista kertoo kokeneensa seksuaalista tai fyysistä väkivaltaa"
Poliiseille maksimituomio tuossa 1,5 vuotta, naiselle pidätyksen vastustamisesta maksimi 6 vuotta. Mielenkiintoinen yhteiskunta. Suomessa poliisia voi ampua ja jos poliisi ampuu takaisin, joutuu poliisi vastuuseen.

Ei kukaan vihaa työtätekevää maahanmuuttajaa. Moni vihaa tuilla eläviä rötöstelijöitä, jotka vielä tuovat 10 "sukulaista" mukanaan lusmuamaan. Niiden lysti me maksetaan, se kebumyyjä kustantaa itse omat lystinsä.

Monelle se on yksi ja sama, onko se mamu työtätekevä vai raiskaava. Kuhan vihataan mamuja in general. Kohdistin kritiikkini näihin. Jos sulla / jollain ei ole mitään työtätekeviä mamuja vastaan, niin olisi erittäin hienoa myös aina mainita tämä niissä aivopieruposteissa, joihin viittasin.

"vitun neekerit, mamut ja ählämit, kun tulevat tänne sitä ja tätä ja nönnönnöö..." ja sen jälkeen kun tulee vasta-argumentti, on vastaus tähän: "..mutta ei mulla työtätekeviä mamuja vastaan mitään ole". :jahas:

Back
Ylös Bottom