Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasiko kukaan että belgiassa ammuskeltiin? Vaikkakin kyseessä ei taida olla mikään viharikos maahanmuuttajia vastaan tai jotain uskontoa kohden niin silti ihmetyttää että samanlaista jeesustelu threadia ei ole pystyssä kuin monesti aikaisemmin.
Huomasi. Eihän se maahanmuuttajia vastaan voi olla jos kohteena oli kantaväestö ja tekijä oli itse maahanmuuttaja. .
Nettiin on helppo nimettömänä huudella vaikka mitä.. todellisuudessa sitten pidetään nämä antipatiat sisällä, eikä uskalleta sanaakaan sanoa ääneen. Helvetin munatonta.
http://www.mtv3.fi/makuja/ajankohtaista.shtml?1459915
Islamilaispapin lausunto ihmetyttää: “Kurkut ja banaanit kiellettävä naisilta”
Helvetin hienoa olisikin jos jokainen kirjoittelis täällä ja muualla netissä ihan oikealla nimellä. Harvalla taitaa siihen olla munaa, ite tekisin sen mielellään jos se olis yleinen käytäntö. Samat asiat mä sanoisin vaikka oma nimi olis joka postissa. Miksi totutta pitäis vääristellä ja olla eri mieltä kuin nyt vaikka olisit kuinka julkinen henkilö?
Helvetin hienoa olisikin jos jokainen kirjoittelis täällä ja muualla netissä ihan oikealla nimellä. Harvalla taitaa siihen olla munaa, ite tekisin sen mielellään jos se olis yleinen käytäntö. Samat asiat mä sanoisin vaikka oma nimi olis joka postissa. Miksi totutta pitäis vääristellä ja olla eri mieltä kuin nyt vaikka olisit kuinka julkinen henkilö?
En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.
:piis:
Ei kukaan vihaa työtätekevää maahanmuuttajaa. Moni vihaa tuilla eläviä rötöstelijöitä, jotka vielä tuovat 10 "sukulaista" mukanaan lusmuamaan. Niiden lysti me maksetaan, se kebumyyjä kustantaa itse omat lystinsä.on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile.
:piis:
Näinhän se menee.Toi on juuri sitä tasa arvoa mitä islami maissa harrastetaan. Eihän siellä ole naisilla muutenkaan mitään oikeuksia. Tai no on oikeus olla oman ukkonsa koira joka saa tehdä naiselle ihan mitä haluaa.
Poliiseille maksimituomio tuossa 1,5 vuotta, naiselle pidätyksen vastustamisesta maksimi 6 vuotta. Mielenkiintoinen yhteiskunta. Suomessa poliisia voi ampua ja jos poliisi ampuu takaisin, joutuu poliisi vastuuseen.http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32450743
"42% turkkilaisista naisista kertoo kokeneensa seksuaalista tai fyysistä väkivaltaa"
Ei kukaan vihaa työtätekevää maahanmuuttajaa. Moni vihaa tuilla eläviä rötöstelijöitä, jotka vielä tuovat 10 "sukulaista" mukanaan lusmuamaan. Niiden lysti me maksetaan, se kebumyyjä kustantaa itse omat lystinsä.