Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän nuo mutut päästä edes palotarkastajaa sisään rafloihinsa. Pitää monesti poliisi kutsua apuun.
No tuolla asenteella saatta joutuakin "kokemaan kaikenlaista" eli et olekkaan kokenut rasismia vaan asennevammasi aiheutta sinulle ongelmia, joiden koet johtuvan rasismista, vaikka syynä on vain asenteesi...mikä on mun mielestä vielä säälittävämpää.
No tuolla asenteella saatta joutuakin "kokemaan kaikenlaista" eli et olekkaan kokenut rasismia vaan asennevammasi aiheutta sinulle ongelmia, joiden koet johtuvan rasismista, vaikka syynä on vain asenteesi.
No ei minun mielestä siinä sanottu, että tuijottaa arvostelevasti, mutta ehkä ymmärsin väärin. Toinen juttu on, että monesti sitä jää ajatuksissaan tuijottamaan jonnekkin. Mutta suomalaisessa kulttuurissa ihmsille annetaan oma rauha ja tila eikä pakkauduta toisten seuraan. Linja-autossa ja kahviloissa etsitään tyhjä penkki, monet ulkomaalaiset kokevat sen, että heitä vältellään, Suomalaisille se taas on, että ei häiritä toisia. Samaten minä arvostan sitä, että ollaan hiljaa eikä metelöidä ja häiritä muita, toisista taas hiljaisuus on ahdistavaa.Jos pidän säälittävänä kateellista ihmistä, joka tuijottaa ja arvostelee muita ihmisiä ilman, että edes tuntee näitä, niin mulla on asennavamma?
Enkä mä sitä rassssssismia itse ole niin paljon kohdannut, mutta olen nähnyt sitä sitäkin enemmän.
Lähdelinkki?
Noista mikaT2 linkeistä ei kyl moni toiminu mut ne vähätki mitkä toimi tyrmistytti aika helvetisti, vaikkakin vanhoja uutisia oli.
Jännä juttu et noita on alettu sensuroimaan oikeen isolla kädellä. Mitä veikkaatte kauanko menee et joku päättäjistä myöntää et tämän päivän maahanmuuttopolitiikka on menny päin persettä?.
Ja tarkoitan näitä päättäjiä jotka noita hyysää, en niitä jotka ovat aina vastustaneet.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011082214242144_uu.shtml Onko toi ravintoloitsija mamu? Vaikuttais taas vähän sensuurilta ku on laitettu että ruokaravintola ja ei mitään muuta tarkempaa.