Miten joku jaksaa puolustella näitä jatkuvasti????
Lähtiskö joku näistä kolmesta muskettisoturista mun kaa vaik tänää reinaa suvelan salille kun kannu on kesän kiinni? Voitas sen jälkeen vetää sheikkiä naamaan ulkoilmassa ja heittää sitä hyvää läpyskää, luulen että päästäis yhteisymmärrykseen mamuasioista sekä myös siitä, että kyllä suomalaisiltakin löytyy paljon sitä karismaattista muskulaa, eikä vain kalju sika-meininkiä, kuten fläsäri ilmoitti.
Ja mitä tulee tohon bussissa istumiseen, niin disqust vittu. Huivimuija haisee usein erittäin epämiellyttävälle, ja vie hameineen tilaa enemmänku perus suomalainen. Tulee aina mieleen, peseekö ne niitä ollenkaan ja kuinka tunkkainen ilma niillä on kotona.
Ja toi ahdistelu on todella yleistä myös, esim omaa muijaa ahdisteltu pääosin maahanmuuttajien toimesta vaikkaniitä on vähemmän Suomessa kun suomalaisia. Ei toki saa yleistää, mutta jos nainen ei uskalla istua muhiksen viereeen, ei se oo noloa kun ehkä sen muhiksen kannalta. Ja dödön ylitse vuotava käyttökin on aika epämiellyttävää myös. Mutta itse ainakin voin ihan yhtä hyvin istua mamuuttajan vieressä kun suomalaistenkin, ellei haise ja oo isoa hametta. Ei siinä toki suomalaisetkin haisee hielle usein, mutta silti.
Nama ovat mielestani vahan vanhentuneita vaitteita, en mina ainakaan tieda ketaan "sivistynytta" tai ei joka ajattelisi noin ihan tosissaan. Sita paitsi, vaikka jonkun mielesta suomalaiset olisivatkin kaikki juntteja, suomalaisia vastaan silti tuskin syntyisi samanlaista mieletonta vihaa ja katkeruutta mita ulkomaalaisia vastaan on syntynyt.
Juntti on yleensä harmiton. Itekkin on vissiin juntti kun en paljoakaan välitä muiden mielipiteistä, enkä kulje nokka pystyssä kadulla, enkä snobeile, vaan oon todella nöyrä. Teen työtä ja elän niukasti. Ulkomaalaiset kun vaan ei ole olleet Suomessa yleisesti kovinkaan harmittomia.
^ blogin kirjoittajana on ilmeisesti tummempi kaveri, joka on tullu Suomeen ja yrittänyt. Yrittänyt tehdä ja olla juuri sitä, mitä suomalainen haluaa ulkomaalaisen tekevän ja olevan. Mutta silti ei ole riittänyt, vaan persettä on näytetty joka paikassa. Se on yksi ja vitun sama kantaväestölle, tuleeko mamu tänne töhin vain lonnimaan, niin vastaanotto on kuitenkin yhtä paskaa.
Mitä tulee tuohon kielitaito hommaan, niin tämän jutun kirjoittajalla ainakin englanti on suht. hyvin hallussa, joten tuskinpa kyseessä on kirjoitus- ja lukutaidoton savimajaraiskaajaneekeri.
Toi on todella valitettavaa, mutta sillekin on syynsä.