Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Esimerkillistä toimintaa Tanskalaisilta.

Tästä ei voine kukaan mokuttajakaan täällä olla sitä mieltä, etteikö ko. toimintamalli olisi oikeus ja kohtuus?

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/113365-ulkomaalaiset-rikolliset-karkotetaan-pian-automaattisesti-tanskasta

Ulkomaalaislainsäädäntö on jälleen kiristymässä Tanskassa, kertoo uutispalvelu Edilex tanskalaisen Information-lehden uutiseen pohjautuen.

Tanskan parlamentin odotetaan piakkoin hyväksyvän lakiehdotuksen, joka tekisi ulkomaalaisen rikokseen syyllistyneen karkottamisesta automaattisen käytännön. Tähän mennessä karkotuksen vaatiminen on ollut syyttäjän tehtävä.

Lakiehdotuksen mukaan karkotus muutetaan ehdolliseksi vain, jos se on ”varmuudella” ristiriidassa kansainvälisten sopimusten kanssa. Tanskan maahanmuuttolakien on aiemminkin katsottu rikkovan Euroopan unionin lakeja ja ihmisoikeussitoumuksia.

Information-lehden haastattelemien asiantuntijoiden mukaan on erittäin todennäköistä, että Tanska joutuu mahdollisen lainmuutoksen vuoksi Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

Miksei jengi ala kiusaamaan noita romanialaisia kerjäläisiä ihan olan takaa? Valokuvaa niitä, kaataa kahvimukit ja muutenkin pitäis eläiminä? Kamerasta ne ei pidä laisinkaan, sillä ne saa katoamaan kovinkin hätäseen.
Millon pidetään pakkiksen virallinen "kiusaa romania"-miitti? :D

Niinku sanoin, se on se tapa, ettei pyöritä lerssi paljaana tuntemattomien edessä, eikä niinkään ne tautiset lauteet. Tarkotin, et itelleni tulee välillä nihkeä olo istua niille tautisille lauteille.. ja sen takia tekis itelläki välillä mieli istuu niille ottamatta simmareita pois.

E: Mun tietääkseni mun talo ei ollut paskasta rakennettu. Tai jos oli, niin oli harvinaisen hieno paskatalo.

Uimahalleissa on yleensä saatavana peflettejä niin ei tarvi kikulia uittaa lauteilla. Ja jos oikein ujostaa niin verhoaa sen kikulin vaikka pyyhkeellä.

Eikä se uikkarikielto saunassa johdu kokonaan hygieniasyistä:

Uima-asu täytyy saunoessa riisua siksi, että uimavedessä oleva kloori saunan lämpötilassa alkaa höyrystyä ilmaan ja saattaa aiheuttaa herkimmille hengitysvaikeuksia.
Uimapuku + kuumuus + kloori = myrkyllisiä kaasuja!

http://www.kangasalanuimahalli.fi/uimahalli.php

Täällähän alkaa olla aika hiljaista, jos Disgust ei enää jaksa/uskalla/argumentit loppu/me muut ollaan niin juntteja, kirjottaa tänne :D Tilaisin muutaman kappaleen suvaitsevaisia tänne, ilman valkosipuli.

Ja taas narautettu huivimuija lidlissä, tällä kertaa hedelmiä.

Naurunappulamatskua muuten malmin juna-asemalla. Kerjäläinen ollut keväästä asti klo 8-16 kerjäämässä. Vieressä hedelmäkoju, jossa koko kesä ollut "Työtä tarjotaan"-lappu. Myös tyhjät pantilliset tölkit eivät kelpaa näille. Oon tarjonnu, ja pois ovat nakanneet, ja 5m päässä olevat tölkit/pullot ei kiinnosta. No, enempi rahaa mulle:)

Ja taas narautettu huivimuija lidlissä, tällä kertaa hedelmiä.

Muutaman kerran oon todistanut Dressmanniilla tms. liikkeessä kun nämä (miespuoliset)sankarit pöllii paitoja, missä ei tietenkään hälyttimiä ole. 90% varmuudella myyjäkin joskus näki kun sujahti takin sisään, kumma kun ei reagoinut ennen kuin avasin suuni. Aika pelokkaita taitaa tyttöset myymässäkin olla. Voivoi oikeesti...

Millon pidetään pakkiksen virallinen "kiusaa romania"-miitti? :D

Mites tän laita on? Mä ilmoittaudun kuskiksi, ni saatte juoda kaljaa. Hyvä miitti tästä saatais. Mike räpsimään kuvia, rankkuri katolle huutamaan, pexi84 myös katolle - heittämään kerjäläisiä tölkeillä, Disgust vetokoukkuun kiinni köydellä, yrmis/Joel pelkääjänpaikalle nauramaan väkinäisesti mun tyhmille rasistisille jutuille ja takapenkille pari kiintiönaista (Raiski, Leppis tms ju neim it) sekä joku S-Loser pitämään ne lämpiminä. Kebetto takakonttiin. Eiköhän toi Melloykin mahdu sinne kans.

Mites tän laita on? Mä ilmoittaudun kuskiksi, ni saatte juoda kaljaa. Hyvä miitti tästä saatais. Mike räpsimään kuvia, rankkuri katolle huutamaan, pexi84 myös katolle - heittämään kerjäläisiä tölkeillä, Disgust vetokoukkuun kiinni köydellä, yrmis/Joel pelkääjänpaikalle nauramaan väkinäisesti mun tyhmille rasistisille jutuille ja takapenkille pari kiintiönaista (Raiski, Leppis tms ju neim it) sekä joku S-Loser pitämään ne lämpiminä. Kebetto takakonttiin. Eiköhän toi Melloykin mahdu sinne kans.
Asiaa, im in :D Olis vuoden reissu. Sit lopuks käytäis valtaa se kalasataman leiri ja nimettäis "sosiaalikeskus paskoja romaneja", kun toi talon valtaaminen on näemmä ihan sallittua. Lopuks tietysti räjäytettäis koko paska.

Täs pitää koht alkaa luoda pelikuvioita.

Kuvio 1:
SirMax huutelee romanille hävyttömyyksiä, mikäli ei nappaa syöttiin, mä käyn tökkii kepillä. Samaan aikaan rankkuri kiertää romanin takaa ja heittää ittensä ilmaveivillä eteen ja potkasee kupin nurin. Tähän mennessä Mikellä on jo puol tusinaa hyvin valottuneita kuvia. Sitten äkkiä latelan ajamaan pakoautoon ja vittu että ollaan kovii tyyppejä!

Tämä tälläinen lämmittelykuvio, saadaan lihakset lämpösiks, kamerat testattua ja vähän päästöjä autosta taivaalle.

Ja sit lopuksi juoksettekin häntä koipien välissä hanee ku ne romanit pistääkin hanttiin ja tajuatte, että ettette olekaan niin kovia luita mitä luulette :hyvä: Pankaa päivämäärää ni voin tulla repeilee :hyper: ... Paitsi et tuskin yhdeltäkään teistä löytyy edes pokkaa toteuttaa mitään tollasta!

Ja muista powerhousu että vedetään ekana sucker punch niitä naamaan tai potkaistaan munille ennenkuin juostaan karkuun:)

Ei me mitää neitejä sentää olla. Potkastaa vaa kasseil ja lyödää huivitätei avareil. Käydää pienempien kimppuu vaa mitkä on yksin.

Vakavasti ottaen, täytyy toivoa että ihmiset eivät oikeasti ala käymään noitten romanien kimppuun.

Tällä hetkellä näyttäisi siltä että jopa ihqudaasuvaitsevaisilta stadilaisilta saattaa loppua huumori jos esim. joutuvat toisten paskassa pasteeraamaan, ja ehkä he jossain vaiheessa ymmärtävät pistää jotain ryhtiä tuohon ihan järjestyssäännön tms. pohjalta.

Mä oon kans aistinut että asenteet alkaa kiristyä lähes kaikilla. Romanitkin koittaa keksiä kaikenlaista uutta kaduille varmasti, vanha tyyli alkaa olla nähty.

Mä oon kans aistinut että asenteet alkaa kiristyä lähes kaikilla. Romanitkin koittaa keksiä kaikenlaista uutta kaduille varmasti, vanha tyyli alkaa olla nähty.

Uusin tulokas tervehtii nykyään juna-asemalla ilosesti. Harmi vaan ettei pysty vastaamaan samalla tavalla. Aina ite menossa röihin.

Kuppeja on pari kertaa kaadettu nurin, jos alkavat agressiivisiksi kerjääjiksi, esim. huutaa että anna edes vähän rahaa.

Back
Ylös Bottom