Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Aika sopivasti oli tuttu paikalla. Ja voisit alkaa pistämään niitä lähteitä jos haluat, että sua kukaan ottaa edes tippaakaan vakavasti.
Miksi jos maahanmuuttaja tekee rikoksen pitää heti alkaa puhumaan maahanmuuttopolitiikan kiristämisestä, mutta jos suomalainen syyllistyy rasismiin ei millään saa yleistää?
Tuleeko toi toimittajien vihervasemmistosuus oikeasti jollekin yllätyksenä? Aamulehdessäkin persussuomalaisten uutisoinnista vastaa Vihreiden viestintäsuunnittelija..
http://www.halla-aho.com/scripta/aamulehti_ja_perussuomalaiset.html
Olen ollut ovilla töissä vuosia ja sitä kautta on laaja tuttavapiiri. Katsoin teeveestä haastattelun missä haastateltiin toimittajia ja kysyttiin poliittinen kanta, mistä vitusta laitan tähän jonkun helvetin lähteen.
Miksi jos maahanmuuttaja tekee rikoksen pitää heti alkaa puhumaan maahanmuuttopolitiikan kiristämisestä, mutta jos suomalainen syyllistyy rasismiin ei millään saa yleistää?
Suvaitsevaistolle tekisi hyvää lukea 1984 ja miettiä, että kuinka monta vapautta pitää vielä uhrata, jotta lopullinen ratkaiseva voitto Euraasiasta saavutetaan. Mokuttajille tekisi hyvää lukea Eläinten vallankumous ja miettiä, että mitkä eläimet ovatkaan nykyisin tasa-arvoisempia kuin muut.
Samoin feministit, Amnestyt ja Greenpeacet. Ainiin, nämähän on kaikki samaa sakkia!Off topic,eläinihmiset on kans niin vitun tekopyhiä,mylvivät koirien puolesta ja samalla syövät nautaa tai sikaa.
Pitäisiköhän tälläisestä ilmoittaa poliisille? Eikö tuo jo ole jonkinlaista julkisrauhan häirintää?
Pitää ihan tulla tänne kertomaan, mitä äsken tapahtui tullessani kotiin lenkiltä.
Olin tuossa Tampereen Tammelan torin kohdalla kun huomasin kolme kerjäläisnaista koluamassa roskasäiliöitä. Nämä huomasivat minut ja lähtivät tulemaan kohti, mutta en vielä tässä vaiheessa kiinnittänyt sen enempää huomiota heihin. Vasta sitten, kun tämä kolmikko hajaantui kuin SWAT-tiimiläiset eri suuntiin ja olivat aikeissa selvästi piirittää minua, niin alkoi hälytyskellot soimaan. Aloin olla jo vähän varuillani, kun naiset tulivat kohti. Alkoivat huonolla suomella kaupittelemaan jotain vitun puolikuolleita ruusuja, rihkamakoruja ja kylpyankkaa (wtf?) - suoraan roskakorista. Sanoin heille, että koska olen ollut juuri lenkillä, niin ei minulla ole rahaa mukanani. Tämän jälkeen tapahtui jotain, mitä tälläinen maalaistollo ei ole vielä ennen joutunut kohtaamaan. Nainen alkoi huutamaan, että olen suomalainen rasisti, kun en anna rahaa köyhille. Minulla oli kuulemma selvästi varaa ostaa naisilta heidän kauppaamiaan tavaroita, kun oli niin hyvät lenkkivaatteet päällä (aha). Sekunnin murto-osaksi jäädyin, mutta vastasin vain ystävällisesti hieman ääntä korottaen, että "ei ole vittu rahaa, sori", ja lähdin kävelemään. Yksi naisista yritti vielä tulla puoliksi eteen, mutta sitten se suomea puhunut nainen sanoi jotain ja tämä päästi minut menemään. Tai ehkä vihainen katseenikin kertoi, ettei kannattaisi enää tulla eteen. Pitäisiköhän tälläisestä ilmoittaa poliisille? Eikö tuo jo ole jonkinlaista julkisrauhan häirintää?
Pitää ihan tulla tänne kertomaan, mitä äsken tapahtui tullessani kotiin lenkiltä.
Olin tuossa Tampereen Tammelan torin kohdalla kun huomasin kolme kerjäläisnaista koluamassa roskasäiliöitä. Nämä huomasivat minut ja lähtivät tulemaan kohti, mutta en vielä tässä vaiheessa kiinnittänyt sen enempää huomiota heihin. Vasta sitten, kun tämä kolmikko hajaantui kuin SWAT-tiimiläiset eri suuntiin ja olivat aikeissa selvästi piirittää minua, niin alkoi hälytyskellot soimaan. Aloin olla jo vähän varuillani, kun naiset tulivat kohti. Alkoivat huonolla suomella kaupittelemaan jotain vitun puolikuolleita ruusuja, rihkamakoruja ja kylpyankkaa (wtf?) - suoraan roskakorista. Sanoin heille, että koska olen ollut juuri lenkillä, niin ei minulla ole rahaa mukanani. Tämän jälkeen tapahtui jotain, mitä tälläinen maalaistollo ei ole vielä ennen joutunut kohtaamaan. Nainen alkoi huutamaan, että olen suomalainen rasisti, kun en anna rahaa köyhille. Minulla oli kuulemma selvästi varaa ostaa naisilta heidän kauppaamiaan tavaroita, kun oli niin hyvät lenkkivaatteet päällä (aha). Sekunnin murto-osaksi jäädyin, mutta vastasin vain ystävällisesti hieman ääntä korottaen, että "ei ole vittu rahaa, sori", ja lähdin kävelemään. Yksi naisista yritti vielä tulla puoliksi eteen, mutta sitten se suomea puhunut nainen sanoi jotain ja tämä päästi minut menemään. Tai ehkä vihainen katseenikin kertoi, ettei kannattaisi enää tulla eteen. Pitäisiköhän tälläisestä ilmoittaa poliisille? Eikö tuo jo ole jonkinlaista julkisrauhan häirintää?
Mutkun jotkut on niin saatanan itsekkäitä.Niin, tällaiselta ikävältä kohtaamiselta olisi vältytty, jos olisit antanut esim. takkisi naisille. Onhan sinulla varaa.
Nykyäänkun edes mainitsee sanan rasismista tai syrjinnästä saa vastaukseksi kymmeniä viestejä joissa vähätellään ja jopa kielletään asian olemassaoloa, ja yritetään jollain ihme salaliittoviittauksilla mediaan ja kukkahattutäteihin kääntää asia päälaelleen.