Tän ketjun pari viimeistä sivua, mm. tuo nahkahanskan postaus eilen, todistaa äärimmäisen hyvin miksi rasismia ja muukalaisvastaisuutta tulee vastustaa ja siitä tulee pitää ääntä. Eikä tähän tartte sotkea edes puoluepolitiikkaa, on ihan sama ketä se ratikassa möykkäävä punaniska on äänestänyt. Nykyäänkun edes mainitsee sanan rasismista tai syrjinnästä saa vastaukseksi kymmeniä viestejä joissa vähätellään ja jopa kielletään asian olemassaoloa, ja yritetään jollain ihme salaliittoviittauksilla mediaan ja kukkahattutäteihin kääntää asia päälaelleen.
jotenkin mun on vaikea käsittää miten päättäjät voi olla niin tyhmiä etteivät huomaisi nenänsä alla olevaa aikapommia joten väkisinkin tulee mieleen salaliittoteorioita koska on vaan vaikea käsittää miksi ihmiset haluaa tuhota oman elämäntapansa ja kulttuurinsa pelkän poliittisen korrektiuden nimissä, poliittinen korrektius on muuten 5 metrin paksuista teräslevyäkin parempi armori.
mutta tokihan se varmaan vaan on sitä että tynnyrissä eläneet kusipäät on päässyt päättämään ja poliittinen korrektius on niin suuri jumalallinen voima että ne joilla aivoissa hälytyskellot soi tajuaa pitää naamansa kiinni, tabu = on sosiaalinen itsemurha, poliitikot ratsastaa nimenomaan imagoillaan. joten siinä nyt järkevää selitystä tähän.
mutta rasismi korttia ei todellakaa tarttis olla heittelemässä, ensinnäki se lisää rasismia. eiköhän suurinosa ihmisistä jotka sun mielestä on "rasisteja" ole lähinnä vittuuntunut tästä ylenpalttisesta hyysäämisestä ja hyssyttelystä?
ehkä ihmisiä ei vituttais niin paljon jos pakolaiset ym muslimit tulis eurooppaan siinä missä muutkin, samoilla ehdoilla, eikä niitä hyysättäis ja suojeltaisi propagandalla?
tokihan ihmisiä vituttais edelleen ne raiskaamiset, ryöstöt, väkivalta jne, mutta uskonpa että suurin syy tähän suureen vihamielisyyteen on valkoisissa naamoissa. esim itse, en mä vihaa näitä neekereitä joita tänne raahataan toteuttamaan sairasta kulttuuriaan, en mä vihaa niitä vaikka niille annetaan kovia tukia, maksellaan ajokortit, pistellään niille mineraatteja pystyyn, annetaan niiden pitää omia tuomioistuimiaan tai kirjoitellaan lehteen suomalaisista rasisteista. mä vihaan niitä kusipäitä jotka tämän kaiken mahdollistaa, jotka sen toteuttaa.
niitä mä vihaan jotka näkee tarpeelliseksi raahata pakolaisia tänne, sitten hyssytellä niiden perseilyjä, syyttää valkoisia ym.