Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

:lol2:

No, kolmosen netissähän tuo pyörii sen aamulehden kuvahässäkän jälkeen. Ilmeisesti myös facebookissa.

Kyllä nyt Jussilta pääsee vähintään itku kun tuo kuva pyörii mediassa, kun jo villapaitakuva sai alahuulen väpättämään. Ihme mies, eihän kaveri saa edes suutaan auki mediassa ja netissä provoaa suorastaan nörtinraivolla.

Oon kyllä minäkin aika pettynyt Halla-ahon toimintaan. Ihme itkemistä, kyllä sitä on muistakin poliitikoista ja julkisuuden henkilöistä käytetty mediassa vähemmän imartelevia kuvia.

Olen varma että jos tarpeeksi kauas kaivellaan niin monelta poliitikolta löytyy uran alkutaipaleelta vastaavanlaisia avautumisia, kun ei olla totuttu julkisuuteen eikä osata vielä suhtautua omaan mediakuvaan. Pari viikkoa eteenpäin niin Halla-Ahon kiukuttelua ei enää muista kukaan.

8020635.jpg

Huvittavaahan tuo on ollut koko keskustelu, ei Jussikaan täydellinen ole. Mutta mitä siitä, kunhan puhutaan.

Oon kyllä minäkin aika pettynyt Halla-ahon toimintaan. Ihme itkemistä, kyllä sitä on muistakin poliitikoista ja julkisuuden henkilöistä käytetty mediassa vähemmän imartelevia kuvia.

Mitäs se Jussi nyt itkee? Jussi kertoi Aamulehdelle ettei anna niille haastatteluja, koska huonolaatuiset kuvat, tämän jälkeen Aamulehti soittaa ja itkee Jussille, jolloin Jussi toistaa kantansa ja lopuksi Aamulehti tekee tästä puhelinsoitosta uutisen.

Missä se Jussin itkeminen on?

Mitäs se Jussi nyt itkee? Jussi kertoi Aamulehdelle ettei anna niille haastatteluja, koska huonolaatuiset kuvat, tämän jälkeen Aamulehti soittaa ja itkee Jussille, jolloin Jussi toistaa kantansa ja lopuksi Aamulehti tekee tästä puhelinsoitosta uutisen.

Missä se Jussin itkeminen on?

Tässä:

"Jussi kertoi Aamulehdelle ettei anna niille haastatteluja, koska huonolaatuiset kuvat"

Veli hyvä, se on kielikuva. Ei kukaan ajatellut että Jussi OIKEASTI itki. Enempi niin että kansanedustajaksi prinsessan hipiä vaikutti kovin herkältä, semmoinen mimosa (taas kielikuva)

Mistä se rintama löytyy? Näissä konflikteissa on melkein kaikissa kyse etnisten aseporukoiden välienselvittelystä jossa ei ole mitään perinteistä rintamaa. Osapuoliakin tuppaa olemaan joka sormelle. Usein väkivalta kohdistuu aika summittaisesti keneen tahansa, vaikkapa itsemurhapommituksissa.

Mitäs ovat niin tyhmiä etteivät osaa edes rintamaa muodostaa. Ja ei ole meidän ongelma jos eivät osaa edes sotia kunnolla vaan perseilevät jolloin itsemurhapommeilla. Todella vammaista touhua ja kertoo aika paljon mitä niiden ihmisten päässä liikkuu, ei mitään. Jee mä räjäytän itseni niin pääsen sitten nussimaan 72 neitsyttä, miten jotkut voivat olla niin tutkalla.

Afrikassa ollut kauimmin ihmisiä? Afrikassa ollaan edelleen tuossa pisteessä ja Afrikassa on tuollaiset kulttuurit :o Ei se aurinko hyvää tee ;) /Lähi-itä.

Mitäs ovat niin tyhmiä etteivät osaa edes rintamaa muodostaa. Ja ei ole meidän ongelma jos eivät osaa edes sotia kunnolla vaan perseilevät jolloin itsemurhapommeilla. Todella vammaista touhua ja kertoo aika paljon mitä niiden ihmisten päässä liikkuu, ei mitään. Jee mä räjäytän itseni niin pääsen sitten nussimaan 72 neitsyttä, miten jotkut voivat olla niin tutkalla.

Tutkalla ne kyllä on. Siinä oot oikeessa. Noiden itsariräjäyttäjien perheistä pidetään huolta sen jälkeen kun lupautuvat tohon hommaan. Se taitaa olla aika iso syy siihen miks ne siihen hommaan ryhtyvät, eikä 72 neitsyen takia :D

Back
Ylös Bottom