Mutta itse kansa sen sijaan pitää huolta toisistaan.
Mistä sinä sen tiedät?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta itse kansa sen sijaan pitää huolta toisistaan.
Mistä sinä sen tiedät?
Kyllä tuo lapsen nussiminen on tänä päivänä valkoisen miehen kulttuuria, jos voidaan edes puhua että kuuluu johonkin kulttuuriin. Laitappa linkkiä, jossa mamu tai muslimi on jäänyt kiinni lapsen panemisesta, niin mä laitan kymmenen linkkiä jossa teon takana on suomalainen tai muuten vaan valkoinen mies.
Profeetta Muhammed nai yhdeksänvuotiaan tytön:
”Aisha kertoi, että profeetta meni hänen kanssaan naimisiin kun hän oli kuusivuotias ja yhtyi häneen kun hän oli yhdeksänvuotias.” (Vol. 7:64)
Koraani kertoo myös, että Kaikki Muhamedin teot ovat pyhiä, joten siitä voi päätellä jotain Islamista.
Ja suurin osa muslimeista on vielä fundamentalistisiä...
Ja suurin osa muslimeista on vielä fundamentalistisia...
Eli jokaisen yksilön täytyy voida hyvin, kun valtio on ns. hyvinvointivaltio? Johtuuko tuo Suomen asema hyvinvointivaltiona muuten siitä, että täällä syödään niin paljon masennus- ja mielialalääkkeitä, hyvin lääkittynähän sitä voi voida muutoin kuin hyvin. Vai löytyykö tuohon yksilön itsestäänselvään hyvinvointiin jokin muu selittävä syy, jota typerämpi ei nyt huomaa?
On tääkin yks helvetin iso mamukeskustelu.
Suomessa on asiat todella hyvällä tolalla ja se siitä.
No samaa paskaa se on raamattukin täynnä että lopettakaa nyt noiden satukirjojen lainaaminen...
Mutta ku nuo vitun muslimit noudattaa koraania, suurimmalle osalle kristityistä raamattu ei tarkota vittuakaa!
No voi elämä. En edes jaksa alkaa vääntää tästä asiasta. Suomessa on asiat todella hyvällä tolalla ja se siitä. Mä vertaan nyt Suomea muuhun maailmaan. Eihän "täydellistä" maata olekaan.
(Ihan ku lapselle puhuisi)
Tanskassa on noussut poliittinen myrsky hallituksen raportista, jossa kerrotaan maahanmuuttopolitiikan kiristysten tuoneen 6,7 miljardin euron säästöt viimeisten 10 vuoden aikana.