Jos ja kun olet eri mieltä, kirjoita nyt jotain rakentavaa vastinetta.
Sinäkin brutukseni...sori sinähän olit vain tämä, joka ei ikinä kirjoita rakentavaa vastinetta vaan vain vittuilee muille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ja kun olet eri mieltä, kirjoita nyt jotain rakentavaa vastinetta.
Sinäkin brutukseni...sori sinähän olit vain tämä, joka ei ikinä kirjoita rakentavaa vastinetta vaan vain vittuilee muille.
Olen sanaton ja luovutan, koska kysyin aivan muusta asiasta.
Sä annoit hienon argumentin Persuja vastaan:ne ei oo aikasemmin ollut suurpuolue niin siks niistä ei saa sellasta äänestääkään.
Mut hei sä oot sanaton koska mä en osaa kirjottaa rakentavasti.
Osku, minä kysyin sinulta, mikset vastannut Disgustin kommenttiin asiallisesti ja kirjoitin sen jälkeen omaan viestiini asioita, joihin arvelin Disgustinkin viitanneen. Persujen äänestämisestä en puhunut mitään. Lopputulos on jälleen, että asiallisen vastauksen sijaan sinä vittuilet, nyt vain minulle. En vain ymmärrä tätä vihamielisyyttä, minulla ei ainakaan ole mitään sinua vastaan.
Disgust kysyi multa ainoastaan että onko maahanmuutto mun mielestä Suomen tän hetken suurin ongelma ja mun kanta siihen tuli varmaan selväks aikaisemmista viesteistä.Se sensurointiin liittyvä kommentti perustuu siihen että kävin piruuttani katteleen Miken vieraskirjaa ja huomasin että tuo tyyppi on käynyt siellä valittamassa että tätä ketjua ei moderoida kuten hän haluaa,se nostatti mulla karvat pystyyn.Ja mitä suhun tulee niin vihjasit tossa aikaisemmin että puoluetta jota mä kannatan ei ole hyvä äänestää koska niillä ei ole valmista virkamies koneistoa.Vai käsitinkö mä sun viestin väärin?Harvemmimpa uusia talojakaan jätetään rakentamatta siitä syystä että ei ole valmista pohjaa mihin rakentaa.Jostain se uuden luominen on alotettava?
Ilman muuta käsitit väärin, kunnioitan täysin jokaisen oikeutta äänestää omantuntonsa ja vakaumuksensa mukaan. Arvelin vain Disgustin viitanneen tähän virkamieskysymykseen ja sen mukanaan tuomiin ongelmiin, siitä olisi ollut mielenkiintoista keskustella. Mutta jätetään tämä aihe, koska et ilmeisesti halua ottaa siihen kantaa. Käytännössä se tulee olemaan erittäin iso kysymys, joka realisoituu vaalien jälkeen.
Onhan selvä asia, ettei uudella suurpuolueella ole esimerkiksi omaa virkamieskuntaa lainkaan, sen kehittämiseen menee vuosia. Myös muu hallitus- ja hallintokokemus puuttuu täysin.
Miten tuo nyt sitten pitäis käsittää?
Osku, huomaan, ettet ole lainkaan kartalla tässä aiheessa, joten jätetään se. Asia ei kuulu tähän ketjuun eikä varsinaisesti vaaleihinkaan, vaan vasta vaalienjälkeiseen elämään.
Onhan selvä asia, ettei uudella suurpuolueella ole esimerkiksi omaa virkamieskuntaa lainkaan, sen kehittämiseen menee vuosia. Myös muu hallitus- ja hallintokokemus puuttuu täysin.
Pystytkö nyt kiertelemättä vastaamaan miten mä käsitin ton väärin?
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/kunniavakivaltaan_puututaan_usein_liian_myohaan_2509922.htmlTyö on hidasta, sillä kunniaväkivallan taustalla vaikuttavat syvälle juurtuneet kulttuuriperinteet, jotka maahanmuuttaja tuo mukanaan entisestä kotimaastaan. Vaikka kunniaväkivalta ei sellaisenaan kuulu suomalaiseen kulttuuriin, asiantuntijoiden mielestä sen jatkumista Suomessa edesauttaa maassa vallitseva naisiin ja lapsiin kohdistuvan perheväkivallan kierre.
- Jos saamme muutettu sitä, miten suomalaiset ajattelevat väkivallasta, voimme hoitaa myös kunniaväkivaltaan liittyvän ongelman, Wrede sanoo.
HS: Pakolaisille 700€ käteisenä? - "Kateus herää"
Pakolainen ei voi avata Suomessa pankkitiliä, kertoo Helsingin Sanomat.
Joidenkin Suomeen tulleiden kiintiöpakolaisten asiakirjoihin on lyöty leima "henkilöllisyyttä ei ole voitu todentaa", minkä takia he eivät pysty avaamaan pankkitiliä eivätkä saa verkkopankkitunnuksia.
Kun tiliä ei ole, Kela tai kaupunki ei pysty maksamaan tukia.
HS:n mukaan Savonlinnassa pohditaan nyt, voisiko pankkitilittömille pakolaisille maksaa tuet, keskimäärin 700 euroa, käteisellä.
Savonlinnan kaupungin pakolaissihteeri Varpu Vaarnamo pelkää käteisen jakamisen aiheuttavan kateutta ja ongelmia paikallisten kanssa, jos pakolaiset alkavat kävellä kaupungilla rahatukku taskussaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/H...teisenä - Kateus herää/art-1288381981989.html

Onhan tuo jo ihan mielenkiintoista, että pohditaan kuinka maksaa pakolaisille tuet "huomaamatta" ja kateutta herättämättä. Liekkö se sitten kateutta, että osa kokee tuon epäoikeudenmukaiseksi. 700e/kk on kumminkin isompi summa mitä minimieläke tai opintotuki ja asumistuki yhteensä. Tääkin uutinen taitaa sataa persujen laariin![]()
Hommat ei toimi kun täysin erilaiset heimot on tungettu samojen "valtioiden" sisään. Afrikka pitäisi jakaa täysin uusiksi heimojen mukaan, luoda homogeenisia valtioita. Sitten viedä vähän kuria ja järjestystä porukalle ja jos hommat ei luonnistu niin kaikki apu lopetetaan. Joko korjaavat asiat tai nääntyvät nälkään. Siinä ois sitä motivaatiota lopettaa khatin mussuttaminen ja alkaa viljelemään sitä maata.
Minkä takia afrikassa monikulttuurisuus suorastaan tuhoaa yhteiskunnat ja miksi länsimaissa monikulttuurisuus on ainoa hyväksyttävä malli?