Tämä sopisi hyvin Perussuomalaisten puoluelauluksi. Kike johtaa yhteislaulua.
Total repeäminen. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Koulujen uskonnon opetuksen tilalle voisi ottaa aineen jossa opetellaan elämään monikulttuurisessa ympäristössä. Elämänkatsomus vai mikä humpuuki se nyt on nimeltään. Turhaa se on suomalaisten yrittää opettaa kaikkia uskontoja kun helpointa olisi jättää semmoinen aivojen tärvely ihan kodin tehtäväksi. Jos siitä vaikka oppisi mitä tehdä kun muut on väärässä, hyödyllisempää se olisi kuin hesekielin näyt autiomaassa tai suurien ulkoa luku.
Lisäksi seksivalistusta pitäisi vähän viilata.
Miksi ja miten Suomi onnistuisi siinä missä kaikki länsimaat ovat epäonnistuneet?
Tämä homma alkaa menemään väsytystaktiikan puolelle. Ruotsissa puhutaan ja on jo kauan puhuttu ulkomaalaisperheiden sisällä ruotsia. Suomessa ei vielä. Jenkeissä aasialaiset, mustat, punaiset, vihreät ja siniset pitävät kaikki Ameriiiiikkaa omana maanaan ja rakastavat maataan isänmaanaan. Tämä kieli siitä, että muutama sukupolvi menee, ennen kuin Suomessa on tilanne sama. Siihen ei Persut, eikä muut pysty vaikuttamaan, vaan se on väistämätöntä.. Nyt sitä monet ajattelee, että hyi helvetti joudutaanko me tottua "noihin"?? Myöhemmet polvet eivät edes asiaa edes sillä tavalla ajattele, vaan se on jo normaalia.
Ihmiset on aina liikkunut ja tulee aina liikkumaan. Sen kertoo historia. Paljonko Suomessa oli ulkomaalaisia 80- luvun alussa ja paljonko on nyt, paljon oli nekkuja jenkeissä 20- luvulla ja paljon on nyt? Samaa sanotaan vuonna 2030 Suomessa. Integraatio on väistämätön. Sitä monet yrittää ja on aina yrittänyt hidastaa, mutta se tapahtuu kuitenkin.
Kanadan pisteytyssysteemi ja Australian systeemi toimivat. Samat pitäisi olla myös Euroopassa. Tästä päästään taas siihen, että kun ei aikaisemmin ole ollut, niin vaikeaa sitä on enää tässä vaiheessa aloittaa.
Eikä muuten puhu. Ja todella hyvä asiantila onkin, sillä ei-äidinkielenään kieltä puhuvat eivät koskaan voi oppia kieltä täysin natiivin tasolle, ja sitäkautta on lapsille suorastaan todella haitallista että vanhemmat puhuvat niille vain kieltä jota itse eivät parhaiten hallitse. Pätee myös kaksikielisiin perheisiin, on lasten kielen kehitykselle huono juttu jos lapset saavat vaikutteita väärin puhutusta kielestä toiselta vanhemmalta joka lapsille puhuu vierasta kieltä (olkoonkin kuinka hyvä tahansa siinä kielessä!) Itse en ainakaan ikipäivänä puhuisi mahdollisille lapsille muuta kieltä kuin suomea, sillä vaikka kuinka kauan asuisin maassa x en kuitenkaan tekisi kuin haittaa opettamalla väärin.
.
Ei ole helppoa tosiaan ja suurin osa ei ymmärrä kuinka paljon hankalampaa on jos ei ole jonkin EU-maan kansalaisuutta. Kun omakohtaisesti tietää millaista tuo rumba on, en itse lähtis tänne ilman vähintään vuoden työsopparia, mieluusti pidempikin tai jos en olis/olisi menossa naimisiin suomalaisen kanssa. Ja kun ei ole suojaväriä, saa joka asiasta vääntää ja tapella kaikkien mahdollisten paperien kanssa(ja nekin pitää hyvässä lykyssä pyytää toiselta puolelta maailmaa). Kela varsinkin on ihana laitos, en ole vielä kertaakaan toimistosta saanut oikeaa tietoa vaan on pitänyt itse lakikirjaa myöten tutkia.Maahan muuttaminen ei aina ole mikään hirveän helppo prosessi, jokainen joka on itse asunut vieraassa maassa voi sanoa ettei se ole aina ihan hirveän helppoa, imo todella palkitsevaa, mutta ei se helpoimman kautta tehty tie ole.. Sentakia oisi tosi tärkeää sekä ihmisten jotka tänne muuttavat että vastaanottavan maan kannalta valita ihmisiä jotka todennäköisimmin onnistuisivat siinä maahanmuutossa.