Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

:hyper: Sie oot kyllä todella putkinäköinen yhden asian mies.

pillu on myös lähellä sydäntä.

Jos olisit edes hieman kärsivällinen ja ajattelisit kiihkoilun sijaan, niin olisit tajunnut sen, että en mie missään nimessä kiistä sitä, että hollantilaiset muuttavat myös mamujen takia.

tämä kävi hyvin selvästi esille viestistäsi :thumbs:

Sinun viestissäsi oli selkeä oletus, että mamut ovat ainoa syy.

siinä ei ollu mitää oletusta vaan pelkkä kysymys. sinä muodostit oletuksen päässäsi perustuen mun kantaan näissä asioissa.

Tuossa uutisessa ajan hengessä jätettiin tietysti mamut mainitsematta, mutta sinulta kiihkomieleltä jäi silti muut mainitut syyt täysin huomiotta. Tai toki kaikki johtuu mamuista, myös tilan puute Hollannissa.

näinkö sanoin postissani. lainaatko nuo kohdat tähän?

Ja kun toitotat kontribuutiota, niin mietihän omaasi tälle ketjulle. Linkkaat kyllä jatkuvasti asiaa, mutta tuo kusipäinen asenteesi tapaan "voi voi, tuliko paha mieli" ynnä muut lapsellisuudet ovat muovanneet tästä ketjusta siulle oman leikkipaikan, jossa voit jatkaa sekoiluasi. Hyvä niin! Piristää varmasti monen muunkin päivää.

minä en toitota, shifu ja big evil toitottivat sitä. ihmettelen vain miksi mun pitäis sitä tuoda kun te "vastapuolella" olevatkaan ette sitä tee.

kuvittelitko todella, että tuolla asenteella, jolla esim. sinä tänään keskustelin avasit saa kohdakseen mitään muuta kuin kusipäisyyttä? kyllä sä saat ihan itseäsi kiittää siitä ,millä tavalla mä sulle kirjoitan.

te kaikki mielenne pahoittaneet voitte perustaa sen rankkurin yletön kusipäisyys-ketjun jonnekin jossa voitte kollektiivisesti purkaa toisianne ja pahaa mieltänne mun ilkeydestä johtuen. tässä ketjussa tää asia on käsitelty aika moneen kertaan aika monen muunkin taholta. tai sitten voi ihan tuonne mun profiiliin käydä purkamassa tuntojaan jos siltä tuntuu niin ei tarvitse aina parin sivun välein palata siihen kuinka aikuiset miehet pahoittaa mielensä kyyneliin saakka keskustelupalstalle kirjotetuista jutuista.

No aika vaikea sitten ymmärtää miksi pidit Rankkurin ymmärrettäväksi annettua olettamusta täysin naurettavana? Ettet nyt vain lukisi hänen viestejään kuin piru raamattua? Menee nimittäin tätä vauhtia koko ketju puihin kun käännetään aiheeksi väkisin Rankkuri vs. eräät muut.

niinpä, muttakun rankkuri kiihkoilee ja on kusipää!! eihän noilla mitään oikeaa asiaa ole, kunhan haluavat tehdä mielipahansa tiettäväksi.

No aika vaikea sitten ymmärtää miksi pidit Rankkurin ymmärrettäväksi annettua olettamusta täysin naurettavana? Ettet nyt vain lukisi hänen viestejään kuin piru raamattua? Menee nimittäin tätä vauhtia koko ketju puihin kun käännetään aiheeksi väkisin Rankkuri vs. eräät muut.

Siksi, että Rankkurin viestistä saa selkeästi sen kuvan, että hänen mielestään mamut ovat ainoa syy. (Vaikka hän nyt tuolla näköjään sönköttääkin taas omia "nokkeluuksiaan"...) Sitä pidin naurettavana. Olisi pitänyt kirjoittaa selkeämmin, sorry. En lue mitään nettifoorumin kirjoittelua kuin piru raamattua tai halua muuttaa tämän ketjun suuntaa mihinkään. Saatika alkaa vääntämään Rankkurin kanssa. Ei riitä mielenkiinto eikä aika. Kunhan heitin löylyä höyrypäälle.

... kunhan haluavat tehdä mielipahansa tiettäväksi.

Niin, oon kade kun ei ole omaa ketjua mielipahan purkamiseen kuten siulla ;)

Muhahahaa =) Joo ei ton vajarin kanssa pysty puhumaan. Hauskinta on, että hän itse pitää itseään nokkelana ja hauskana. Ja tuntuu ottavan kaikki vähän liian henk.kohtaisesti. Paljon asiaakin, mutta toi vammanen asenne pyyhkii sen kaiken pois.

rankkuri kiihkoilee ja kilaroi, niinhän se oli....tästä ei onneksi paista yhtään läpi asioiden henkilökohtaisesti ottaminen.

eihän se mihinkään asioita pyyhi pois vaikka mä olisin universumin mulkuin jätkä. toiset vaan ymmärtää pointi sen sijaan että käyttäytyy ku lapset hiekkalaatikolla: toi oli vähän ilkee mulle ni mä en kyl usko yhtään sen juttua enää, yhyy...

Ilmeisesti et ole käynyt missään islamistisessa valtiossa? On täällä aika saatanan luxusta verrattuna mihinkään niistä! Ja oli sitten kyseessä Rääkkylä tai Eiran ranta.

Jos elämä islamistisessa maassa on niin paskaa, että on pakko karata Suomeen, niin miksi ei sitten unohtaisi sitä vanhaa meininkiä ja eläisi täällä täkäläisen elämäntyylin mukaan?

Muhahahaa =) Joo ei ton vajarin kanssa pysty puhumaan. Hauskinta on, että hän itse pitää itseään nokkelana ja hauskana. Ja tuntuu ottavan kaikki vähän liian henk.kohtaisesti. Paljon asiaakin, mutta toi vammanen asenne pyyhkii sen kaiken pois.

Ihan oikeasti kaverit, mikäli teillä ei ole mitään muuta sanottavaa kuin haukkua yhtä henkilöä, niin onko pakko postata ketjuun yhtään mitään?

Rankkuri, tiedän, että pystyt pitämään itse puoliasi, mutta rupeaa noi tyhjänpäiväiset postaukset potuttamaan.

Siksi, että Rankkurin vietsistä saa selkeästi sen kuvan, että hänen mielestään mamut ovat ainoa syy.

Nyt kun olet selvästikin täällä paikan päällä kirjoittamassa niin postaat sen osuuden mun viestistä, jossa esitän tämän mielipiteeni.

Sitä pidin naurettavana. Olisi pitänyt kirjoittaa selkeämmin, sorry. En lue mitään nettifoorumin kirjoittelua kuin piru raamattua tai halua muuttaa tämän ketjun suuntaa mihinkään. Saatika alkaa vääntämään Rankkurin kanssa. Ei riitä mielenkiinto eikä aika. Kunhan heitin löylyä höyrypäälle.

Juu ei tunnu mielenkiintoa eikä aikaa löytyvän :lol2: Mulla ei toistaseks höyryä mikään, mitenkähän mahtaa olla asianlaita siellä päässä?

Niin, oon kade kun ei ole omaa ketjua mielipahan purkamiseen kuten siulla ;)

Mä ehdotin että voitte perustaa sen mielipaha-ketjun niin ei tarvi tuolla teidän naiivilla off-topicilla pilata parin sivun välein ketjua.

Rankkuri, tiedän, että pystyt pitämään itse puoliasi, mutta rupeaa noi tyhjänpäiväiset postaukset potuttamaan.

Joo, eipä mitään :D hauskahan se on, että löytyy näin päivällä muitakin tolkun ihmisiä!

..Kunhan heitin löylyä höyrypäälle..

Koska tuo näyttää olevan mm. sinun ainoa tarkoituksesi, niin voisitko mennä tekemään sitä jonnekin muualle? Tähän on taas tullu parille viime sivulle aika vähän itse asiaa..

edit.

kyllä tän päivän alotus oli ihan lupaava, muutaman mielenkiintosen jutun postasin heti aamusta.

onneks nää pari veijaria pisti kuitenkin ketjun oikealle tollalleen ja toi rakentavaa dialogia peliin.

Joo kyllähän sitä löytyy, mut en ehtiny vielä kelata tarpeeksi taaksepäin..:D

Koska tuo näyttää olevan mm. sinun ainoa tarkoituksesi, niin voisitko mennä tekemään sitä jonnekin muualle? Tähän on taas tullu parille viime sivulle aika vähän itse asiaa..

kyllä tän päivän alotus oli ihan lupaava, muutaman mielenkiintosen jutun postasin heti aamusta.

onneks nää pari veijaria pisti kuitenkin ketjun oikealle tollalleen ja toi rakentavaa dialogia peliin.

Joo kyllähän sitä löytyy, mut en ehtiny vielä kelata tarpeeksi taaksepäin..

joo, eihän sitä tän rakentavan ja eteenpäin vievän dialogin alta oikein ehdi noita triviaaleja off-topiceja aina huomaamaan :D

Koska tuo näyttää olevan mm. sinun ainoa tarkoituksesi, niin voisitko mennä tekemään sitä jonnekin muualle?

Onhan se tietty törppöä puhua pääosin aiheen vierestä, pahoittelut siitä. Modet modatkoon, jos katsovat tarpeelliseksi. Kiihkomielet vaan ovat niin hauskoja, etytä ei malttanut...

Jotta ei jää väärää käsitystä, niin mamu-asiassa en missään nimessä ole Rankkurin "vastapuolella".

Onhan se tietty törppöä puhua pääosin aiheen vierestä, pahoittelut siitä. Modet modatkoon, jos katsovat tarpeelliseksi. Kiihkomielet vaan ovat niin hauskoja, etytä ei malttanut...

Jotta ei jää väärää käsitystä, niin mamu-asiassa en missään nimessä ole Rankkurin "vastapuolella".

Joko postaat sen kohdan, jossa väitin mamujen olevan ainoa syy hollantilaisten muuttoon? Vai luikitko "huumorin" ja "hassuttelun" taakse vai seisotko sanojesi takana?

Joko postaat sen kohdan, jossa väitin mamujen olevan ainoa syy hollantilaisten muuttoon? Vai luikitko "huumorin" ja "hassuttelun" taakse vai seisotko sanojesi takana?

Mitä sie lässytät postauksista, jotka eivät tuo lisää asiaa ketjuun, kun itsekin niitä viljelet jatkuvasti. Vai onko tämä joku egonpönkitysyritys, jolla osoitat olevasi tämän hiekkalaatikon kunkku :zzzz:

Kun lukee sinun kirjoituksia ja laskee 1+1, niin ei jää paljoa arvailuille varaa. Siinä ei siun jälkisaivartelu paina enää mitään. Voit postata kohdan itsekin. Siun "palstapoliisivaltuudet" eivät valitettavasti päde tänne asti, joten jätä tuo uhoaminen ja postaa vaikka mamu-uutinen ja tuota sitä asiaa ketjuun.

Mitä sie lässytät postauksista, jotka eivät tuo lisää asiaa ketjuun, kun itsekin niitä viljelet jatkuvasti. Vai onko tämä joku egonpönkitysyritys, jolla osoitat olevasi tämän hiekkalaatikon kunkku :zzzz:

Miksen lässyttäis kun kaikilla muillakin tuntuu olevan se päällimmäisenä mielessä. Mä sentään väliin postaan asiaan niinku sinäkin, eiku ethän sä postaakaan muutaku offia. Ihanku sulla rupeis menee hermot siellä? Eiks tää ollukaan hauskaa heittää vettä myllyyn vai miten se oli :lol2: ei kato pidä heittää löylyä, kun ei sanalliset valmiudet siihen riitä.

Kun lukee sinun kirjoituksia ja laskee 1+1, niin ei jää paljoa arvailuille varaa. Siinä ei siun jälkisaivartelu paina enää mitään. Voit postata kohdan itsekin.

En voi, koska sellaista kohtaa ei ole ja tiedät itsekin puhuneesi paskaa siinä asiassa. Sen pystyy jokainen lukemaan täältä. Niinkuin monesti aikaisemminkin niin kovat on puheet, mutta harmaat on pallit.

Siun "palstapoliisivaltuudet" eivät valitettavasti päde tänne asti, joten jätä tuo uhoaminen ja postaa vaikka mamu-uutinen ja tuota sitä asiaa ketjuun.

Edelleen ne, jotka valittavat siitä mitä tänne postataan tai mitä tänne pitäisi postata eli leikkivät tuota palstapoliisia on joku täysin muuta taho kuin minä (shifu esimerkkinä todellisesta palstapoliisista). Mutta pidä sä kiinni tosta palstapoliisijutusta ja usko oikein lujasti siihen niin se muuttuu varmasti todeksi. Ne joilla ei vitutus oo viel sumentanu lukutaitoa pystyy näkemään täältä ketkä yrittää päättää mitä tänne saa postata ja mitä ei.

Eikai uutista voi tänne postaa? Shifu rupee kyynelehtii jos mä semmosta tekisin ja sit voitais taas käydä tää "keskustelu" uusiks.

Kun lukee sinun kirjoituksia ja laskee 1+1, niin ei jää paljoa arvailuille varaa. Siinä ei siun jälkisaivartelu paina enää mitään. Voit postata kohdan itsekin. Siun "palstapoliisivaltuudet" eivät valitettavasti päde tänne asti, joten jätä tuo uhoaminen ja postaa vaikka mamu-uutinen ja tuota sitä asiaa ketjuun.

Äsken sulla oli kyllä aikaa ja kiinnostusta lässyttää siitä kuinka Rankkuri sun mielestä väitti mamujen olevan ainoo syy hollantilaisten maastamuuttoon. Nyt kun pitäs perustella omat väitteet niin yllättäen ei enää kiinnostakaan koko juttu, kunnes kohta taas tuut valittamaan väärästä keskustelusta ja offtopicista.

:lol2: keep up the good work...

Tässä vielä teidän seurakunnalle ruodittavaksi, että mikäköhän se mahtoi rankkurin mielessä olla:

Mikäköhän ajaa hollantilaisia pois kotimaastaan? nopeimmalle papukaijamerkki.

Lo-pe-ta se tyh-jän-päi-väi-nen pas-kan-jau-ha-mi-nen, kii-tos.

Joo, jatkakaa te sitä. Jos jotain muutosta mamu-asiaan haluaa, niin se ei onnistu postaamalla tähän ketjuun uutisia ja taivastelemalla niitä. Sama energia muualle, niin jotain hyvin pientä voisi tapahtua. Täällä menee täysin hukkaan.

[venom];2958377 sanoi:
Äsken sulla oli kyllä aikaa ja kiinnostusta lässyttää siitä kuinka Rankkuri sun mielestä väitti mamujen olevan ainoo syy hollantilaisten maastamuuttoon. Nyt kun pitäs perustella omat väitteet niin yllättäen ei enää kiinnostakaan koko juttu, kunnes kohta taas tuut valittamaan väärästä keskustelusta ja offtopicista.

yllättävän monesti se väsymys ja jaksamattomuus iskee näihin kavereihin just tossa vaiheessa...tosi omituista...kaikki tietysti uskoo, et kyse on vaan väsymyksestä :lol2: ei esimerkiksi siitä että tuli puhuttua pikkasen skeidaa...

Multivita
keep up the good work...

mihinkä ne jauhot menikään? suuhun?

Joo, jatkakaa te sitä. Jos jotain muutosta mamu-asiaan haluaa, niin se ei onnistu postaamalla tähän ketjuun uutisia ja taivastelemalla niitä. Sama energia muualle, niin jotain hyvin pientä voisi tapahtua. Täällä menee täysin hukkaan.

Ei pitäisi syöttää trollia, mutta antaa nyt mennä. Siis noilla sun kommenteillako sitä muutosta sitten saadaan aikaiseksi? Huomaatko itse, miten ristiriitaisia postauksesi ovat?

Tässä vielä teidän seurakunnalle ruodittavaksi, että mikäköhän se mahtoi rankkurin mielessä olla:

Jep. Siinä ilmiselvästi sanotaan, että mamut ovat ainoa syy. Taitaa olla itsehillinnän lisäksi lukutaito kadoksissa tällä hetkellä?

Mutta tällä sun vuodatuksella muutos tapahtuu viimeistään huomenna :lol2:

orsilla
Ei pitäisi syöttää trollia, mutta antaa nyt mennä. Siis noilla sun kommenteillako sitä muutosta sitten saadaan aikaiseksi? Huomaatko itse, miten ristiriitaisia postauksesi ovat?
ei se näe ku vituttaa liikaa ja toisaalta sitä ei voi myöntää, koska silloin myöntäisi kusipäisen Rankkurin olevan oikeassa. Ennemmin pidetään kiinni hamaan tappiin asti omista houraiiluista ja tehdään itsestä pelle. Ei kukaan huomaa, että puhun ristiin, ei kukaan huomaa, ei varmasti....vai mitä Multivita?

Back
Ylös Bottom