Sie oot kyllä todella putkinäköinen yhden asian mies.
pillu on myös lähellä sydäntä.
Jos olisit edes hieman kärsivällinen ja ajattelisit kiihkoilun sijaan, niin olisit tajunnut sen, että en mie missään nimessä kiistä sitä, että hollantilaiset muuttavat myös mamujen takia.
tämä kävi hyvin selvästi esille viestistäsi :thumbs:
Sinun viestissäsi oli selkeä oletus, että mamut ovat ainoa syy.
siinä ei ollu mitää oletusta vaan pelkkä kysymys. sinä muodostit oletuksen päässäsi perustuen mun kantaan näissä asioissa.
Tuossa uutisessa ajan hengessä jätettiin tietysti mamut mainitsematta, mutta sinulta kiihkomieleltä jäi silti muut mainitut syyt täysin huomiotta. Tai toki kaikki johtuu mamuista, myös tilan puute Hollannissa.
näinkö sanoin postissani. lainaatko nuo kohdat tähän?
Ja kun toitotat kontribuutiota, niin mietihän omaasi tälle ketjulle. Linkkaat kyllä jatkuvasti asiaa, mutta tuo kusipäinen asenteesi tapaan "voi voi, tuliko paha mieli" ynnä muut lapsellisuudet ovat muovanneet tästä ketjusta siulle oman leikkipaikan, jossa voit jatkaa sekoiluasi. Hyvä niin! Piristää varmasti monen muunkin päivää.
minä en toitota, shifu ja big evil toitottivat sitä. ihmettelen vain miksi mun pitäis sitä tuoda kun te "vastapuolella" olevatkaan ette sitä tee.
kuvittelitko todella, että tuolla asenteella, jolla esim. sinä tänään keskustelin avasit saa kohdakseen mitään muuta kuin kusipäisyyttä? kyllä sä saat ihan itseäsi kiittää siitä ,millä tavalla mä sulle kirjoitan.
te kaikki mielenne pahoittaneet voitte perustaa sen rankkurin yletön kusipäisyys-ketjun jonnekin jossa voitte kollektiivisesti purkaa toisianne ja pahaa mieltänne mun ilkeydestä johtuen. tässä ketjussa tää asia on käsitelty aika moneen kertaan aika monen muunkin taholta. tai sitten voi ihan tuonne mun profiiliin käydä purkamassa tuntojaan jos siltä tuntuu niin ei tarvitse aina parin sivun välein palata siihen kuinka aikuiset miehet pahoittaa mielensä kyyneliin saakka keskustelupalstalle kirjotetuista jutuista.
Sie oot kyllä todella putkinäköinen yhden asian mies.