Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rikastuksen pelossa Ruotsissa kielletään käteisen käyttö kaupoissa.
Ruotsalaisviranomainen: Käteinen pois kaupoista
Suosittelen kaikkia käymään Kävelemässä rautatieaseman läpi lauantai-iltana klo 22-24. Vetää aika hiljaseks. Tulkaa vaikka kertoo mitä näitte.
Mamuja, 15v suomalaisten supermeikkipissisten kanssa. Hirvee mölyyminen ja erittäin likainen ilmapiiri. Muutama dena toki pyörii myös.
En nyt halua vaikuttaa mokuttajalta mutta viimeksi kun olin rautatieasemalla, selvästi suurin osa vittumaisista henkilöistä puhui suomea...
Okei, otetaan raaka linjaus, mulla ei oo ikinä ollut ongelmia mamujen kanssa jotka puhuvat jotain eurooppalaista kieltä. Tosin tosta kyllä seuraa että yleensä ovat sitten opiskelemassa tai töissä, tais olla melko turha postaus tämä. :D
Euroopan sisäisessä maahanmuutossahan ei sitä ongelmaa ole, vaan esimerkiksi Somaliasta saapuvalla porukalla. Kun ihmiset eivät osaa/halua sopeutua, niin homma menee aika äkkiä sossun kautta elämiseen ja ehkä jopa rikosten tekemiseen.
Ulkolinja: Lapset, jotka Eurooppa unohti | Toista | Yle Areena | yle.fi
En tiedä onko jo ollut täällä, mutta ihan mielenkiintoinen pätkä noista romanikerjäläisistä.
Rasisti!Sen olen huomannut useissa tummissa miehissä varsinkin somaleissa, että he eivät kovin paljon mielestäni arvosta naisia.
Heidän kulttuurissaan naiset ovatkin alemmassa esemassa kuin meillä. Se on monesti ravintolassa pänninyt, kun nätisti kieltäydyn iskuyrityksestä niin sana EI tunnu menevän perille ja lopulta pitää sanoa pahasti, että pääsee henkilöstä eroon. Toki täällä Suomessa on paljon hyviä ja fiksuja maahanmuuttajia ja pitääkin olla, mutta nämä somalimiehet on jotenkin alkanut ärsyttään.
IL sanoi:Niklas Herlin ryöstettiin väkivaltaisesti Helsingissä
Herlin kaadettiin maahan ja ryöstäjät potkivat häntä. Herliniltä vietiin yhteensä 120 dollarin arvosta rahaa.
Poliisi sai ulkomaalaiset ryöstäjät myöhemmin yöllä kiinni.
Herlin vahingoittui yhteenotossa sairaalakuntoon.
- Polvilumpioni halkesi ja jalkani on kipsissä, Herlin kirjoittaa Uudessa Suomessa.
Poliisi tiedotti aiemmin perjantaina, että kaksi 16-20 -vuotiasta nuorukaista on otettu kiinni epäiltyinä ryöstöistä Helsingissä.
Herlin viittaa tähän uutiseen kertoessaan tapauksesta lehdessä.
Poliisi on esittänyt nuorukaiset vangittaviksi viikonlopun aikana. Herlin kirjoittaa, että nuorukaisten varsinainen vangitsemisperuste on ryöstö, jonka uhrina hän itse oli.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/90129-niklas-herlin-hakattiin-kadullaUusi Suomi sanoi:Herlinin kimppuun kävi kaksi nuorta Romanian romania, joita epäillään myös neljästä vanhuksiin kohdistuneesta ryöstöstä.
Tuhkapilven synnyttämä vitsiryhmä kasvaa Facebookissa räjähdysmäisesti Jopas on mokuttajien älymystön syytämä huumorin keinoin tapahtuva kritiikki aivan älyttömän laadukasta. Perustuu vielä isäm maan puollustajiin, joka on täysin parodiana tehty eikä muutenkaan käsittele suoranaisesti rasisteja, vaan ylipäätään kaikkea "suomalaisjunttiutta."