Vihaatko Suomalaisuutta?
Määrittele suomalaisuus? Haluaisin myös kuulla, mikä tuossa Maken viestissä oli sitä vihaa. Vai menikö tuo sarkasmi ohi ja se, mihin sillä viitattiin?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihaatko Suomalaisuutta?

Oletko naapuri, kun et ymmärrä sarkasmia? Menee jo harvinaisen jäätäväksi, kun kirjoitukseni ilmennyttyä sarkasmin hengessä väsätyksi - jopa allekirjoittaneen itsensä paljastamana - joku tulee ja kysyy suhtautumisestani suomalaisuuteen noin yleisellä tasolla.Vihaatko Suomalaisuutta?
Oletko naapuri, kun et ymmärrä sarkasmia? Menee jo harvinaisen jäätäväksi, kun kirjoitukseni ilmennyttyä sarkasmin hengessä väsätyksi - jopa allekirjoittaneen itsensä paljastamana - joku tulee ja kysyy suhtautumisestani suomalaisuuteen noin yleisellä tasolla.
Montakohan suomalaista kandidaattia olisi löytynyt vastaavalla työkokemuksella ja koulutuksella tuohon hommaan? On se todella väärin kun hakijoista pätevimmät valitaan töihin![]()
Vastaappa Rankkuri itse kysymykseen "vihaatko suomalaisuutta ?" Muista että Thors, yle, viherpiipertäjät, suomenruotsalaiset, verot, loskakelit yms yms on osa tämän hetken suomalaisuutta. Aika vitun tyhmä kysymys ;)
Eli voi toistaa S-kolmosen kysymyksen, määrittele suomalaisuus.
edit: btw, hyvännäköinen nainenhan tuo on, aika vitun puusilmäisiä rasisteja olette jos ette tuota nää :D (tämä ei ollut Rankkurille)
Oletko naapuri, kun et ymmärrä sarkasmia? Menee jo harvinaisen jäätäväksi, kun kirjoitukseni ilmennyttyä sarkasmin hengessä väsätyksi - jopa allekirjoittaneen itsensä paljastamana - joku tulee ja kysyy suhtautumisestani suomalaisuuteen noin yleisellä tasolla.
Sähän olit sinne poliisikouluun menossa? Onneksi pääset sitten siihen todellisuuteen kiinni. Kenties se sarkasmi ei enää niinkään kiinnosta.
Kyllä mä olen ollut aivan riittämiin tekemisissä pakolaisten ja nimenomaan sen pohjasakan kanssa tässä menneinä vuosina. Tällä hetkellä ihan jv-hommissa, joten valistusta en kaipaa. Mä en nyt muutenkaan ymmärrä, mitä tekemistä mun koulutusaikeilla on Counterfeithin älyttömän vedon kritisoimisen kanssa? Ei se mun asenne ole maahanmuuttajia kohtaan tästä mihinkään muuttunut, vaikka paljon vakavaa häröilyä aiheuttavatkin aina teräaseilla heilumisesta yleiseen vittuiluun. Asiakkaat hoidetaan kuitenkin tilannesidonnaisesti, emmä lähde lajittelemaan porukkaa eri leireihin kansallisuuden mukaan. Kyllä taas on keskustelu lähtenyt väärään suuntaan, jos naureskelen uutisankkuriin kohdistuneelle solvaukselle ja heti ilmestyy joku, joka alkaa saarnata "kyllä sä poika vielä opit"-höpinöitä.Sähän olit sinne poliisikouluun menossa? Onneksi pääset sitten siihen todellisuuteen kiinni. Kenties se sarkasmi ei enää niinkään kiinnosta.
"kyllä sä poika vielä opit"-höpinöitä.
Suomi ja Ruotsi ovat EU:n auliimpia hyväksymään turvapaikanhakijoiden perheiden yhdistämiset ilman hakijan tai tulijan toimeentulovaatimuksia.
Perheenyhdistämisen EU-direktiivi vapauttaa pakolaiset toimeentulovaatimuksista, mutta Suomi ei edellytä toimeentuloa myöskään henkilöiltä, joiden katsotaan tarvitsevan toissijaista ja humanitaarista suojelua.
Kommenttina tähän, että hyväksyykö yhteiskunta tosiaan?- Heillä ei ole mitään huolto- tai asuntovaatimusta, kun haetaan perheenjäseniä tänne. Yhteiskunta hyväksyy sen, että elätetään se loppuperhe, joka tulee Suomeen, Maahanmuuttoviraston ylitarkastaja Joni Länsivuori sanoo.
Tottakai maksaa, miksei maksaisi. Eihän se ole keneltäkään pois ja kyllähän meillä on varaa. Ja ai niin, ei se tosiaan oo meiltä pois ku VALTIO maksaa...jep, äänestetään ihmeessä RKP:tä ja Vihreitä!Suomi maksaa ainoana EU-maana myös perheenjäsenten lennot pohjoiseen.
Juuri tällaiset idioottimaisuudet vievät pohjaa asialliselta maahanmuuttokritiikiltä.VITTUSAATANA!
nelosellakin naapuri uutisankkurina jo.

Juuri tällaiset idioottimaisuudet vievät pohjaa asialliselta maahanmuuttokritiikiltä.
Montakohan suomalaista kandidaattia olisi löytynyt vastaavalla työkokemuksella ja koulutuksella tuohon hommaan? On se todella väärin kun hakijoista pätevimmät valitaan töihin![]()