Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Vihaatko Suomalaisuutta?
Oletko naapuri, kun et ymmärrä sarkasmia? Menee jo harvinaisen jäätäväksi, kun kirjoitukseni ilmennyttyä sarkasmin hengessä väsätyksi - jopa allekirjoittaneen itsensä paljastamana - joku tulee ja kysyy suhtautumisestani suomalaisuuteen noin yleisellä tasolla.

Oletko naapuri, kun et ymmärrä sarkasmia? Menee jo harvinaisen jäätäväksi, kun kirjoitukseni ilmennyttyä sarkasmin hengessä väsätyksi - jopa allekirjoittaneen itsensä paljastamana - joku tulee ja kysyy suhtautumisestani suomalaisuuteen noin yleisellä tasolla.

No mikäs siinä on kysyessä? Eikai se ny noin kamalaa ole?

Montakohan suomalaista kandidaattia olisi löytynyt vastaavalla työkokemuksella ja koulutuksella tuohon hommaan? On se todella väärin kun hakijoista pätevimmät valitaan töihin :)

Mikä helvetin Harvardi? Kansakoulun käyny perusläski Kalevi voittaa aina menne tulle tollaset.

Perkeleen kauanhan toi akka on nelosella ollut jo. Syvällä on neekerijuuret Suomessa. On muuten hyvä et sanaa naapuri aletaan käyttää taas.

Vastaappa Rankkuri itse kysymykseen "vihaatko suomalaisuutta ?" Muista että Thors, yle, viherpiipertäjät, suomenruotsalaiset, verot, loskakelit yms yms on osa tämän hetken suomalaisuutta. Aika vitun tyhmä kysymys ;)

Eli voi toistaa S-kolmosen kysymyksen, määrittele suomalaisuus.

edit: btw, hyvännäköinen nainenhan tuo on, aika vitun puusilmäisiä rasisteja olette jos ette tuota nää :D (tämä ei ollut Rankkurille)

Vastaappa Rankkuri itse kysymykseen "vihaatko suomalaisuutta ?" Muista että Thors, yle, viherpiipertäjät, suomenruotsalaiset, verot, loskakelit yms yms on osa tämän hetken suomalaisuutta. Aika vitun tyhmä kysymys ;)

Eli voi toistaa S-kolmosen kysymyksen, määrittele suomalaisuus.

edit: btw, hyvännäköinen nainenhan tuo on, aika vitun puusilmäisiä rasisteja olette jos ette tuota nää :D (tämä ei ollut Rankkurille)

En vihaa suomalaisuutta, oon ylpeä suomalaisuudesta. Thors ja muut vamma-apinat (eihän suomenruotsalaisissa mitää vikaa oo, olenhan sellainen itsekin) on osa suomalaista yhteiskuntaa, mutta eivät kyllä vähimmässäkään määrin määrittele ainakaan minulle suomalaisuutta.

Suomalaisuus on mulle ylpeyttä omasta maasta, sen historiasta, siitä miten tää mää on rakennettu. Siks tää nykymeno vituttaaki.

Ja vaikka toi ei ollu mulle ni ei toi ny saatana mikää hyvännäkönen oo. Onhan neekereissäki hyvännäkösiä, mutta toi ei kyl siihen kategoriaan putoo sit millään.

Sähän olit sinne poliisikouluun menossa? Onneksi pääset sitten siihen todellisuuteen kiinni. Kenties se sarkasmi ei enää niinkään kiinnosta.

Sähän olit sinne poliisikouluun menossa? Onneksi pääset sitten siihen todellisuuteen kiinni. Kenties se sarkasmi ei enää niinkään kiinnosta.

Jep, kyllä se kun tekee keikkaa kerran päivässä vastaanottokeskukseen apinoita rauhottamaan niin saattaa karistaa sarkasmin. Ainakin mun tuntemat poliisit on vähintään yhtä nuivia ku allekirjoittanutki.

Kyllä mä olen ollut aivan riittämiin tekemisissä pakolaisten ja nimenomaan sen pohjasakan kanssa tässä menneinä vuosina. Tällä hetkellä ihan jv-hommissa, joten valistusta en kaipaa. Mä en nyt muutenkaan ymmärrä, mitä tekemistä mun koulutusaikeilla on Counterfeithin älyttömän vedon kritisoimisen kanssa? Ei se mun asenne ole maahanmuuttajia kohtaan tästä mihinkään muuttunut, vaikka paljon vakavaa häröilyä aiheuttavatkin aina teräaseilla heilumisesta yleiseen vittuiluun. Asiakkaat hoidetaan kuitenkin tilannesidonnaisesti, emmä lähde lajittelemaan porukkaa eri leireihin kansallisuuden mukaan. Kyllä taas on keskustelu lähtenyt väärään suuntaan, jos naureskelen uutisankkuriin kohdistuneelle solvaukselle ja heti ilmestyy joku, joka alkaa saarnata "kyllä sä poika vielä opit"-höpinöitä.

Suomi noudattaa EU:n vapainta perheenyhdistämispolitiikkaa
Aamulehti.fi | Uutiset | Suomi noudattaa EU:n vapainta perheenyhdist

Suomi ja Ruotsi ovat EU:n auliimpia hyväksymään turvapaikanhakijoiden perheiden yhdistämiset ilman hakijan tai tulijan toimeentulovaatimuksia.

Perheenyhdistämisen EU-direktiivi vapauttaa pakolaiset toimeentulovaatimuksista, mutta Suomi ei edellytä toimeentuloa myöskään henkilöiltä, joiden katsotaan tarvitsevan toissijaista ja humanitaarista suojelua.

- Heillä ei ole mitään huolto- tai asuntovaatimusta, kun haetaan perheenjäseniä tänne. Yhteiskunta hyväksyy sen, että elätetään se loppuperhe, joka tulee Suomeen, Maahanmuuttoviraston ylitarkastaja Joni Länsivuori sanoo.
Kommenttina tähän, että hyväksyykö yhteiskunta tosiaan?

Suomi maksaa ainoana EU-maana myös perheenjäsenten lennot pohjoiseen.
Tottakai maksaa, miksei maksaisi. Eihän se ole keneltäkään pois ja kyllähän meillä on varaa. Ja ai niin, ei se tosiaan oo meiltä pois ku VALTIO maksaa...jep, äänestetään ihmeessä RKP:tä ja Vihreitä!

pisti kyll vähä tuumailemaan nuo videot. varsinkin vika. että aika kultalusikka suussa tässä elellää vaikka työtön olenkin enkä rikkaasta perheestä. sais mokuttajat hävetä itseään ja PALJON!

Ja ennenkaikkea se, että sitä ei ole missään lotossa voitettu. Vaan sen on edelliset sukupolvet verellä ja työllä lunastanu!

On se Marcus Corvinus ovela kaveri:)
Osaa kirjoittaa asiat niin ,että ovat suoria provoja / vittuiluja, mutta eivät kuitenkaan ihan niin paljon etteikö niitä voisi jälkeenpäin kääntää sarkasmiksi :D

Juuri tällaiset idioottimaisuudet vievät pohjaa asialliselta maahanmuuttokritiikiltä.

:lol2::hyvä::lol2:

Montakohan suomalaista kandidaattia olisi löytynyt vastaavalla työkokemuksella ja koulutuksella tuohon hommaan? On se todella väärin kun hakijoista pätevimmät valitaan töihin :)

No eipä tunnu kovin järkevältä nekrulta jos noilla meriiteillä suuntaa nelosen uutisankkuriksi.

Back
Ylös Bottom