Juu, se on aika hyvä kun käyttää teräasetta erityisen julmasti ja nöyryyttävästi, niin ei silti ees puolta maksimista.
Ehkä ne ei tienny että niin ei saa Suomessa tehdä? Tai jotenki kävi sellanen kulttuurienvälinen väärinkäsitys,
että ne luuli että se nainen haluaa sitä? Kyl raiskaustuomioissa ei ihan heti lieventävät asianhaarat lopu.
Mä oonkin ihmetelly et mihin seksideitti-puolelta on S-L hävinny mut täälhän se. :D hyvät tekstit kaikilla vaikken vitullakaan jää pitemmäksi aikaa kun alkoi vituttaa niin helvetisti.
Yksin asuva suomalainen isoäiti saa kuukaudessa kansaneläkettä 550 euroa. Vaikka hän on kasvattanut Suomeen työvoimaa, isoäidin eläke ei poikkea satunnaisen kerjäläisen peruspalkasta.
Minkä ihmeen takia mä en tajua tätä isoäiti-paskaa?
Eikö maassa pitäisi olla maan tavalla, kysyy demarien puheenjohtaja Jutta Urpilainen.
Tässä olis hyvä paikka Jutalle ja SDP:lle kerätä kivasti kannattajia. Tosin siihen se jäiskin, mut kuitenkin.
Jamin teksti on juuri sitä mikä vituttaa kaikista eniten. Pitäis vaan olla niin vitun suopeaa, yksikin rikos ja varsinkin lapsiin kohdistuva sellanen on liikaa jo. No nyt niitä on "hiukan" enempi kuin yksi jo, lopetetaan paskanjauhanta ja ollaan sitten rasisteja. Vittuako ketään maailmalla kiinnostaa lyödäänkö mamut pihalle vai ei, tai no varmaan kiinnostaa, mut tuskin olis ollut pahitteeks ees hiukan järkevämpi "turvapaikkojen" jakelu.
Ontopic. Salilla käy useita jotain polakkeja, yks on olevinaan ihan mukava. Heikkoja kaikki tosin. Hiukan kyl pelottaa yksin jäädä salille myöhään illalla parin paviaanin kanssa, isompi mä oon ei siinä mitään. Ei sitä ikinä tiedä, se tässä nykypäivänä on. Pikkupoikana saatto juosta kotikadulla pili paljaana kesäpäivänä mut entäs nyt. Saattoi juosta metsissä pili pal...