Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kiitos.
Onnittelut sinulle siitä että taisit itse aika monta ydintä löytää. Tarkoitus kun ei sinänsä ollut suoraan puolesta tai vastaan sanoa, vaan lähinnä kommentoida sitä että alkaa tuo maahanmuuttokriittisyys menemään jo vähän naurettavuuksiin kun pitäisi ilmeisesti ruokakin olla kortilla. Et varmaan ehtinyt tätä asiaa tarkemmin ajatella. Ehkäpä sinulla oli liian kiire miettiä vitsikkäitä anekdootteja maahanmuuttoministeristä.

Sinänsähän se on lystikästä, maahanmuuttoreformihöpinät nääs. Se kun on suurimmaksi osaksi äänekkään vähemmistön puuhaa näissä merkeissä. Kärsivät suomalaiset nuoret miehet (näin kärjistäen) vinkuvat foorumeilla kuinka punavihreä kettutyttöliike haukkuu rasistiksi joka lähtöön. Se on kuulemma tahditonta ja argumentointi on heikkoa. Kunhan vain nyt punavihreä hippikollektiivi keksii jonkun yhtä nasevan valttikortin kuin maahanmuuttoministerin haukkumisen änkyttäväksi lehmäksi niin eiköhän se juna sieltä asemalta lähde.

Jos nyt jotain mielipidettä kaipaat (mitä epäilen suuresti, tai luultavasti se ei miellytä koska se ei sisällä maahanmuuttoministerin ala-arvoista herjaamista), niin en kyllä itseäni ihan heti lähtisi mokuttajaksi sanomaan. Se taitaa kyllä olla sinulle yhdentekevää. Turha siitä kai on sen enempää todeta, sinulla on varmaan liian kiire pahoittaa mielesi ajatellen sitä pöyristävyyttä, että joku pakolainen tekee liikaa ruokaa.

Minulle tuo ruokajuttu antoi hyvän kuvan (samoin eilinen MOT) mikä on perus maahanmuuttaperheen tilanne nykysuomessa. Ei huono, suorastaan ylellinen!! Miten vitussa on mahdollista että samalla kun omat vanhuksemme makaavat tuntikausia paskat housuissa hoitajapulan takia, nuoriso voi huonosti jne jne jne on mahdollista syytää älyttömiä määriä rahaa vastikkeetta maahanmuuttajille niinkin paljon että heillä on varaa pitää yllä moista elintasoa että tilataan syyriasta asti helvetti 11 henkilön istuttava kamelin munakarvoista käsin kudottu sohva?? Ja sossusta tulee diskorahaa niinkin paljon ylimääräistä että ihan vain kaiken varalta kokkaillaan yli tarpeen joka kerta siltä varalta että tulee vieraita kylään? Kyllähän sitä itsekin joskus laittaa ruokaa roskiin, mutta ei me nyt muijan kanssa helvetti kokata sapuskaa joka aterialla reilusti yli tarpeen siltä varalta jos sattuu vieraita tulemaan ja sitten laiteta roskiin kun ei tullutkaan!! Onko kohtuutonta vaatia hieman matalampaa elintasoa maahanmuutaajille? Ei mun mielestä ole. Saattaisi jopa pikkuisen kannustaa siihen kielen oppimiseen ja töiden hakemiseen kun huomaa että diskoraha riittää juuri ja juuri ruokatarpeisiin jos oikein säästeliäästi elää.
Mutta ei, lyödään monta tonnia vastikkeetonta rahaa kouraan, puhelimet, telkkarit, kalusteet ja systeemit valmiiksi. Kuinka vitun idiootti pitää olla että luulee tollasen rahan syytämisen kannustavan ketään tekemään yhtään mitään? Lisäksi vielä sallitaan KHO:n päätöksellä tuollainen törkeä kusettaminen mitä eilen MOT:n esimerkissä oli. Hieman pistää vituttamaan!

Minusta on mukava nähdä sellaisia mamuja jotka ovat onnistuneesti integroituneet Suomalaiseen yhteiskuntaan sen pelisäännöillä, heitä vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Tuki/muut huijarit, loisijat ja rikoksiin syyllistyvät mamut pitäisi pistää takaisin sinne mistä tulivatkin.

Jos katsoit tuon MOT:n jutun loppuun asti, niin siinähän sanottiin, että se somalinainen, josta tuossa KKO:n jutussakin oli kyse, on tällä hetkellä töissä vanhainkodissa.

Aika kalliiksi tuli tuo integroiminen, mutta ko. henkilö päätyi lopulta töihin juuri sille alalle, minne sen työvoimapulan on ennustettukin iskevän.

MOT-ohjelmassa kerrottiinkin (jo aiemmin tiedetty) tosiasia, että yli viidennes (n. 22%) Ruotsin koko bruttokansantuotteesta menee maahanmuuttotoimintaan. Mielestäni tämä ei kuitenkaan ole kohtuutonta, sillä maahanmuuttajissa, etenkin afrikkalaisperäisissä tummissa, piilee valtava potentiaali ja nämä kultamunat vain odottavat kuoriutumistaan. Maahanmuuttajat ovat suunnaton rikkaus Suomen kansalle!

Jos katsoit tuon MOT:n jutun loppuun asti, niin siinähän sanottiin, että se somalinainen, josta tuossa KKO:n jutussakin oli kyse, on tällä hetkellä töissä vanhainkodissa.

Aika kalliiksi tuli tuo integroiminen, mutta ko. henkilö päätyi lopulta töihin juuri sille alalle, minne sen työvoimapulan on ennustettukin iskevän.

Katsoin kyllä loppuun asti, pisteet kotiin siitä että on nykyään töissä. Oikeuden päätös oli kuitenkin mun mielestä väärä ja mamumammalla olisi pitänyt maksaa kusettamansa rahat takaisin Suomen valtiolle. Ohjelman lopussa ikäänkuin annettiin anteeksi tämä kohtuu suuren rahamäärän kusettaminen, se mamma kun on nykyään töissä.

-Mitäpä jos täysin kiihkottomasti kysyn pari hyvin yksinkertaista kysymystä tähän islaminuskoisten maahanmuuttoon liittyen? Pystytkö yhtä kiihkottomasti ja asiallisesti niihin vastaamaan? No, yritetään...

- Mihin eurooppalaiseen valtioon somaliasta taikka lähi-idän alueelta tulleiden muslimien sopeuttaminen on onnistunut edes välttävästi, eli siten, ettei paikallinen syntyperäinen väestö ole kokenut heitä millään tavoin rasitteeksi/haitaksi, vaan pikemminkin voimavaraksi?
- Mitä positiivista on seurannut heidän maahanmuutostaan yhteenkään eurooppalaiseen valtioon? Onko kyseisten maiden talous parantunut, työllisyys lisääntynyt tai jotain ihan muuta positiivista ollut seurauksena?
- Mitä positiivista uskot suomelle tapahtuvan kyseisten kansalaisuuksien jatkuvasti lisääntyvästä maahanmuutosta? Onko heistä esim. työvoimapulan (minkä?) ratkaisuksi?

Nämä kysymykset siksi, mun makuun tuo sun ivallisesti heittämä lausahdus (alla lainattuna) on ikävä kyllä melko lähellä totuutta. Kyllähän se vaikutus on ollut mun makuun (ja aika monen muunkin) kaikkea muuta kuin positiivinen jokaisessa eurooppalaisessa valtiossa, johon nuita mainitsemiasi ryhmiä on suomea pitempään vastaanotettu. Miten suomi tekisi poikkeuksen tuohon sopeuttamiseen? Mitkä ovat ne salaiset keinot, jotka suomella on käytössä mitä muilla ei ollut?

"Ongelma tässä keskustelussa on se, että jos ei se oikea totuus maistu, että muslimit ja neekerit ovat ehdoitta kaiken pahan alku ja juuri, Suomi -ja koko maailma - on ihan just jäämässä niiden murskaavan ikeen alle, olet mokuttaja ja runkku. Mee ottaa thorstilta suihin. Aivan turha yrittää väliin ehdottaa, että mietitääs vielä, osoittavatko kaikki todisteet todellakin kiistattomasti tämän maailmanlopun skenaarion suuntaan?"

Hmmm... Tuota mun viestiä 21457 oli kyllä Poro72:n viesti, josta myös tuo mun lainaus oli. Ilmeisesti Poro sen poisti tai jotain... No, porolle nuo kysymykset kuiten oli tarkoitettu.

reilukerho.jpg

Eduskunnassa on prioriteetit kohdillaan.

Hemmetti oon koko ikäni tehnyt turhaa työtä. Pitääkin pistää lankkia namaan ja mennä kelan tiskille ärjymään. Jos eivät anna rahaa niin haukun rasisteiksi.

ei saatana noita niiden etuuksia, vittu jokin on pielessä ja pahasti. En oo rasisti mutta tätä ketjua lukiessa, alkaa musta kehittymään sellanen. Painuis nyt vittuun kaikki värivammaset, nehän syö ihan vitusti rahaa.

Ja sossusta tulee diskorahaa niinkin paljon ylimääräistä että ihan vain kaiken varalta kokkaillaan yli tarpeen joka kerta siltä varalta että tulee vieraita kylään? Kyllähän sitä itsekin joskus laittaa ruokaa roskiin, mutta ei me nyt muijan kanssa helvetti kokata sapuskaa joka aterialla reilusti yli tarpeen siltä varalta jos sattuu vieraita tulemaan ja sitten laiteta roskiin kun ei tullutkaan!! Onko kohtuutonta vaatia hieman matalampaa elintasoa maahanmuutaajille? Ei mun mielestä ole. Saattaisi jopa pikkuisen kannustaa siihen kielen oppimiseen ja töiden hakemiseen kun huomaa että diskoraha riittää juuri ja juuri ruokatarpeisiin jos oikein säästeliäästi elää.
Mutta ei, lyödään monta tonnia vastikkeetonta rahaa kouraan, puhelimet, telkkarit, kalusteet ja systeemit valmiiksi. Kuinka vitun idiootti pitää olla että luulee tollasen rahan syytämisen kannustavan ketään tekemään yhtään mitään? Lisäksi vielä sallitaan KHO:n päätöksellä tuollainen törkeä kusettaminen mitä eilen MOT:n esimerkissä oli. Hieman pistää vituttamaan!

Minusta on mukava nähdä sellaisia mamuja jotka ovat onnistuneesti integroituneet Suomalaiseen yhteiskuntaan sen pelisäännöillä, heitä vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Tuki/muut huijarit, loisijat ja rikoksiin syyllistyvät mamut pitäisi pistää takaisin sinne mistä tulivatkin.

No kukapas meistä nyt töitä koskaan suostuisi vapaaehtoisesti tekemään, jos ansiotaso tippuisi vaikka 50%:iin työttömyysajan ansiotasosta.. Jos vaikka alettais maksamaan 7000e kuukaudessa tän mun lainaaman viestin kirjottajalle kotonamakoilusta ja salillakäymisestä, ni eiköhän sen jälkeen menisi 2 minuuttia, kun pomon huoneella oisi yksi jannu sanomassa, että kuulkaas, minä taidan irtisanoutua.

Ja kuka meistä ei muka muuttaisi ulkomaille, jos sillä saisi vastaavan suhteellisen elintason nousun, faktisesti varmaan 100-kertaisen kuin somaliassa, tekemättä yhtään mitään. Kukapas ei lähtisi 300 000e/kk diskorahalla vaikka aruballe. Oikeastaan vaikka 4000 euron tuilla kuussa en ihan tasan taatusti kyllä rikkaa nostaisi itse.. Itseasiassa jos noin mielettömän hyvin saisi tekemättä mitään, ei mulla ainakaan kauheita insentiivejä olisi tehdäkään mitään. mitenköhän paljon pitäisi ihan itse tienata että saisi saman verran käyttörahaa samanlaisten menojen jälkeen käteen, kuin pakolaiset saa? Jotenkin vituttaa kyllä se etten varmaan koskaan tässä maassa tule saamaan samaa elintasoa kuin abdullahit saa tekemättä mitään, vaikka musta tuleekin ekonomi isona. Kiitos progressiivinen verotus, kiitos tän maan kallis asuminen, jota en saa ilmaisiksi, ja kiitos älyttömäntasoiset tuet. nimim. en saa vuokran jälkeen itse valtiolta kuin vähän yli 200e, pitäisi vissiin lähtä pakolaiseksi vaikka ruotsiin..

Hemmetti oon koko ikäni tehnyt turhaa työtä. Pitääkin pistää lankkia namaan ja mennä kelan tiskille ärjymään. Jos eivät anna rahaa niin haukun rasisteiksi.

No ei tuossa niin kovin montaa vuotta ole vielä mennyt töissä hukkaan, alle 10 turhaa työvuotta vasta. Muistetaan vielä ettei siellä lopussa taida enää eläkekään odottaa. Jos lopettaa duunit niin saattaa elää pitempään ja terveempänä kun ei turhaan rasita itseään turhissa töissä. Tekis mieli laittaa joku typerä hymiö mutta ei tähän oikein sovi mikään...tavallaan valkoisesta miehestä on tehty mustan miehen työorja :david:

Kiitos progressiivinen verotus, kiitos tän maan kallis asuminen, jota en saa ilmaisiksi, ja kiitos älyttömäntasoiset tuet.

Kiitos myös Astrid Thors.

Thors tulee varmasti jatkamaan politiikassa vielä pitkään. Harmi kun ei eduskuntavaaleissa ole äänestyksen yhteydessä myös toista äänestystä, sais äänestää ketä eduskuntaan ei tulisi päästää. Nyt se, että suurin osa suomalaisista ei pidä Thorsin linjasta ei auta, koska on olemassa riittävän suuri porukka äänioikeutettuja somaleita, heidän puolisoitaan, lapsiaan jne. jotka takuulla antavat äänensä Thorsille.

Mitä jos Suomi vaan leikkais pakolaisten tukia raakalla kädellä ja tiputtais ne keski-euroopan maiden tasolle. Perustelis tätä taantumalla ja että jostain on kuluja saatava pienemmäksi. Ja jätettäis ne somaleitten matkaliput savimajalta hotellin ovelle maksamatta niin kuin muutkin maat tekevät. Vähentäis tulijoita reilusti.

MOT olis saanut ottaa ohjelmaan mukaan myös maahanmuuttajien rikostilastot. Henkirikos kuluttaa yhteiskunnan varoja myös melkoisesti, uhri voi menettää työkyvyn pitkäksi aikaa tai lopullisesti. Sekin maksaa.

En ole rasisti. Työssäkäyvä maahanmuuttaja ilman rikosrekisteriä on ookoo. Työtön ja työhaluton turvapaikkaturisti/pakolainen/maahanmuuttaja rikosrekisterillä ei ole.

Back
Ylös Bottom