Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko tästä nyt edes jonkinlaista faktaa? Tuossa uutisessa ei tainnut olla mainintaa alueista tai uskonnoista. Mutta kerro ihmeessä, mikäli sinulla tietoa on!

Ei ole virallisesti fakta mutta erittäin suurella todennäköisyydellä totta ja pidän sitä totena niin kauan kuin sinä sen kumoat perustelemalla miksi olen väärässä. :rolleyes: Mitä jos kerrankin todistaisit oman kantasi oikeaksi etkä aina puolustautuisi kyselemällä typeriä?

Toi on just paha ku nois nokikolarin hommissa sitä nokee menee just tonne esarin alle vitusti ja sit on pakko käydä lastenaltaassa pesulla.
Toi oli rankkuri ehkä paras kommentti mitä olen sulta ikinä kuullut, repesin meinaan aivan vitusti:hyvä::lol2::worship:. Jos näen sut joskus kapakissa, lupaan tarjota bissen:kippis1:

Toi oli rankkuri ehkä paras kommentti mitä olen sulta ikinä kuullut, repesin meinaan aivan vitusti:hyvä::lol2::worship:. Jos näen sut joskus kapakissa, lupaan tarjota bissen:kippis1:
Tattis, mulle kyllä maistuu :kippis1:

Jostain luin (virallisesta uutisesta) että ne olivat "lähi-itäläisiä", koitan etsiä sen. Se oli joku pienempi ja tuntemattomampi lehti, joku turun sanomat tai vastaava.

E. Tuossa osoitteessa se uutinen on aikaisemmin ollut, yllätys yllätys se on poistunu. Pitäisi screenshotteja alkaa noista ottamaan kun sensuuri iskee jos "kerrotaan vähän liikaa"...

Mutta jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä, mä en voi tässä sen paremmin todistella muulla kuin "muistikuvalla" että se oli lähi-itäläinen.

COBRA, tuo on aika idioottimainen asenne. Hitler oli italialainen koska sä et voi todistaa että se ei ollut italialainen? Ei kukaan tuollaisia oikeasti voi todistaa.

E2. Nyt kun katoin ton uutisen niin siinä oli "ulkomaalainen" (tai ulkomaalaistaustainen, unohin jo :) ). Nyky-ajan mediassa tuo alkaa olemaan synonyyminä lähi-itäläiselle tai somalille.

COBRA, tuo on aika idioottimainen asenne. Hitler oli italialainen koska sä et voi todistaa että se ei ollut italialainen? Ei kukaan tuollaisia oikeasti voi todistaa.

Idioottimaista on tulla huutamaan väliin asioihin joista ei vissiin mitään ymmärrä. Jos oot yhtään lukenu noita Rankkuri vs Sturmmann -väittelyitä niin tiedät tuon Sturmmannin väittelytyylin ja älyät myös sen että tarkoitukseni oli vaan antaa sen maistaa omaa lääkettään.

Mjooh, vähän kun katoin niin tulee mieleen eräs "kaveri" ja sen kanssa väitteleminen. Tyypin eniten käyttämät jutut olivat "Perustele", "Määrittele XXX" ja "Onko sulla jotain todisteita väitteelles" yms.

On se vittumaista kun ite on aina "oikeassa" ja se sitten lobbaa keskustelut heti alkuunsa. Jostain jännästä syystä en enää sen kanssa juttele paljoa ollenkaan... Don't feed the troll ;)

En tajuu tuota Rankkuria miten se jaksaa sun kanssa aina vääntää, luulis olevan turhauttavaa kun on oikeessa ja toinen on niin pässi ettei ikinä tajua olevansa vitun kujalla.
Ei mua tajuu kovin moni muukaan :D

Hauskahan tuon idiootin kanssa on vääntää. Kyllä sen kaikki tällä palstalla tietää, että se on täys vati eikä pysty perustelemaan mitään ja kykenee vaan trollaamaan. Siks on hauska lyödä löylyä kiukaalle että se nöyryyttää itseään entistä enemmän.

Johan mä oon saanu sen myöntämään täällä että se kannattaa lapsiavioliittoja :lol2:

Johan mä oon saanu sen myöntämään täällä että se kannattaa
lapsiavioliittoja :lol2:
Itseasiassa et ole. Sturmann vastasi ainakin mun kysymyksiin tällä tapaa:

Sturmann sanoi:
Dragon sanoi:
Sitten lisäkysymyksinä voisin esittää:
Quote:
1. Ovatko lapsiavioliitot mielestäsi hyväksyttäviä suomessa tai muissa maissa?
Eivät missään.

Sturmann sanoi:
Dragon sanoi:
2. Onko aviomiehellä, minkä ikäisellä tahansa, oikeus harrastaa seksiä lapsivaimonsa kanssa?
Ei.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2633434&postcount=3475

Meiän kahden välisissä väännöissä se tuli möläyttäneeks niin...ainakin jos käytetään kaverin omaa logiikkaa vastausten tulkinnassa.

Kyllä ottaa päähän tämä. Omille kansalaisille ei pystytä takaamaan kaikkia palveluita ja avohoitopotilaat juoksee kaduilla, mutta pakolaisongelma on ihan ok. Minusta nyt kun on tiukat ajat niin pitäisi todellakin kiristää kukkaron nyörejä. Sairaanhoito, poliisi, palokunta ja koululaitokset ovat esimerkkä tärkeistä verorahojen käyttökohteista. Mamut, Kiasmat ja patsaat eivät.

Ja jokaiselle mamulle joka tulee asuntoon asumaan pitää maksaa vähintään kymmenys omasta nettopalkasta. Eiköhän tommonen laki saada aikaan jossain vaiheessa.

Back
Ylös Bottom