Tätä keskustelua lukiessa tuli heti mieleen tänä syksynä mamujen kanssa otetut kontaktit, kun siirryin erääseen aikuislukioon kertailemaan lukion kursseja pääsykoetta varten. Samassa paikassa voi suorittaa myös perusasteen. Suurin osa mamuista on näitä häiriköitä, myöhästelevät tunnilta, käyttäytyvät erittäin epäkohteliaasti opettajaa ja muita oppilaita kohtaan, kuuntelevat musiikkia, pitävät käytävällä omia torikokouksiaan ja jättävät lounaskahvilassa astiat pöytään. Haloo, ei olla Strindbergillä!!
Lukiopuolella samoja aineita kanssani lukee vain kourallinen mamuja, usein hekin jättävät ne parin viikon jälkeen kesken kun paska suomalainen opettaja ei osaa opettaa. Perusasteella varmaan hieman paremmat prosentit valmistumisen suhteen. Olen mm. todistanut kun somalimies on hakenut hunnusta repien "naisensa" pois tunnilta.
Suurin osa mamuista, joiden toimintaa olen joutunut seuraamaan on erittäin epätasapainoisia, yhteistyökyvyttömiä ja jollakin tapaa jopa rasistisia,
jos näin voi valtaväestön edustajana sanoa.
Ihan turhaa laittaa näiden kotouttamisohjelmiin yhtään rahaa, kun vain marginaalinen osa heistä on motivoitunut ottamaan hyödyn siitä irti. Ikävä tietysti mamu-lapsien kannalta, kun vanhemmat tarkoituksellisesti estävät yhteiskuntaan integroitumisen.
Lukiopuolella samoja aineita kanssani lukee vain kourallinen mamuja, usein hekin jättävät ne parin viikon jälkeen kesken kun paska suomalainen opettaja ei osaa opettaa. Perusasteella varmaan hieman paremmat prosentit valmistumisen suhteen. Olen mm. todistanut kun somalimies on hakenut hunnusta repien "naisensa" pois tunnilta.
Suurin osa mamuista, joiden toimintaa olen joutunut seuraamaan on erittäin epätasapainoisia, yhteistyökyvyttömiä ja jollakin tapaa jopa rasistisia,
jos näin voi valtaväestön edustajana sanoa.
Ihan turhaa laittaa näiden kotouttamisohjelmiin yhtään rahaa, kun vain marginaalinen osa heistä on motivoitunut ottamaan hyödyn siitä irti. Ikävä tietysti mamu-lapsien kannalta, kun vanhemmat tarkoituksellisesti estävät yhteiskuntaan integroitumisen.
eiköhän mamujen ottaminen voitas jo lopettaa. Pidetään Suomi Suomena ja huoli omien kansalaisten asioista. Niin kaikilla on parempi olla (paitsi mamuilla) sori oli pakko:D