Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Näin on! Tosimiehet taas uskaltavat suoraan kysyä perusteita väitteille.
Tosimiehet uskaltaa kertoa kantansa asioihin, eikä ainoastaa tivata niitä muilta ja vinkua jokaisesta pienimmästäkin kärjistyksestä. Lukeudutko mielestäsi tähän joukkoon? Toistaseks sun esiintyminen on ollu lähinnä puberteettisen teinitytön tasolla.

Kauhea häslinki tuli siitä että nimittelin fransmanneja luusereiksi. Perustellaan marsalkalle nyt sitten jotenkin löyhästi niin että ovat jääneet muutamaan otteeseen saksalaisten jalkoihin ilman brittien apua. Ja tämä nyt oli todella typerä eikä edes mitenkään täysin todenmukainen peruste koska eine sakutkaan ensimmäisessä sodassa nyt niin kovin pitkälle päässeet ja tusina muuta jäi vielä pahemmin jalkoihin mutta täytyi nyt jotain pohjaa heittää tuolle väitteelle. + En vaan jostain syystä pidä heistä. Niinkun jotkut ei tykkää japanilaisista ja toisen mielestä jenkit ovat dorkia kaikki jne. :david:

Toistaseks sun esiintyminen on ollu lähinnä puberteettisen teinitytön tasolla.

Kiitos mielipiteestäsi! Ilmeisesti puberteettiset teinitytöt kyselevät perusteluita väitteille. Tämä oli minulle uutta tietoa, mutta pyrin sisäistämään antamasi tiedon ja jakamaan tätä tietoa tästä puberteettisten teinityttöjen piirteestä myös muille. Kiitos vielä!

Kyllähän sinä saat perusteluja vaatia ja asiallisesti näin teitkin. Itse en väittänyt että näin tekevät vain teinitytöt. Minähän tässä se spede olin kun lauoin kommenteja ihan ilman minkäännäkösiä perusteita niille.

Kyllähän sinä saat perusteluja vaatia ja asiallisesti näin teitkin. Itse en väittänyt että näin tekevät vain teinitytöt. Minähän tässä se spede olin kun lauoin kommenteja ihan ilman minkäännäkösiä perusteita niille.

Mutta sinähän tuossa yllä jo kerroit perustelusi näkemyksellesi. Näinhän sen pitäisi mennäkin. Lisätietoja pyydetään ja niitä annetaan, eikä ämmämäisesti vinguta. Jatketaan samaan malliin! :)

Kiitos mielipiteestäsi! Ilmeisesti puberteettiset teinitytöt kyselevät perusteluita väitteille. Tämä oli minulle uutta tietoa, mutta pyrin sisäistämään antamasi tiedon ja jakamaan tätä tietoa tästä puberteettisten teinityttöjen piirteestä myös muille. Kiitos vielä!
Ole hyvä. Jotta pointti tulisi oikein selväksi niin tässä vielä kerran:

- Sä et uskalla kertoa omaa mielipidettäs perustellen asioihin, joten tyydyt huutelemaan sivusta ja puutut toisten kärjistyksiin. Se on paskahousujen tapa toimia, ei miesten.

Kuten tässäkin lainaamassani viestissä, et ota kantaa itse asiaan vaan puutut sanavalintoihin kuvitellen olevasti näppärä. Voin kertoa: et ole niin näppärä kuin luulet.

Ole hyvä. Jotta pointti tulisi oikein selväksi niin tässä vielä kerran:

- Sä et uskalla kertoa omaa mielipidettäs perustellen asioihin, joten tyydyt huutelemaan sivusta ja puutut toisten kärjistyksiin.

Onneksi se, jolta tässä taannoin kysäisin, oli sitä mieltä, että kysymys oli asiallinen ja että perusteluja saa kysyä. Kurjaa, että koet asian ongelmallisena.

Onneksi se, jolta tässä taannoin kysäisin, oli sitä mieltä, että kysymys oli asiallinen ja että perusteluja saa kysyä. Kurjaa, että koet asian ongelmallisena.
Minä en käsitellyt yksin sitä kysymystä. Vaan yleisesti sun tapaa näsäviisaasti huudella sivusta. Tapa on erittäin munaton, kun ottaa huomioon sen, että sä et uskalla itse ottaa oikeasti kantaa mihinkään.

Niin. Siinähän ei itse asiassa mitään ongelmaa ollut sen henkilön mielestä, jolta asiaa kysyin. Mutta yritetään päästä asian yli ja takaisin aiheeseen!
Ei muuta edellä mainittuja asioita mihinkään, eikä kyse ollutkaan Olbien mielipiteestä vaan sun munattomuudesta ottaa mihinkään kantaa. Palataan vaan aiheeseen!!

Originally posted by Kuli
Toi Rasoelin kirja on ilmestynyt 1990.
-Valittujen Palojen Suuri maailmantieto vuodelta 1989 kertoo että 73% kansalaisista oli kristittyjä
-Tietojätti vuodelta 2000 antaa kristityjen luvuksi 75%
-Cia -The World Factbook kertoo seuravaa: Roman Catholic 30%, Dutch Reformed 11%, Calvinist 6%, other Protestant 3%, Muslim 5.8%, other 2.2%, none 42% (2006) eli uskonnottomien määrä lisääntyy kovasti.

Ei taida Alankomaat ihan lähipäivinä luhistua.
Viidennes EU-väestöstä muslimeja 2050 mennessä
HS

Muistetaan ny vielä, mitä 3 %:n muslimiväestö on saanut briteissä aikaan ja pohditaan mitä 20 %:n osuus saisi aikaan...

Ja muistutetaan Davea ihanan väreilevästä Malmöstä:
Sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä 10 autoa paloi ja useat kärsivät palovaurioita Malmössä.
http://sydsvenskan.se/malmo/article536587/Flera-bilar-i-lagor-i-natt.html
Kehtaavatkin väittää, että Malmössä olis jotain levottomuuksia..senkin rasistit.

Näin on! Tosimiehet taas uskaltavat suoraan kysyä perusteita väitteille. Netissähän monet uskaltavat leimata kokonaisia kansoja luusereiksi, hinteiksi, varkaiksi jne. Helppohan netissä on huudella sivusta.

Aivan! Niinkun jotkut esim leimaavat suomalaiset rasisteiksi väkivaltaisiksi naistenhakkaajajuopoiksi! Olet asian ytimessä!

Muistetaan vielä että britannia 3% muslimikanta ok.
No se kolmen prosentin muslimikannasta löytyi ainesta tekemään vuoden 2005 iskut.

Syypäinä iskuihin muuten olivat britaniassa syntyneet ja normaalikoulun käyneet toisenpolven maahanmuuttajat:dance:

Iskuissa kuoli 52viatonta ja 4viallista ihmistä.
Loukkaantuneita 700.

Toivottavasti emme näe tälläistä pohjoismaissa.

Syypäinä iskuihin muuten olivat britaniassa syntyneet ja normaalikoulun käyneet toisenpolven maahan muuttajat:dance:
Mutta Davehan valisti meitä, että varsinki toisen polven maahanmuuttajat, etenkin islaminuskoiset on jo AIVAN eri tavalla sopeutunut yhteiskuntaamme kuin ensimmäisen polven maahanmuuttajat? Esittämästäsi faktasta ja SUPO:n raportista (siis se jossa linjattiin, että suomen suurin tämänhetken turvallisuusuhka on ääri-islamilaiset ja etenkin toisen ja kolmannen polven ääri-islamia kannattavat) huolimatta. Mitenköhän ne toisen polven maahanmuuttajat ei nyt oikein ymmärrä olla niinkuin Dave tietää heidän olevan?

Mutta Davehan valisti meitä, että varsinki toisen polven maahanmuuttajat, etenkin islaminuskoiset on jo AIVAN eri tavalla sopeutunut yhteiskuntaamme kuin ensimmäisen polven maahanmuuttajat? Esittämästäsi faktasta ja SUPO:n raportista (siis se jossa linjattiin, että suomen suurin tämänhetken turvallisuusuhka on ääri-islamilaiset ja etenkin toisen ja kolmannen polven ääri-islamia kannattavat) huolimatta. Mitenköhän ne toisen polven maahanmuuttajat ei nyt oikein ymmärrä olla niinkuin Dave tietää heidän olevan?

Nyt ei tule mieleen, missä olisin noin sanonut. Linkkaatko viestiin?

Ei muuta edellä mainittuja asioita mihinkään, eikä kyse ollutkaan Olbien mielipiteestä

O.k. Tartuit muuten vain Olbien mielipiteeseen liittyvään kysymykseen. Vaikka siitä ei ollut kyse.
Välillä logiikkaasi on vaikea ymmärtää.

Muistetaan ny vielä, mitä 3 %:n muslimiväestö on saanut briteissä aikaan

Mitä he ovat saaneet aikaan?

Viidennes EU-väestöstä muslimeja 2050 mennessä

Mieluummin niitä kuin fundamentalistikristittyjä, jotka tappavat aborttilääkäreitä.

Mieluummin niitä kuin fundamentalistikristittyjä, jotka tappavat aborttilääkäreitä.
No mistä helvetistä niitä tänne yht'äkkiä olisi ilmestymässä. Aika pienen mittakaavan touhuahan tuo on ollut verrattuna muslimiterrorismiin, ja tapahtunut yksinomaan yhdysvalloissa. Tai ainakaan minä en ole tietoinen Euroopassa sattuneista tällaisista tapauksista.

O.k. Tartuit muuten vain Olbien mielipiteeseen liittyvään kysymykseen. Vaikka siitä ei ollut kyse.
Välillä logiikkaasi on vaikea ymmärtää.

Mitä he ovat saaneet aikaan?

Käytin Olbien viestiä esimerkkinä tavastasi huudella vierestä ottamatta kantaa mihinkään. Sitä en epäile,että ko. asian ymmärtäminen on sinulle vaikeaa. Toiseen kohtaan: lue vaikka Matskun viesti alkuun ja siihen kylkeen se,että siellä on otettu sharia-tuomioistuimet käyttöön. Kolmas kohta: fundamentalistikristittyja tänne ei olekaan tulossa vaan islamin uskoisia.

Back
Ylös Bottom