Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Käykäähän lataamassa itsellenne hyvä kirja:
Mohammed Rasoelin Alankomaiden tuho – Hyväuskoisten hölmöjen maa
Alankomaiden tuho

Suvaitsevaiston kannalta sikäli ikävä kirja, että kirjoittajana on muslimi.

Kirjoittaja päättää teoksensa Anne Frankin päiväkirjoja lukeneiden hollantilaisten lapsellisuutta arvosteleviin sanoihin:

”Raukkaparat eivät opi ymmärtämään, että valintaa ei ole välttämätöntä tehdä natsien ja juutalaisten välillä, saalistajan ja saaliin välillä, sortajan ja sorretun välillä, vaan että on olemassa vaihtoehto, kolmas tie, joka on itsensä pelastaminen, ja oman kulttuurin ja kansakunnan jatkuvuuden varmistaminen. Pelkästään tämän yhden pienen väärinkäsityksen vuoksi hollantilaiset tulevat menemään historiaan kansana, joka ajatteli menneisyyden painajaista niin syvästi, että se päätyi elämään tuota painajaista.”
- Mohammed Rasoel

11 sivua nyt kahvia juodessa luettu ja ihan asia tekstiä, ois kyllä hianoa saada tää vaikka koulussa esim psykologian tunneilla muille luettavaks.. Vois vähä "avaa silmiä".

11 sivua nyt kahvia juodessa luettu ja ihan asia tekstiä, ois kyllä hianoa saada tää vaikka koulussa esim psykologian tunneilla muille luettavaks.. Vois vähä "avaa silmiä".
Totta.

Suvaitsevaisto tosin kumoaa tämänkin kirjan täysin sellaisilla rautaisilla argumenteilla kuin:
- alankomaita ei voi verrata suomeen
- suomessa on tehty asiat paremmin
- eihän täällä ole paljon muslimeita
- mutta kun rikkaus

Kristittyjen vika et ne raiskaa lapsia,vai mitä tarkoitat?
Uskonnon piikkiin tai pahojen länsimaalaisten:zzzz:
Topicin nimi on Islam ja Eurooppa - aika herätä. Ellei juuri tuo 1,5% muslimivähemmistö ole vastuussa EA:n raiskauksista, niin en kyllä hyvällä tahdollakaan ymmärrä, miten asia liittyy tähän threadiin.

Ai niin, mutta nehän onkin neekereitä. Asia selvä.

Topicin nimi on Islam ja Eurooppa - aika herätä. Ellei juuri tuo 1,5% muslimivähemmistö ole vastuussa EA:n raiskauksista, niin en kyllä hyvällä tahdollakaan ymmärrä, miten asia liittyy tähän threadiin.

Ai niin, mutta nehän onkin neekereitä. Asia selvä.
Mun profiilista löytyy selitys sille, miksi tämä ketju on vähän niinku ainoa paikka missä puhua vähän yleisemmin näistä jutuista...

Mun profiilista löytyy selitys sille, miksi tämä ketju on vähän niinku ainoa paikka missä puhua vähän yleisemmin näistä jutuista...
Jaa mistä jutuista? Jos nyt maahanmuuttoa tarkoitat, niin kuinkas monta Etelä-Afrikkalaista Suomeen tulee vuosittain? Varmaan alle kymmenen? Vai puhutaanko vaan yleisesti siitä, kuinka neekerit tykkää raiskata?

Jaa mistä jutuista? Jos nyt maahanmuuttoa tarkoitat, niin kuinkas monta Etelä-Afrikkalaista Suomeen tulee vuosittain? Varmaan alle kymmenen? Vai puhutaanko vaan yleisesti siitä, kuinka neekerit tykkää raiskata?
Enpä jaksa kommentoida alkuperäistä viestiä mitenkään. Postasin ton heiton tuohon vain sen takia, kun ihmettelit että miksi em. asia tuodaan esiin islam-ketjussa. Esim. siksi, että sitä ei voi muualla tuoda esiin eikä jatkossakaan ole mahdollista tuoda esiin toisissa ketjuissa mitään muitakaan asioita...profiilistani näkyvien syiden vuoksi...

Toi Rasoelin kirja on ilmestynyt 1990.
-Valittujen Palojen Suuri maailmantieto vuodelta 1989 kertoo että 73% kansalaisista oli kristittyjä
-Tietojätti vuodelta 2000 antaa kristityjen luvuksi 75%
-Cia -The World Factbook kertoo seuravaa: Roman Catholic 30%, Dutch Reformed 11%, Calvinist 6%, other Protestant 3%, Muslim 5.8%, other 2.2%, none 42% (2006) eli uskonnottomien määrä lisääntyy kovasti.

Ei taida Alankomaat ihan lähipäivinä luhistua.

Ehkä tänne on tarkoitus ylipäätään postata raiskausuutisia. Muuten tuota on vaikea ymmärtää.

Toi Rasoelin kirja on ilmestynyt 1990.
-Valittujen Palojen Suuri maailmantieto vuodelta 1989 kertoo että 73% kansalaisista oli kristittyjä
-Tietojätti vuodelta 2000 antaa kristityjen luvuksi 75%
-Cia -The World Factbook kertoo seuravaa: Roman Catholic 30%, Dutch Reformed 11%, Calvinist 6%, other Protestant 3%, Muslim 5.8%, other 2.2%, none 42% (2006) eli uskonnottomien määrä lisääntyy kovasti.

Ei taida Alankomaat ihan lähipäivinä luhistua.
Noi sun luvut ei todista yhtään mitään.

Mun mielestä mielenkiintoista on se että Alankomaissa on 5.8% muslimeita ja Suomessa jotkut ihmiset vapisee kauhusta.

Mun mielestä mielenkiitoista on se että Alankomaissa on 5.8% muslimeita ja Suomessa jotkut ihmiset vapisee kauhusta.

Ilmeisesti riippuu missä asuu, täällä olen kuullut että Hesassa ne ovat todellinen riesa.
Täällä Kotkan päässä ei ole pienintäkään ongelmaa, ei ryösteleviä muslimijengejä, kaikki sujuu sovussa.

Ilmeisesti riippuu missä asuu, täällä olen kuullut että Hesassa ne ovat todellinen riesa.
Täällä Kotkan päässä ei ole pienintäkään ongelmaa, ei ryösteleviä muslimijengejä, kaikki sujuu sovussa.

Täällä Helsingissäkin kaikki on kunnossa.

Täällä Helsingissäkin kaikki on kunnossa.

Joopajoo. Ala vaikka kulkemaan(silmät auki) metrolla töihin ja käy vähän viettämässä iltaa vaikkapa Malmilla tai Kontulassa.

Mitä noissa paikoissa tapahtuu?

No metrossa oon parin viikon sisään törmännyt kolme kertaa kulttuurinrikastajan harrastamaan seksuaaliseen ahdisteluun. Kontulassa on sen verran sekalaista sakkia, että siitä en taida selostaa tähän ketjuun.

No metrossa oon parin viikon sisään törmännyt kolme kertaa kulttuurinrikastajan harrastamaan seksuaaliseen ahdisteluun. Kontulassa on sen verran sekalaista sakkia, että siitä en taida selostaa tähän ketjuun.

Kun nyt Islam-threadissä ollaan, niin mistä tiedät, että kyseiset henkilöt olivat muslimeja? Ja seuraavalla kerralla, kun todistatte seksuaalista ahdistelua, soittakaa poliisi ja menkää väliin. Älkääkä missään nimessä tehko mitään niin tyhmää, että kerrotte tekoon syyllistyneelle, että poliisi on tulossa. Rikoksiin syyllistyvät pitää saada vastuuseen teoistaan.

Back
Ylös Bottom