Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Maahanmuuttajan luonnos on jotakin konkreettista. Tämä koko keskustelu on konkreettista. Tämä tapahtuu ihan oikeasti ja sä havaitset tämän näköaistillasi.

Ja taitaa se olla sulle vaikeeta ymmärtää, että tämä koko juttu alkoi joku viisi tuntia sitten. Katotaan viikon päästä mitä ollaan saatu aikaan niinkuin sanoin.

Ja Dave, mikä on syntyperäsi ja pigmentti?
Ja jos Davelle sopii mahdollisesti vasta vuoden päästä kesälomalla niin tässähän on ihan kivasti aikaa kerätä rahaa ja suunnitella. Tärkeintä olisi nyt saada tietää, milloin tämä kulttuurimatka olisi mahdollista toteuttaa. Hommalla, Pakkiksella ja Murolla on varmasti se noin 100 aktiivista, jotka voisi sijoittaa semmoisen kympin tähän HOMMAAN^^^, että saadaan se noin tonni kasaan. Kippah menee Rankkurin piikkiin.

Ja jos Davelle sopii mahdollisesti vasta vuoden päästä kesälomalla niin tässähän on ihan kivasti aikaa kerätä rahaa ja suunnitella. Tärkeintä olisi nyt saada tietää, milloin tämä kulttuurimatka olisi mahdollista toteuttaa. Hommalla, Pakkiksella ja Murolla on varmasti se noin 100 aktiivista, jotka voisi sijoittaa semmoisen kympin tähän HOMMAAN^^^, että saadaan se noin tonni kasaan. Kippah menee Rankkurin piikkiin.

Tämä sopii aivan hyvin. Postatkaa jotain edes lähelle konkreettista ja toteuttamiskelpoista, johon voisi sanoa kyllä tai ei. Minä lähden Ruotsiin, jos ehdot ovat edes jotenkin toteuttamiskelpoiset ja niillä on edes jotenkin mahdollista osoittaa joku mielipide oikeaksi tai vääräksi. Idioottien ei tarvitse osallistua, jos niillä ei ole mitään oikeaa kontribuutiota tähän hommaan. Ei siis mitään "lähetetään Dave Rosengårdiin pelleksi naamioituneena juutalaishattu päässä haistattamaan vitut maahanmuuttajille" tai muuta vastaavaa. Kai nyt teilläkin joku järki täytyy olla päässä?

Tämä sopii aivan hyvin. Postatkaa jotain edes lähelle konkreettista ja toteuttamiskelpoista, johon voisi sanoa kyllä tai ei. Minä lähden Ruotsiin, jos ehdot ovat edes jotenkin toteuttamiskelpoiset ja niillä on edes jotenkin mahdollista osoittaa joku mielipide oikeaksi tai vääräksi. Idioottien ei tarvitse osallistua, jos niillä ei ole mitään oikeaa kontribuutiota tähän hommaan. Ei siis mitään "lähetetään Dave Rosengårdiin pelleksi naamioituneena juutalaishattu päässä haistattamaan vitut maahanmuuttajille" tai muuta vastaavaa. Kai nyt teilläkin joku järki täytyy olla päässä?
Kolmannen kerran vähintään:
Käykö kohteiksi Rinkeby ja Rosengård?

Kolmannen kerran vähintään:
Käykö kohteiksi Rinkeby ja Rosengård?

Käy, Tukholma - Malmö -matka on sovittu. Nyt jotain konkretiaa peliin, että saadaan edes jotain aikaiseksi. Ja edelleen, idiootit voi pitää turpansa kiinni. Huomioin ainoastaan konkreettiset ja toteuttamiskelpoiset ehdotukset matkasuunnitelmaksi. Konkreettiset ehdotukset pitää sisällään ainoastaan tarkat matkakohteet (osoitteet) ja tarkat kuvaukset sille, mitä kussakin kohteessa pitää tehdä. Jos tehtäväkuvaus pitää sisällään suoranaista vittuilua tai provosointia paikallisille maahanmuuttajille, jätän ne huomioimatta. Jos tehtäväkuvaus pitää sisällään asioita, joista minulle koituu kustannuksia, jätän ne huomoimatta. Vaadin päivämäärät ja osoitteet ja aikataulun ja kustannuslaskelman (edes realistisen arvion), jolloin matka tehdään. Jos näitä ei tule, voitte suksia vittuun.

Käy, Tukholma - Malmö -matka on sovittu. Nyt jotain konkretiaa peliin, että saadaan edes jotain aikaiseksi. Ja edelleen, idiootit voi pitää turpansa kiinni. Huomioin ainoastaan konkreettiset ja toteuttamiskelpoiset ehdotukset matkasuunnitelmaksi. Konkreettiset ehdotukset pitää sisällään ainoastaan tarkat matkakohteet (osoitteet) ja tarkat kuvaukset sille, mitä kussakin kohteessa pitää tehdä. Jos tehtäväkuvaus pitää sisällään suoranaista vittuilua tai provosointia paikallisille maahanmuuttajille, jätän ne huomioimatta. Jos tehtäväkuvaus pitää sisällään asioita, joista minulle koituu kustannuksia, jätän ne huomoimatta. Vaadin päivämäärät ja osoitteet ja aikataulun ja kustannuslaskelman (edes realistisen arvion), jolloin matka tehdään. Jos näitä ei tule, voitte suksia vittuun.

Kiitos hei! Kiva kun kävit, vielä kivempi kun lähdit...:lol2:

Edit. Jos Pakkis, Homma^^^ ja Muro yhdistää voimansa, niin tod. näk. pääset köpiksessäkin käymään.

Olet sä kyllä ihme epeli. Johan tässä on kokoajan sanottu, että sun ei tartte omaa rahaas käyttää. Miksei mene perille vaan takerrut siihen kokoajan? Itse suostuit pitämään juutalaisten hattua päässä, kukaan muu ei ole mitään pellevaateita sulle ehdottanut muutakuin itse olet niistä maininnut, kukaan ei ole ehdottanut että provoisit tai vittuilisit siellä, mistä sä saat näitä päähäsi?

Vaadi ihan rauhassa. Mä vaadin sulta sitoutumista asiaan, turhan tuuban jauhamisen loppumista sekä tietoa millon sun on mahdollista kyseinen reissu tehdä. Ja vähän realismia ihan oikeesti. Ei tällässiä reissuja kuule näissä ympäristöissä kahdessa tunnissa järjestetä. Odota ihan rauhalliseti vaan.

Ja mitä vikaa oli maahanmuuttajan ehdotelmassa?

Ja mitä vikaa oli maahanmuuttajan ehdotelmassa?

Niissä ei ole mitään konkreettista. Niihin ei voi sanoa kyllä tai ei, kun ei tiedä, mitä ne matkasuunnitelmat pitää sisällään. Tehdäänpä niin, että jos ei viikon sisällä tule mitään konkreettista ehdotusta, joka täyttäisi asettamani ehdot matkalle tai johon voisi sanoa kyllä tai ei, tämä ihan turhaa ajanhaaskausta ja asian voi pitää loppuunkäsiteltynä. Matkaa ei tuolloin toteuteta. Älkää siis vielä kerätkö mitään rahaa minun lomamatkaani varten. :lol2: Ensin tehdään matkasuunnitelma ja hyväksytään budjetti ja kun sekä minä että teikäläiset ovat ne hyväksyneet, sen jälkeen alkaa vasta rahankeräys.

Tämähän on vähän niin kuin extreme-loma Jakomäkeen! Tosin en minä nyt koko viikoksi ole menossa mihinkään Rinkkebyyhyn tai Rosengårdiin. :lol2:

Niin ja pieni pyyntö vielä. Jos lainaatte minun tekstejäni Hommaan, Muroon tai mihinkään muualle, älkää quotatko lauseita sieltä sun täältä erotettuna asiayhteydestään. Siellä ollaan nyt siinä luulossa, että pidän Rinkkebyytä ja Rosengårdia ihan kivoina kaupunginosina. Näin minä en ole sanonut. Olen sanonut, että Kista on minun mielestäni ihan kiva kaupunginosa ja sinne menen erittäin mielelläni ja varmasti uskaltaa poliisit ja palokuntakin mennä. Jos ei uskaltaisi, siellä tuskin olisi IBM:ää, Sony Ericssonia, Microsoftia, Nokiaa tai SAAB:ia. En ole myöskään sanonut, että Rosengårdissa tai Rinkkebyyssä ei olisi mitään ongelmia. Varmasti on, ihan niin kuin missä tahansa muussakin ongelmakaupunginosassa.

Ja taas kulttuuriamme rikastettiin aamumetrossa. Tummaihoinen mies tuli metroon, huomasi penkillä istuvan lähes sammuneen naisen ja lyöttäytyi tämän kylkeen. Mies alkoi silittelemään naisen jalkoja ja tämän jälkeen kourimaan rinnoista. Nainen koitti työntää tätä sankaria pois, mutta voimat olivat ilmeisen loppu dokaamisen jäljiltä.

Sanoin tälle toimeliaalle sankarille, että mitä jos jättäisi naisen rauhaan, kun nainen ei selvästikään näyttänyt seuraa kaipaavan. Vastaushan oli perinteinen "Mitä se sulle kuuluu? Tää on mun tyttöystävät!" Hetken aikaa väännettiin ja keskusteltiin Suomen lainsäädännöstä - jätkän lopullinen vastaus oli "Fuck Suomen laki!"

Homma ei näyttänyt loppuvan ja kaikki kolme matkustimme päättärille asti, joten soittelin siellä sitten metrovartijan paikalle ja hoidettiin tilanne. Miehen oman käsityksen mukaan se, että nainen sanoo "Ei!" tarkoittaa "Ehkä."

edit: Ai niin, loppusilauksena oli toki se kun tämä sankari veti kateuskortin esiin ja kertoi metrovartijalle, miten minä olin vaan kateellinen kun tumma mies pääsi kopeloimaan tätä upeaa(lue: pubiruusu) naista.

Tietäähän miten tässä käy. Viime hetkellä Dave vetää jonkun joulukortin hihasta eikä "pääsekään" lähtee.

Tottakai se vetää. On kokoajan vetänyt jotain selitystä. Nyt tuli oikeen viikon aikarajakin kun vielä aiemmin Rankkurin "ensi kesänä" sopi sille. Tietää ainakin mikä Dave on miehiä.

Tottakai se vetää. On kokoajan vetänyt jotain selitystä. Nyt tuli oikeen viikon aikarajakin kun vielä aiemmin Rankkurin "ensi kesänä" sopi sille. Tietää ainakin mikä Dave on miehiä.
Sehän on päivänselvää ettei tällaista saada viikossa aikaan. Puihin meni, mutta kyllähän sen tiesi.

e: ja sehän on selvä ettei tää mikään viikon reissu ole ku maksimissaan parin päivän jobi jos 4-6 tuntia palloilua monikulttuurilähiössä oli ehtona.

Matkasuunnitelman noihin kaupunginosiin saa tehtyä alle tunnissa ja paljon nopeamminkin, jos ne kaupunginosat tuntee. Ja tehän ne tunnette? Hotelli- matkustus- ym. kulut selvittää pienellä googlettamisella vaikka parissa tunnissa. Niistä laskee sitten budjetin ja tekee sen pohjalta ehdotuksen. Jos viikko noiden tekemiseen on teille liian vähän, sille minä en voi mitään. Jos te olette sitä mieltä, että tästä ei tule mitään, niin ei tästä sitten tule mitään. Ihan se ja sama mulle. Ottakaa nyt huomioon myös se, että millekään reppureissulle paskaisiin matkustuskoteihin en ole lähdössä. Hotellimajoitus mieluiten kaupungin keskustasta ja läheltä rautatieasemaa sekä Tukholmassa että Malmössä. Hotellimajoitukseen pitää sisältyä aamiaiset. Jos matkustan Ruotsiin laivalla, matkaan kuuluu sekä aamiainen että illallinen seisovassa pöydässä tai Ala Carte-illallinen + aamiainen. Elinkustannuksiin Ruotsissa kuuluu tietenkin ruuat ja juomat (ravintolassa). Pari pulloa vodkaa toisin myös mielelläni Ruotsista tuliaisina. Ne te saatte myös maksaa.:)

Hotellimajoitus mieluiten kaupungin keskustasta ja läheltä rautatieasemaa sekä Tukholmassa että Malmössä. Hotellimajoitukseen pitää sisältyä aamiaiset. Jos matkustan Ruotsiin laivalla, matkaan kuuluu sekä aamiainen että illallinen seisovassa pöydässä tai Ala Carte-illallinen + aamiainen. Elinkustannuksiin Ruotsissa kuuluu tietenkin ruuat ja juomat (ravintolassa). Pari pulloa vodkaa toisin myös mielelläni Ruotsista tuliaisina. Ne te saatte myös maksaa.:)
Pitihän se arvata, että jätkä vetää ihan tonttulakin päähän, sä voit haistaa pitkän vitun noiden vaatimusten kanssa. Kaikki sen ties että jätkä vetää puihin. Kyllä se on täällä keskusteluissa nähty jo aikoja sitten, ettei susta ole mihinkään. :down:

Pitihän se arvata, että jätkä vetää ihan tonttulakin päähän, sä voit haistaa pitkän vitun noiden vaatimusten kanssa. Kaikki sen ties että jätkä vetää puihin. Kyllä se on täällä keskusteluissa nähty jo aikoja sitten, ettei susta ole mihinkään. :down:

Ette kai te luule, että minä lähden tekemään tuollaista matkaa pelkästään teidän iloksi? Pitäähän minunkin siitä jotenkin hyötyä. Jos lomalle lähdetään ja loma dokumentoidaan nettiin videoina, joku korvaus siitä on saatava. En minä voi sille mitään, että teillä ei rahkeet riitä maksaa tuollaista matkaa. Jos saatte jonkun muun lähtemään matkalle kengännauhabudjetilla, niin maksakaa sille se matka ja pitäkää hauskaa keskenänne. Tai tehkää matka itse ja dokumentoikaa se nettiin sillä puolueettomalla tyylillä, josta olette niin tunnettuja. Voitte edelleen tehdä minulle sen matkasuunnitelman, budjetin ja tehdä esityksen tälle palstalle, jos haluatte. Minun vaatimustasoni te jo tiedätte ja minulla on täysi oikeus joko hyväksyä esitys tai hylätä se.

Ette kai te luule, että minä lähden tekemään tuollaista matkaa pelkästään teidän iloksi? Pitäähän minunkin siitä jotenkin hyötyä. Jos lomalle lähdetään ja loma dokumentoidaan nettiin videoina, joku korvaus siitä on saatava. En minä voi sille mitään, että teillä ei rahkeet riitä maksaa tuollaista matkaa. Jos saatte jonkun muun lähtemään matkalle kengännauhabudjetilla, niin maksakaa sille se matka ja pitäkää hauskaa keskenänne. Tai tehkää matka itse ja dokumentoikaa se nettiin sillä puolueettomalla tyylillä, josta olette niin tunnettuja. Voitte edelleen tehdä minulle sen matkasuunnitelman, budjetin ja tehdä esityksen tälle palstalle, jos haluatte. Minun vaatimustasoni te jo tiedätte ja minulla on täysi oikeus joko hyväksyä esitys tai hylätä se.
Mikä vitun loma?

No siitä voit olla varma, ettei sulle mitään tuliaisia ja a´la carte-lounaita kukaan rupea maksamaan.

Kovat oli taas puheet mutta harmaat pallit. Hyvähän se on vetää tonttulakki päähän ja heittää sellaiset vaatimukset, joihin kukaan ei suostu. Vittu mikä häviäjä.:down:

matkailusta maahanmuuttoon: jossain vaiheessa joku pro-mokuilija vastasi ettei maahantulijoista tarvitse olla hyötyä.

Jos niistä... anteeksi, "heistä" ei pidä olla hyötyä niin miksi tehdä ehdointahdoin haittaa muutenkin ahdingossa olevalle Suomelle tuomalla tänne väkeä jostai ei yksinkertaisesti ole mitään hyötyä?

Back
Ylös Bottom