Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mikä vitun loma?

No siitä voit olla varma, ettei sulle mitään tuliaisia ja a´la carte-lounaita kukaan rupea maksamaan.

Kovat oli taas puheet mutta harmaat pallit. Hyvähän se on vetää tonttulakki päähän ja heittää sellaiset vaatimukset, joihin kukaan ei suostu. Vittu mikä häviäjä.:down:

Älä minua syytä siitä, että luvatessasi rahoitusta et ymmärtänyt, mitä olet lupaamassa. Minä olen omat ehtoni tuonut julki ja ne on luettavissa tästä ketjusta. Tuokaa te omat ehtonne julki. Tehän sen lystin maksatte. Minä en ole vaatinut teitä maksamaan minulle lomaa Ruotsiin. Itse te siihen tarjouduitte omasta aloitteestanne. Suostuin jopa pitämään jotain naurettavaa juutalaishattua ja matkustamaan Malmöhön asti pelkän Tukholman matkan sijaan. Jos luulet, että minä lähden pelkästään teidän iloksi pelleilemään Ruotsiin, sinulla on todellakin suhteellisuudentaju täysin hukassa.

Ette kai te luule, että minä lähden tekemään tuollaista matkaa pelkästään teidän iloksi? Pitäähän minunkin siitä jotenkin hyötyä. Jos lomalle lähdetään ja loma dokumentoidaan nettiin videoina, joku korvaus siitä on saatava. En minä voi sille mitään, että teillä ei rahkeet riitä maksaa tuollaista matkaa. Jos saatte jonkun muun lähtemään matkalle kengännauhabudjetilla, niin maksakaa sille se matka ja pitäkää hauskaa keskenänne. Tai tehkää matka itse ja dokumentoikaa se nettiin sillä puolueettomalla tyylillä, josta olette niin tunnettuja. Voitte edelleen tehdä minulle sen matkasuunnitelman, budjetin ja tehdä esityksen tälle palstalle, jos haluatte. Minun vaatimustasoni te jo tiedätte ja minulla on täysi oikeus joko hyväksyä esitys tai hylätä se.

Sulla ei vaan ole rahkeita mennä sinne. Kukaan tässä ei ole puhunut mistään lomasta. Ei oo sustakaan sitten miestä edes omia lupauksias pitämään.

Minä en ole vaatinut teitä maksamaan minulle lomaa Ruotsiin. Itse te siihen tarjouduitte omasta aloitteestanne.

Ei kukaan ole puhunut mistään lomasta. Taisi sulla vaan mennä kusi sukkaan. Et tainnut saada viime yönä unta kun ei ollutkaan hartiat yhtä levee kuin suu?

matkailusta maahanmuuttoon: jossain vaiheessa joku pro-mokuilija vastasi ettei maahantulijoista tarvitse olla hyötyä.

Jos niistä... anteeksi, "heistä" ei pidä olla hyötyä niin miksi tehdä ehdointahdoin haittaa muutenkin ahdingossa olevalle Suomelle tuomalla tänne väkeä jostai ei yksinkertaisesti ole mitään hyötyä?
No tähän varmaan joku mokuilija vastaa 50 rivin selostuksella jotain ympäripyöreää, jonka keskeinen sisältö on riippuen vastaajasta:
- meillä on velvollisuus (perustelematta, mistä tämä kummallinen velvollisuus tulee)
- eihän ne raiskaa ku joku 5-11 kertaa vuodessa (perustelematta, mistä luku ja ottamatta kantaa siihen, että luku muodostaa kuitenkin lähes neljä viidesosaa koko alueen raiskauksista)
- suomen maine menee kansainvälisesti (perustelematta miksi esim. sveitsillä tai australialla ei ole maine mennyt tiukan maahanmuuttolain myötä)
- sikailivathan suomalaisetkin ruotsissa aka "en finne igen"-argumentti (perustelematta millään tavalla, kuinka tämä liittyy siihen, että suomi vastaanottaa pääasiassa somaliasta ja irakista porukkaa)
- me opimme sosiaalisemmiksi ja avoimemmiksi (perustelematta millään tavalla, miksi pitäisi oppia ja miten tämä oppiminen muka tapahtuu ja kuinka esim. somalit ovat muka avoimempia...harrastamalla ryöstöjä ja väkivallantekoja?)
- humanitaarisuus aka ei ihmisiä voi jättää paskoihin oloihin (perustelematta mitenkään, mihin raja vedetään, koska vastaanottokyky ei kestä ottaa koko lähi-itää tai afrikkaa, tai miksi otetaan karvanaamaisia miehiä eikä heikoimpia)
- me ei ymmärretä mitään islamista, koska me ei olla luettu asiasta (perustelematta mitenkään lapsivaimoista, kunniamurhista, tai hommaforumin imaamin Taha Islamin kirjoituksista kumpuavia valtavia ristiriitoja)

Kyllähän näitä riittää, perustelut vain puuttuu.

Sulla ei vaan ole rahkeita mennä sinne. Kukaan tässä ei ole puhunut mistään lomasta. Ei oo sustakaan sitten miestä edes omia lupauksias pitämään.

Ei kukaan ole puhunut mistään lomasta. Taisi sulla vaan mennä kusi sukkaan. Et tainnut saada viime yönä unta kun ei ollutkaan hartiat yhtä levee kuin suu?

Minä olen puhunut viikon lomasta Ruotsiin koko ajan. Tuon loman aikana käyn sovituissa kaupunginosissa ja vietän kussakin neljästä kuuteen tuntia. Luulitteko te todellakin, että vietän kokonaisen viikon noissa kahdessa kaupunginosassa? Mitä te oikein luulette että tarkoitin? Lukekaa noita viestejä, mitä kirjoitin, älkääkä itkekö kuin pikkutytöt. Jos te ette pysty viikossa postaamaan palstalle konkreettista matkasuunnitelmaa budjetteineen tai ette pysty tarjoamaan sellaista lomaa, minkä haluan, se on ihan täysin teidän oma ongelmanne, ei minun. On minulla kesälomalla parempaakin tekemistä kuin ravata ympäri Ruotsia erilaisissa ongelmalähiöissä. Voi Jeesus...

Älä minua syytä siitä, että luvatessasi rahoitusta et ymmärtänyt, mitä olet lupaamassa. Minä olen omat ehtoni tuonut julki ja ne on luettavissa tästä ketjusta. Tuokaa te omat ehtonne julki. Tehän sen lystin maksatte. Minä en ole vaatinut teitä maksamaan minulle lomaa Ruotsiin. Itse te siihen tarjouduitte omasta aloitteestanne. Suostuin jopa pitämään jotain naurettavaa juutalaishattua ja matkustamaan Malmöhön asti pelkän Tukholman matkan sijaan. Jos luulet, että minä lähden pelkästään teidän iloksi pelleilemään Ruotsiin, sinulla on todellakin suhteellisuudentaju täysin hukassa.
Haha...haista ny paska. Mä lupasin sulle alunperin laastaripaketin, nenälaastaripaketin, juutalaismyssyn ja parikymppiä matkarahaa. Sen voit sinä ja kuka tahansa tarkistaa tästä ketjusta. Sekä kustantaa sun raatos takas suomeen, mikäli henki lähtee (hilpeä kevennys). Tämä oli se, minkä MINÄ lupasin. Sinä olit tällä valmis lähtemään. Jostain syystä vaan sun matkalistasta tippui alunperin pois Rinkeby ja Rosengård.

Sinähän se kokoajan lomasta puhut.

Minkä takia juutalaishattu on mielestäsi naurettava. Etkai ole antisemitisti?

Mun ehdot on ollu koko ajan:
-Rinkeby
-Rosengård
-päivä molemmissa juutalaishattu päässä pahimmassa ytimessä palloilemassa
- yllä mainittu paketti tulee mun puolelta. Siinä on mun lupaukset ja tällä sä olit lähdössä. Nyt sä vedät tonttulakin päähän ja alat vetelee jotain a´la carte lounaita ja tuliaisia mukaan. Haista vittu. Sut on pelleks nyt todettu ja sun vähäinenki maine vessasta alas vedetty. Älä enää nöyryytä itseäs.

Sä vetelet tähän kaiken maailman hattivatti-juttuja mukaan, että me luovuttais matkan kustantamisesta, jotta sä voisit edes jotenkin säilyttää kasvos ja todeta että mä arvasin ettei teistä oo siihen. Sun mielestä noi mestat on ihan ok ja meillä suomessa ei oo mitään pelättävää ja me vaan demonisoidaan täällä.

Sä saat saletisti satasia tueks sun lomamatkaa, joten mikset siis lähde sinne, kun siellä kerran kaikki on hyvin ja saat siihen vielä tukea?

Eikö usko riitäkään?

Tuliko luvattua liikoja?

Tiedätkö sittenkin itsekin että siellä on asiat päin vittua ja että juutalaisuskoa tunnustavien merkkien käyttö ko. alueilla saattaa tietää väkivaltaa tai jopa hengen menoa? Mutta menet näin pitkälle ennekuin voit myöntää olevasi väärässä? Et halua lähteä tuonne tuossa asusteessa, koska itsekin tiedät ottavasi sillä osumaa ja sen vuoksi keksit kaiken maailman vaatimuksia, että me (vastustajat) luovuttais koko hankkeesta ettei sun tarttis menettää kasvojas (jotka on kyllä jo menny).

Haha...haista ny paska. Mä lupasin sulle alunperin laastaripaketin, nenälaastaripaketin, juutalaismyssyn ja parikymppiä matkarahaa. Sen voit sinä ja kuka tahansa tarkistaa tästä ketjusta. Sekä kustantaa sun raatos takas suomeen, mikäli henki lähtee (hilpeä kevennys). Tämä oli se, minkä MINÄ lupasin. Sinä olit tällä valmis lähtemään. Jostain syystä vaan sun matkalistasta tippui alunperin pois Rinkeby ja Rosengård.

Sinähän se kokoajan lomasta puhut.

Minkä takia juutalaishattu on mielestäsi naurettava. Etkai ole antisemitisti?

Mun ehdot on ollu koko ajan:
-Rinkeby
-Rosengård
-päivä molemmissa juutalaishattu päässä pahimmassa ytimessä palloilemassa
- yllä mainittu paketti tulee mun puolelta. Siinä on mun lupaukset ja tällä sä olit lähdössä. Nyt sä vedät tonttulakin päähän ja alat vetelee jotain a´la carte lounaita ja tuliaisia mukaan. Haista vittu. Sut on pelleks nyt todettu ja sun vähäinenki maine vessasta alas vedetty. Älä enää nöyryytä itseäs.

Sä vetelet tähän kaiken maailman hattivatti-juttuja mukaan, että me luovuttais matkan kustantamisesta, jotta sä voisit edes jotenkin säilyttää kasvos ja todeta että mä arvasin ettei teistä oo siihen. Sun mielestä noi mestat on ihan ok ja meillä suomessa ei oo mitään pelättävää ja me vaan demonisoidaan täällä.

Sä saat saletisti satasia tueks sun lomamatkaa, joten mikset siis lähde sinne, kun siellä kerran kaikki on hyvin ja saat siihen vielä tukea?

Eikö usko riitäkään?

Tuliko luvattua liikoja?

Tiedätkö sittenkin itsekin että siellä on asiat päin vittua ja että juutalaisuskoa tunnustavien merkkien käyttö ko. alueilla saattaa tietää väkivaltaa tai jopa hengen menoa? Mutta menet näin pitkälle ennekuin voit myöntää olevasi väärässä? Et halua lähteä tuonne tuossa asusteessa, koska itsekin tiedät ottavasi sillä osumaa ja sen vuoksi keksit kaiken maailman vaatimuksia, että me (vastustajat) luovuttais koko hankkeesta ettei sun tarttis menettää kasvojas (jotka on kyllä jo menny).

Missään vaiheessa en ole luvannut lähteä Ruotsiin jollain juutalaislätsän ja laastaripaketin hinnalla. Minä olen postittanut tänne omat ehtoni (pitää sisällään kaikkien kulujen kattamisen lomani aikana ja kuinka kauan vietän kussakin kohteessa) ja vaatinut teiltä tarkkaa matkaehdotusta budjetteineen kaikkineen ja lisäksi sanonut, että joko hyväksyn sen tai hylkään sen. Jos tuo on teille noin ylivoimaista, ihan turha tästä on enää jauhaa ja itkeä. Te ette sellaista pysty tarjoamaan ja minä en ilman sellaista lähde matkalle. Se on noin yksinkertaista. Ymmärrätkö?

Minä olen puhunut viikon lomasta Ruotsiin koko ajan. Tuon loman aikana käyn sovituissa kaupunginosissa ja vietän kussakin neljästä kuuteen tuntia. Luulitteko te todellakin, että vietän kokonaisen viikon noissa kahdessa kaupunginosassa? Mitä te oikein luulette että tarkoitin? Lukekaa noita viestejä, mitä kirjoitin, älkääkä itkekö kuin pikkutytöt. Jos te ette pysty viikossa postaamaan palstalle konkreettista matkasuunnitelmaa budjetteineen tai ette pysty tarjoamaan sellaista lomaa, minkä haluan, se on ihan täysin teidän oma ongelmanne, ei minun. On minulla kesälomalla parempaakin tekemistä kuin ravata ympäri Ruotsia erilaisissa ongelmalähiöissä. Voi Jeesus...

Etkä ole. Älä valehtele. Sinä sanoit, että miksei me itse käydä kiertämässä noita paikkoja johon minä sanoin, että tehdään niin et sä kierrät ne paikat ja me pakkislaiset maksetaan johon sä lupauduit ja uhosit oikeen kuvaavasi kaiken ja tekeväsi raportin.

Oliko mun kirjottama juttu niin arkipäivää, vai taas näitä yksittäistapauksia? Ketään ei näemmä kiinnosta kommentoida. Ehkä se on liian raakaa faktaa, kun joku näkee ihan oikeessa elämässä tällästä eikä vaan lue lehdistä :'D

Oliko mun kirjottama juttu niin arkipäivää, vai taas näitä yksittäistapauksia? Ketään ei näemmä kiinnosta kommentoida. Ehkä se on liian raakaa faktaa, kun joku näkee ihan oikeessa elämässä tällästä eikä vaan lue lehdistä :'D
Mä voin kommentoida kyllä: Silmien vällii :D

Odottaisin mielelläni jonkun mokuttajan kommettia siitä, kuinka vieraita kulttuureja tulee ymmärtää :curs:

Etkä ole. Älä valehtele. Sinä sanoit, että miksei me itse käydä kiertämässä noita paikkoja johon minä sanoin, että tehdään niin et sä kierrät ne paikat ja me pakkislaiset maksetaan johon sä lupauduit ja uhosit oikeen kuvaavasi kaiken ja tekeväsi raportin.

Niin ja sen jälkeen esitin omat ehtoni matkan tekemiselle ja pyysin teiltä konkreettista matkaehdotusta. Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa ymmärtää?

Törkeä tapaushan se oli. Ei sellasten ihmisten pitäisi kulkea vapaana tässä yhteiskunnassa.

Nii ehkä se hävis tähän kauheaan floodiin ton Daven matkan tiimoilta :P

Arkipäivää varmaan siltä osalta, että humalaista naista taas joku ahdistelemassa, mutta se onkin jo harvinaisempaa, että siihen tilanteeseen joku puuttuu. Kunpa vaan monet muutkin toimisivat samalla tavalla kuin sä.:worship:

Niin ja sen jälkeen esitin omat ehtoni matkan tekemiselle ja pyysin teiltä konkreettista matkaehdotusta. Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
Se, että sä yrität luistaa hommasta naurettavilla vaatimuksilla, paskahousu.

Ja Maahanmuuttaja sulle listasi suurpiirteittäin. Mitä sä haluat? kellontarkat aikataulut, hotellien nimet? junaliput kätees huomenna? tuodaanko me sulle samointein tonni käteistä tuliaisiin sulle sinne? Vuokrataanko oikeen kuvausryhmä ja maskeeraajat?

Sä et ole pystynyt edes yhteen yksinkertaiseen pyyntöön eli kertoa millon sun on mahdollista tehdä se matka? Sen jälkeen ruvetaan kattomaan niitä aikatauluja ja hotelleja ja juna/lentolippui ja mitä muuta mahdolista tulee ottaa huomioon. Ei tää oo mikään vitun valmismatkapaketti jonka voi käydä puolessa tunnissa hakeen matkatoimistosta.

Arkipäivää varmaan siltä osalta, että humalaista naista taas joku ahdistelemassa, mutta se onkin jo harvinaisempaa, että siihen tilanteeseen joku puuttuu. Kunpa vaan monet muutkin toimisivat samalla tavalla kuin sä.:worship:

Monilla voi itsesuojeluvaisto lyödä sormille :| Ja onhan sekin, että monet ajattelee, että "mitäpä toi mulle kuuluu."

Riippuu kai arkipäiväisyys siitä miten ahdistelee. Toi tapaus ainakin hinkkas reisiä/etuvartaloa/tissejä/tunki käden kaula-aukosta sisään ja kopeloi, nosti naisen käden harteillee ja koitti epätoivosesti suudella. Kovasti tummaa miestä kiinnosti naisen asuinpaikka. :david:

Se, että sä yrität luistaa hommasta naurettavilla vaatimuksilla, paskahousu.

Vittu teidän kanssa ei jaksa vääntää. Ihme saivartelua ja venkoilua tuon asian kanssa. Minä olen omat ehtoni tuonut esille. Jos ehdot ei teille sovi, sille minä en voi mitään. Vetäkää hame päälle ja imekää peukkua.

Vittu teidän kanssa ei jaksa vääntää. Ihme saivartelua ja venkoilua tuon asian kanssa. Minä olen omat ehtoni tuonut esille. Jos ehdot ei teille sovi, sille minä en voi mitään. Vetäkää hame päälle ja imekää peukkua.

Päinvastoin. Jos meidän ehdot ei sovi sulle niin sun ei ois ikinä pitänyt uhota edes lähteväs.

Dave voisi kyllä osoittaa sen verran selkärankaa, että myöntää että meni paskat housuun, ja olisi hiljaa asiasta tämän jälkeen. Ei se matka mikään järkevä ajatus ollut alunperinkään.

Sä lähit uhoamaan lähteväs reissuun sen jälkeen ku mä lupasin sulle pari pakettia laastaria ja juutalaishatun. Vitun spede, poistu ketjusta ja palstalta jos sun kivekset on noin pienet. Miehet pitää lupauksensa, ennemmin mies räkänokastakin kuin turhanjauhajasta.

Meillä on vielä optio vetää hame päälle. Sulla se jo on, ämmä.

Back
Ylös Bottom