Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mies joka ei tykännyt sian lihasta koska se on liian rasvaista, riehui grillibileissä, ja lateli muille yhteiset pelisäännöt jotka eivät pidä kasslerin mausta.niin ja aloitti sodan kaikkia muita vastaan

Eihän tossa oo mitään järkee, parempi mennä nukkumaan, rupee vaan ottaan päähän tän lukeminen.

vTässä Davelle alkuun muutama matkaopasmainen makupala matkasta Rosengårdiin juutalaishattu päässä:

polisen drar vapen på Rosengård(Malmö/Sverige)
http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o

en contajn brinner i rosengård
http://www.youtube.com/watch?v=1olOc38JtbA

Rosengård mot poliser.. och brandkåren
http://www.youtube.com/watch?v=s8w5_ujxBNU&feature=related

Malmö - En sista varning!
http://www.youtube.com/watch?v=k5XuAIAA26s&feature=fvw

Polisen tömmer mosk malmö rosengård
http://www.youtube.com/watch?v=IkaYe6uuMW0&feature=related

rosengård brinner 2008 (NY) fett video
http://www.youtube.com/watch?v=ZWdKTnOk7LM&feature=related

Mordförsök i Rosengård fångat på film
http://www.youtube.com/watch?v=EY7WQt6mmxI&feature=related

rosengård vs poliser 2
http://www.youtube.com/watch?v=_Jv7PpLuVPY&feature=related

Ihan oikeasti suosittelen harkitsemaan tätä Malmön matkaa ellet tosiaan halua hengestäsi päästä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Roseng%C3%A5rd
Järjestyshäiriöt
Joulukuussa 2008 Rosengårdissa oli mellakoita vuokranantajan sanottua irti Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen huoneiston vuokrasopimuksen. Yhdistyksen luovuttua huoneistosta joukko nuoria valtasi sen. Vuokranantaja pyysi poliisia tyhjentämään huoneiston, mutta poliisi joutui perääntymään noin 50 valtaajan muun muassa heitellessä heitä kivillä ja ampuessa ilotulitteita poliiseja kohti.[1]

Kahtena seuraavana yönä mellakat muuttuivat entistä rajummiksi. Mellakoitsijoiden joukossa oli muslimitaustaisten maahanmuuttajanuorten lisäksi antifasistisen AFA Julia -järjestön aktivisteja.[2] Autoja ja roskatynnyreitä sytytettiin tuleen ja poliiseja heitettiin omatekoisilla pommeilla. Poliisin mukaan AFA-järjestön aktivistit olivat pahimpia rettelöitsijöitä.[3]

Tilanne rauhoittui poliisin saatua vahvistusta Göteborgista ja Tukholmasta sekä Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen sanouduttua irti väkivallasta ja lähetettyä 200 aikuista keskustelmaan valtaajanuorten ja heidän perheidensä kanssa.[4][5]

Nuorten häiriköinnistä on kuitenkin tullut alueella pysyvä ongelma. Nuoriso kivittää paloautoja, jotka tulevat sammuttamaan tuleen sytytettyjä autoja ja roskalaatikkoja. Paloautot eivät enää liiku alueella ilman poliisin tukea ja esimerkiksi Herrgårdeniin ne eivät enää mene sammuttamaan pieniä tulipaloja. Mellakointia rauhoittaneita poliiseja on syytetty rasismista.[6]

Ongelmien ratkaisemiseksi on ehdotettu muun muassa öistä ulkonaliikkumiskieltoa Herrgårdenin nuorille ja vierailukieltoa muista kaupunginosista alueelle.[7]

Minulla on vain kännykkä ja digikamera. Sen enempää en teille voi tarjota. Jos haluatte korkealaatuisempaa kuvaa ja pidempää akun kestoa, teidän täytyy maksaa siitä.

EDIT: niin ja mitä enemmän olette halukkaita maksamaan muistikorteista tai akuista kameraan, sen enemmän se teille maksaa. Määritelkää itse hinta tai hommatkaa tarvittavat varusteet matkan dokumentoimiseen.
Rinkeby ja Rosengård on mun ehdot. Muuten ei tuu kauppoja.

Minulla on vain kännykkä ja digikamera. Sen enempää en teille voi tarjota. Jos haluatte korkealaatuisempaa kuvaa ja pidempää akun kestoa, teidän täytyy maksaa siitä.

EDIT: niin ja mitä enemmän olette halukkaita maksamaan muistikorteista tai akuista kameraan, sen enemmän se teille maksaa. Määritelkää itse hinta tai hommatkaa tarvittavat varusteet matkan dokumentoimiseen.

Varmaan me sulle hommataan mitään uusia videokameroita varastettavaks. Kyllä sä hankit ne ihan ite tai käytät niitä mitä sulla on. Lainaa vaikka kaveriltas. Eihän sielä mitään voi käydä.. ei kukaan niitä todennäkösesti tuu pöllimään!

Rinkeby ja Rosengård on mun ehdot. Muuten ei tuu kauppoja.

Pistä tarkka matkasuunnitelma ja budjetti sille ja varmista, että rahoitus on kunnossa. Joko hyväksyn sen tai hylkään. Jos kaikki natsaa, käyn molemmissa, juutalaishattu päässä. Kyse ei ole siitä, että pelkäisin kumpaakaan kaupunginosaa. Kyse on ainoastaan siitä, että matkasta ei aiheudu kuluja minulle ja se sopii omaan aikatauluuni (eli saanko vapaata töistä ja voinko varata matkaan vaaditun ajan).

Kyse on ainoastaan siitä, että matkasta ei aiheudu kuluja minulle ja se sopii omaan aikatauluuni (eli saanko vapaata töistä ja voinko varata matkaan vaaditun ajan).

Kyllä se vaan aika paljon mussuttamiselta vaikuttaa kun kokoajan toistelet tota samaa tuubaa. Älä sä huoli, kyllä me sulle matkat laitetaan niin pääset kiertään vaikka joka mestan. Pistä sinä nyt ihan ensimmäisenä vaikka aikatauluja jotka sulle sopii niin et mussuta niistä sitten enää jälkikäteen.

Pistä tarkka matkasuunnitelma ja budjetti sille ja varmista, että rahoitus on kunnossa. Joko hyväksyn sen tai hylkään. Jos kaikki natsaa, käyn molemmissa, juutalaishattu päässä. Kyse ei ole siitä, että pelkäisin kumpaakaan kaupunginosaa. Kyse on ainoastaan siitä, että matkasta ei aiheudu kuluja minulle ja se sopii omaan aikatauluuni (eli saanko vapaata töistä ja voinko varata matkaan vaaditun ajan).
Jep, pistä milloin sulle sopii ja maahanmuuttaja tuossa jo esittikin pientä suunnitelmaa. Sopiiko tollanen?

Jep, pistä milloin sulle sopii ja maahanmuuttaja tuossa jo esittikin pientä suunnitelmaa. Sopiiko tollanen?

Mahdollisesti sopii elokuun lopussa. Tätä en voi luvata varmaksi. Asiasta täytyy neuvotella työnantajan kanssa ensin. Ensi kesänä minulla pitäisi olla jo kesälomaa. Silloin voin matkan 100% taata, että matka tapahtuu, jos vain rahoitus on kunnossa.

Maahanmuuttajan ehdotukseen en voi vielä sanoa juuta tai jaata. Tarvitaan jotain konkreettista.

Mahdollisesti sopii elokuun lopussa. Tätä en voi luvata varmaksi. Asiasta täytyy neuvotella työnantajan kanssa ensin. Ensi kesänä minulla pitäisi olla jo kesälomaa. Silloin voin matkan 100% taata, että matka tapahtuu, jos vain rahoitus on kunnossa.

Maahanmuuttajan ehdotukseen en voi vielä sanoa juuta tai jaata. Tarvitaan jotain konkreettista.
Mitä on tämä konkreettinen?

Voi helvetti :wtf: vähän kitaraa rämpyttelin ja sillä aikaa täällä on päässyt gehenna irti.

Pitäisikö tälle perustaa uusi ketju jotta varsinainen aiheeseen liittyvä keskustelu voisi jatkua?

no eikö maahanmuuttaja aika pitkälti jo hahmotellut?

Maahanmuuttaja kirjoitti:

Sovitaan myös hyvin tarkkaan mihin menet, mihin aikaan, missä vaatteissa. Esim näin, lähdet hotellista klo 20 ja menet julkisilla tiettyyn osoitteeseen. Löydetään tietysti juuri sinua varten kaikkien pahimmat lähiöt Rosengårdista. Laitat sen hatun päähän ja kävelet tiettyä reittiä. Sitten pysähdyt jossain kohtaa ja pysyt siellä jonkun aikaa. Sovitaan myös mitä saat ja mitä et saa tehdä. Et esimerkiksi saa kutsua poliisia etukäteen tai ottaa mukaan vartijaa .

Minun mielestäni tuossa ei ole mitään konkreettista.

Dave riittääkö sulla aivokapasiteetti käsittelemään sitä asiaa, että tämän suunnittelu alkoi tänä iltana, keskusteluun on ottanut kantaa noin 10 henkilöä ja jonkinlainen luonnos on saatu aikaan sekä rahoitusta noin 100-200 euroa.

Tässä ei todellakaan ole mitään konkreettista vielä, mutta seuraavalla viikolla saadaan varmasti jo paperille printattua sopimuksenalkua ja suunnitelmaa sekä jonkinlainen tapaaminen järjestettyä.

Dave riittääkö sulla aivokapasiteetti käsittelemään sitä asiaa, että tämän suunnittelu alkoi tänä iltana, keskusteluun on ottanut kantaa noin 10 henkilöä ja jonkinlainen luonnos on saatu aikaan sekä rahoitusta noin 100-200 euroa.

Tässä ei todellakaan ole mitään konkreettista vielä, mutta seuraavalla viikolla saadaan varmasti jo paperille printattua sopimuksenalkua ja suunnitelmaa sekä jonkinlainen tapaaminen järjestettyä.

Kyllä se aivokapariteetti siihen riittää, mutta koska Rankkuri kysyi, että eikö Maahanmuuttajan ehdotus kelvannut, vastasin niin kuin pitää. Eli ei ole vielä mitään konkreettista esitetty. Tarvitsen konkreettisen matkasuunnitelman siihen, mihin pitää mennä, mitä siellä pitää tehdä ja miten se pitää dokumentoida. Ottakaa nyt huomioon se, että suunnitelman pitää olla molempien osapuolien hyväksymä. Lähden Ruotsiin, jos esitätte edes jotenkin järkevää suunnitelmaa tai edes jotenkin toteuttamiskelpoista. Et kai sinäkään lähtisi matkaan sillä perusteella, että pitää mennä paikkaan x ja tehdä tehtävä x? Älkää nyt olko idiootteja.

Tehkää uusi ketju "Dangerous_Dave juutalaismyssy päässä Malmön muslimilähiöihin". Minä en kehtaa olla asian kanssa tekemisissä.

Saattaa oikeasti käydä vaikka miten huonosti jos Rosengårdiin menee illalla kekkaloimaan ja kuvailemaan. Oletko Dave hyvä juoksija?

Edit: Tulee mieleen se joku toimittaja, joka värjäsi ihon ruskeaksi ja meni Joensuuhun kässehtimään johonkin skinien suosimalle seudulle. Käkättimeenhän semmosessa hommassa tuli.

Kyllä se aivokapariteetti siihen riittää, mutta koska Rankkuri kysyi, että eikö Maahanmuuttajan ehdotus kelvannut, vastasin niin kuin pitää. Eli ei ole vielä mitään konkreettista esitetty. Tarvitsen konkreettisen matkasuunnitelman siihen, mihin pitää mennä, mitä siellä pitää tehdä ja miten se pitää dokumentoida. Ottakaa nyt huomioon se, että suunnitelman pitää olla molempien osapuolien hyväksymä. Lähden Ruotsiin, jos esitätte edes jotenkin järkevää suunnitelmaa tai edes jotenkin toteuttamiskelpoista. Et kai sinäkään lähtisi matkaan sillä perusteella, että pitää mennä paikkaan x ja tehdä tehtävä x? Älkää nyt olko idiootteja.

Maahanmuuttajan luonnos on jotakin konkreettista. Tämä koko keskustelu on konkreettista. Tämä tapahtuu ihan oikeasti ja sä havaitset tämän näköaistillasi.

Ja taitaa se olla sulle vaikeeta ymmärtää, että tämä koko juttu alkoi joku viisi tuntia sitten. Katotaan viikon päästä mitä ollaan saatu aikaan niinkuin sanoin.

Ja Dave, mikä on syntyperäsi ja pigmentti?

Maahanmuuttajan luonnos on jotakin konkreettista. Tämä koko keskustelu on konkreettista. Tämä tapahtuu ihan oikeasti ja sä havaitset tämän näköaistillasi.

Ja taitaa se olla sulle vaikeeta ymmärtää, että tämä koko juttu alkoi joku viisi tuntia sitten. Katotaan viikon päästä mitä ollaan saatu aikaan niinkuin sanoin.

Siinä ei ollut yhtään mitään konkreettista. Ehdotettiin vaan, että lähetetään Dave johonkin Malmön Rosengårdin pahimpiin lähiöihin ja pistetään sille hassu hattu ja hassut vaatteet päälle. Mitä konkreettista tuossa näet? Minä en näe siinä yhtään mitään konkreettista.

Siinä ei ollut yhtään mitään konkreettista. Ehdotettiin vaan, että lähetetään Dave johonkin Malmön Rosengårdin pahimpiin lähiöihin ja pistetään sille hassu hattu ja hassut vaatteet päälle. Mitä konkreettista tuossa näet? Minä en näe siinä yhtään mitään konkreettista.

Dave, se että sä NÄET sen tekee siitä konkreettisen.

Luonnos on olemassa, sä voit havaita sen näköaistillasi, se on konkreettinen.

Back
Ylös Bottom