Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kai sitä rasisti ollaan. Uskon että rotuja on olemassa. Uskon että nämä rodut poikkeavat toisistaan. Uskon että näiden rotujen aikaansaamat kulttuurit eroavat toisistaan. Uskon että jokaisesta rodusta löytyy pohjasakkaa. En halua pohjasakkaa lisää Suomeen vaikka samalla menetettäisiinkin mahdollisia reippaita ulkomaalaisia. Muslimeille annettavat myönnytykset ovat myös perseestä. Islmam on perseestä. Toivoisin ennenkaikkea että kommunistit eivät johtaisi tätä maata ja mediaa.

No niin. Nyt sitten päästiin taas muslimeihin. Kysynpä tähän väliin, mitä mieltä Phantomas on sitten valkoihoisista muslimeista, esimerkiksi käännynnäisistä?

Rotuoppiviljely on muuten mukavaa ja vastuutonta hommaa. Neekerit joutais puuvillapellolle, inkkarit kautsua keräämään ja valkoinen mies vois puolestaan pyörittää bisnestä näiden varassa.

Ja missä niitä kommareita oikein lymyää? Ydinasesiiloissa Arkadianmäelläkö?

Yhtälailla vituttaa jokanen varas, spurgu, idiootti yms. riippumatta hänen ihonväristään. Iha yhtä vihane mä oisin, jos joku suomalainen tai nigerialainen mun mersun tosta pihasta varastais. Ainut "ulkomaalaisryhmä", joka tosin pistää vituttaa astetta enemmän on mustalaiset. Tosin niitä nyt taitaa inhota vähä jokainen kansa meni minne tahansa maailmalla.

Ei mulla ole mitään mustaihoisia, romaneja tai hiekkaneekereitä vastaan. Mä en vaan halua niitä lähelleni.

Onhan sinulla silloin heitä vastaan jos et haluaisi heitä kavereiksesi.
en minäkään haluais, en halua olla myöskään kaikkien valkoihoisten ystävä. Ilman mitään sen kummempaa syytä.

Al-Qaida suuttui burkakiellosta - uhkaa Ranska hirvittävällä kostolla

Terroristijärjestö ei pidä Ranskan suunnitelmista kieltää kasvot peittävä burka.
Muun muassa Ranskan presidentti on kertonut vastustavansa burkan käyttöä.

Al-Qaidan terroristit uhkaavat nyt Ranskaa hirveällä kostolla, jos maa kieltää burkan käytön.

Burkakieltoa pohtii parhaillaan parlamentaarinen työryhmä, jolla on puoli vuotta aikaa saattaa työnsä päätökseen. Presidentti Nicolas Sarkozyn kanta on jo selvillä: hän vastustaa naisia alistavan burkan käyttöä.

Terroristijärjestö al-Qaidan Pohjois-Afrikan verkosto vaatii nyt Ranskan muslimeita reagoimaan kieltohankkeeseen äärimmäisellä vihamielisyydellä.

- Kostamme Ranskalle kaikilla käytössä olevilla keinoillamme tytärtemme ja sisartemme kunnian puolesta, eräällä ääri-islamistisivulla uhottiin jo.

Ranskassa asuu viisi miljoonaa muslimia eli Euroopan suurin muslimiväestö.

Oh yes. Värinää tulossa. Lähettäskö sotasille tonne vaikka Dubaihin, ku ei saa suomitytöt kesällä pukeutua kulttuurillensa ominaisesti, eli olla bikineissä? :/

Al-Qaida suuttui burkakiellosta - uhkaa Ranska hirvittävällä kostolla

Oh yes. Värinää tulossa. Lähettäskö sotasille tonne vaikka Dubaihin, ku ei saa suomitytöt kesällä pukeutua kulttuurinsa mukaisesti, eli olla bikineissä? :/
Nyt tarvitaan kyllä Matti H. ja muut kumppanit kertomaan, että kun te ette tajua islamista mitään ja me levitetään pelkoa täällä. Hyi meitä...

Naisten asiallahan nuo on...
Kostamme Ranskalle kaikilla käytössä olevilla keinoillamme tytärtemme ja sisartemme kunnian puolesta, eräällä ääri-islamistisivulla uhottiin jo.

Nää on kyllä loistavia nää ''en oo missään nimessä rasisti, mutta en vaan tykkää somaleista, neekereistä, manneista yms, mutta rasistit on perseestä!!111''

Olen.

Aa no tää on varmaan joku hyväntahtonen väärinkäsitys. Islamhan on rauhan uskonto.

Aa no tää on varmaan joku hyväntahtonen väärinkäsitys. Islamhan on rauhan uskonto.
Niin totta, Ranskan ja ranskalaisten vikahan toi oikeasti on. :lol2:

Nyt tarvitaan kyllä Matti H. ja muut kumppanit kertomaan, että kun te ette tajua islamista mitään ja me levitetään pelkoa täällä. Hyi meitä...

Naisten asiallahan nuo on...
hetkinen, jos ne puolustaa naistensa ja tytärtensä kunniaa, niin eiks tämä käytännössä meinaa sitä, että ne murtautuu paikallisten musulmaanien koteihin ja alkaa nakella akkoja parvekkeelta?

Porukalla on tainnut mennä vitsit ja viskit sekasin :D.

Kyl mä mustalaisista ja rullahuulista pidän, kuhan ne on kuolleita.

Ehkä puolitoista sivua pysyi jutut jotenkin asialinjalla, nyt kyse on enää siitä päätyykö ketju X-filesiin vai suoraan bittiavaruuteen. Veikkaan jälkimmäistä.

Kyllä mua vituttaa ulkomaalaiset, jotka tulevat tänne elämään jollain valtion tarjoamilla tukirahoilla (joita minäkin joudun rahoittamaan), eli jos se tekee minusta rasistin niin sitten olen.

Tosin, töissä olen päivittäin tekemisissä ulkomaalaisten kanssa, ilman mitään ongelmia. Ne kaverit taas ovatkin töissä ja tienaavat itse elantonsa, ehkä se ero on siinä ;)

edit:

Ja noita sosiaalipummejakin enemmän mua vituttaa ulkomaalaiset, jotka tulevat tänne ja alkavat elämään ihan omilla säännöillään. Ihan niinkuin suomen laki ei heitä koskisi lainkaan ja välillä vaikuttaa siltä, että ei koskekaan...

Back
Ylös Bottom