Kyllä mä osaan olla asiallinen ja vaikka en olis asiallinen niin lähtökohtaisesti ja viimeistään pyydettäessä perustelen mielipiteeni.
Toisaalta, miksi mun pitäis olla asiallinen, kun "vastapuolikaan" ei sitä ole? tästä ja PS-ketjusta voi käydä lukemassa esimerkiks jamin, penttihirvosen etc. kommentit ja katsoa kuinka asiallisia ne on.
Mun mielestä niin makaa kuin petaa. Kyllä mä vittuilen takasin jos toinen sitä oikein pyytämällä pyytää.
Relevantimpi pyyntö olisi, että nämä vihervasemmistolaiset trollit yrittäisivät edes joskus perustella väitteensä eikä paskahousumaisesti vain poistua keskustelusta, kuten penttihirvonen esimerkiksi.
Olet sinä
sälli. Yhtäkaikki, Kai Pöntinen vetää oikeasti isänmaallista linjaa, äänestäkää siis 53. Jos haluat äänestää äärivasemmistoa, kokeile SKP:tä tai Perussuomalaisia. Enempää ei kaltaisesi kanssa ole tarve jauhaa.:dance:
Et näe mitään ero????? Äärimuslimit tappaa homoja. Kuinka monta tappoa Soinilla on alla???? Et kai sä ollut tosissasi??? Ei noin älyvapaata ja järjetöntä kommenttia voi kukaan päästää suustaan.